Kadın kokusumu kuvlanacak seni cahil evladı.
Canım iç sesim yine gereksiz konıştu farkındamısın acaba
"Seni öpmeme bukadar meraklımıydın ya sen."dedi. Yüzünü göremsemde sırıttığına kalıbımı basarım.Allah bana bi gülüş vermiş gerisini boşvermiş diyicem ama hiç boş değil maşallah.😗
"Demek cevap yok. Seni öpmeye çok meraklı değilim tamam mı.ama aşağıda kankan ve kankalarım varken olmaz yani dimi.Yada olur ya."dedi.
Hoppp yavaş lan dr diypn sen.
O cümleyi duyduktan sonra yataktan öyle bir fırladımki vampirler bile bukadar hızlı değilir.
"Hoppp yavaş gel ve tek tek gel bakalım."dedim yerden kalkmaya çalışırken. Neden yerdeyim çünki okadar muko bir kalkış yaptığım için yerdeyim.
Meriç tam bişey söyliyecektiki aşağıdan mine'nin cığlını duyduk.Ve aşağıya koştuk.
Merdivenlerden aşağı inerken tabiki bağırmayı ihmal etmiyordum.
"Ediz Çağırn'ın gözleri,Uras Erdinçler'in kasları,Sarp Kunter'in karizması,Edward Cullenin özel güçleri,Christian
Greyin domintlı,Su Özkılıç'ın cazibesi adına burada ne olduğunu biri bana acıklaya bilirmi acaba."dedim en ciddi ses tonumda .Taki bu ses tonu Can ve Cem'in delice kahkahalarını duyana kadardı.Bende onlara katıldım ve topluca gülmeye başladık.Taki ben merdivenlerden yuvarlana kadar.
"Lan düştünmü."diyen Ceme öyle bi baktımki Christian Grey dominantlıktan vaz geçerdi.
"Yok iniş tarzım böyle benim."dedim. O sırada gözümü çıkaracak kadar dibine Meriç elini soktu.Ve bende tuttum kalltık.
"Eeeee kankacıklarım siz hayırdır sabah sabah."dedim Cem ve Can'ı parmak ile göstererek.
"Hiççç sizi dolaşmaya geldik.Bizde anahtar olduğu için direk içeriye geçtik.Sonra şu senin kankan bizi elinde oklava ile kovalayınca haliyle Meriç uyandı.Sonra mesele haloldu. Sonra meriç seni uyandırması için Mineyi görevlendirdi ve buradayız işte."
Canın acıklaması beni aydınlatmıştı.
"Sağol Can bena herşeyi anlattığın için.Evet gençlik şimdi napıyoruz bakalım."dedim kendimi tekli koltuğa atarak.
" Bence sinemaya gidelim.oradan yapacak bişeyler buluruz."dedi Cem.Onun sesini geleli beri daha yeni duyuyorum.E napsın çocuk bizdrn konuşmaya vakit kalmadıki.
"Tmm olur ozaman biz yukarı cıkıp hazırlanak sizde bekleyin."dedi Mine ve onlar bişey demeden merdivenlere yöneldi.E haliyle bende.
"Haaaa buarada kızlarıda arayın isterseniz daha eğlenceli olur."
🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭
"Miğneeee ndn biz korku filmine girmedik."dedim sıkıntıyla nefesimi dışarı vererek.Biz sinemadayız diğer kızlarda bizle ve macera filmine girdik.Ama çok saçma ki bu.Ben bişey yapmadan duramam abi.
Sağımda Meriç onun yanında Cem,onun yanında Can.Solumda Mine onun yanımda Gülcan ve onun yanında Gülsüm.
Canım arkadaşlarım benim filme odaklanmışlar ama ben odaklanamıyorum.
Elimdeki mısır kutusunum bittiğinin farkına vardım.Ama bu benim için hayat dramı.
Meriçin kutusuna baktım çocuk bişey yememiş ki filme bakmaktan.Acaba onunkine mi dalsam yavaştan.Bizimkilerine baktım hep aynı durumdalar.
Yavaşcık elimi Meriçin mısırına daldirdim ve bi avuç aldım.Tam elimi çekiyodumki elimi bir el tuttu.bu demek oluyor sıçtım.
Meriç yavaştan bana doğru eğilerek-gerçi neden eğiliyoda boylarımız hemen hemen aynı-kulağıma fısıldadı.
"Bak sen şu işe aç bir sıçan..Ama yakalandı."dedi en sexy sesi ile.Üfff eridim beni hemen dolapa koyun soğutın.O nebiçim sestir.Sesin etkisinden cıkıp kendime geldim ve cevabımı bezbol sopası gibi soktum.Benzetmeye gel.
"Aşk olsun meriç ben sıcanmıyım yaaa.Tam çok şeker bir tüylü velet hayvan olabilir ama bem velet değilim değilmi."fısıldayarak konuştum.Ee sonıçta insanları rahatsız etmeyelim değilmi.
Aynı şekilde fısıldadı yine kulağıma.
Nefesi okadar yakındıkı ağazı patlamış mısıra kokuyordu.
"Filmd odaklanamadınmı yoksa.
Bak odaklanaöadınsa başka şeylere odaklana biliriz."dedi.Yüzünü görmesemde sırıttığına adım gibi eminim.
"Hadi başka şeylere odaklanak.Eee nereden başlıyoruz."dedim heyecanla.Aslında nedemek istediğini çol iyi analdım ama maksat ibnelik.