Multideki yeni Su.umarım beyenirsiniz.
Offf can sıkısına patlıyorum.Meriç hala gelmedi.Pffff.
Acaba Meriç'in sosyal medya hesaplarına,mı baksam.Evett en doğru karar bu.Telefonumu elime aldım instagram'da meriçi aramaya başladım.ve binhoo bulfum.OMG çocuğun takipçilerine bak amk hepsi kız.
Neyse zaten fazla fotosu yok fake sanarlar bunu.Ask.fm e baktım ve soruları okumaya başladım.Bir soru ile koptum lannn.
Şimdi şöyle yazmış kızın biri.
"Benim boyum 80cm.Beni sevebilirmisin."diye yazmış kızın biri.
Meriç'in cevabı ise.
"Çüşşş amk az daha küçülsen çükümle yarışa gircan"off koptum gülmekten.
Offf ben bunları okurken saatin baya irerlediğini fark ettim ve tv yi actım.You Tubeden bayıldığım bir şarkı actım ve söylemeye başladım.Meriç hala gelmemişti ve benim baya .canım sıkılmıştı.Aslında "Canım sıkılıyor"kelimesi bende en son duyacağınız kelimelerdendir ama Meriç ile tanışalı nedense bu cümleyi çok sık kuvlanmaya başladım.Acaba ne yapsam diye düşünürken beni Mine aradı
"Alyo.Neoldu gene mine.daha sabah konuştuk." Dedim isyan ederek.Ama bence haklıyım daha sabah konuştuk.
"Yaaa celânlenme(nasıl yazıldığını bilmiyorum)hemen.Ben sana sabah söylemedim süpriz olsun diye ama ben sen aradığında uçağa binecektim.Ve şimdi İstanbul'da yım."dedi.Neee inanamıyorum be kankam burada ama benim haberim yok.
"Lan çocuk döverim seni.Bana ne biçim şakalar,yapıyosun"dedim kızgın bi sesle
"Off istanbuldayım gel al beni havaalanında.Bizimkiler tatilde ve bende 1 hafta sende kalıcam
Olur demiii."dedi sonunda sesini çok fazla yumuşatarak.
"Olur lan.bekle geliyorum."dedim ve kapattım.
Yukarı odama cıktım ve üzerimi değiştirdim.(multide)
Arabanın anahtarlarını alıp evden cıktım ve havaalanın yolunu tuttum.Radyoda müzk actım.Kırmızı ışık yanınca durmak zorunda kaldım.Yeşil ışık yanmasını beklerken(burada yazar kendi başına geleni anlatmıştır)etrafa bakıyordum.Yandan beyaz bir bmw gördüm.İçinde daş mı daş bir çocuk bana bakıyor. Ne var dercesine başımı salladım.Bana göz kırptı.Bende dururmuyum hiç-tabiki de hayır-orta parmak cıkardım.Çocuğun ağzı dört karış acık kaldı .Haaaaaa göt oldu.
Yeşil ışık yanınca yoluma devam ettim.
Havaalanına varınca Mineyi gördüm.Beni görmesi için el salladım,ıslık çaldım yok çocuk görmedi yine.Son sefer şansımı denedim ve yine el salladım.O sırada mine'nin biraz ötesinde araba sapığı-şu ışıklarda göz kırpan hani- oda birine el sallıyor.Sağ soluma baktım ama kendimeden başka kimseyi göremedim.o sırada biri kollarını bana dolayınca ödüm koptum.ama bu,kişinin mine olduğunu gördüğümde rahatladım.Bende ona sarıldım.
"Nerelerdesin sen ya.bekle bekle canım cıktı."dedi bende ayrılarak.
"Geldik ulannn.Yolda ufacık ama uafacık bir sorun yaşamış olabildim.ve ondan geç kalmış olabilirim."dedim elim ile azıcık işareti yaparak.
"Azıcık olduğuna eminmisin.Gelde hiç azıcık olmaz."dedi sırıtarak.O sırada yanımıza,araba sapığı geldi.
"Selam kızlar."dedi piç smile yaptı.Mine bana imalı imalı bakmaya başladı.
"Wooooowwwww araba sapığımız buradaymış."dedim bende gülerek.
"Kanka bu kim lan."dedi mine
"Bu,kankacım yolda yaşadığım ufak sorunun ta kendisi."dedim işaret,parmadığ ile onu göstererek.
"Hahahahaha.Sorunlar nezamandan beri bukadar yakışıklı olmaya başladılar acaba."dedi mine sonundaki kelimeyi kulağıma fısıldayarak.
"Üfff ne bileyim lan ben.İşte oluyormuş ne yapabilirim."dedim onun gibi fısıldayarak.
"Kızlar afedersiniz ama bende buradayım.Sen-bu ben oluyorum beni işaret parmadığı,ile gösterdi-arkadaşının bavulunu al ve eve götür.Kendisini merak etme buakşam kendisi bayağı eğlenecek."dedi ve Mineyi kolundan tutup götürmeye başladı
"Hohooopp noluyoruz lan bırak onu valla döverim seni."dedim arkasından koşarak
Son söylediğim şey komiğine gitmiş olacakki arkasını döndü ve kahkaha atmaya başladı tabi hala Mineyide bırakmıyor.
"Sen mi beni döveceksin."dedi beni göstererek.
"Yok ebem gelecek birazdan .Ama birazdan o yüzden birinci raundu ben alacam."dedim ve üzerine atladım.Ne olduğunu anlamadan yere kapaklandı.Bende fırsat bu fırsat bir tekme iki tekme.....
Mine ise benş durdurmaya çaluşıyordu
"Ya kızım bıraksa yazık olacak gencecik çocuğa yaaa."diye cırladı.
"Mine senide döverim valla sus." Didim bağırarak.
O sırada polis arabasının sesi duyuldu(anladınız siz onu)
Ben başımı otomatikmen oraya çevrrdim ce minede ve o cocuk
"Kanka boku yedin."dedi mine.
"Galiba."dedim ve sesli bir şekilde yutkundum.
"Allah belanı versin kanka" dedi mine