Şu günün ardından bir hafta geçti .Meriç'in yüzünü bile görmek istemiyorum, ama napalım "istenmedik ot burnunun dibinde bitermiş"dedikleri gibi. Hep dibide, sürekli bi özür dileme cabaları falan filan. Ama bende hemen affetmicam tabi. Biraz burnu sürtsün.
Bu kadar tepki gösterilecek bişey yok aslında ama fazla merak yapmasın oda.
Bugün bizimkilerle anlaştık hep beraber kamp yapıcaz. Meriçle aynı arabada bulunmak istemediğim için kendi arabamla gidiyorum tabikide. Yanıma Mine'yide aldım mı tamam. Ha buarada Mine artık bizde kalmıyor evine gitti. Çocuk korktu tabi bizden. İki deli bi araya gelince. Arabaya binince telefonumu cıkartım Mineye mesaj yazdım.
Kime :deliMİNE
Pştt yafrum hazırlan 19 dakikaya sizdeyim.
Yazdım ve gönderdim. Vayy çakal gördü ama cevap vermiyo.
Arabaya calıştırdım ve belleğimi taktım. Şansıma en sevdiğim şarkıda kalmış.
(Şarkı multide var. Ceviri yaptım ama anlamsız oldu)
Şarkıyı son ses acıp deli gibi söylemeye başaldım.
Allah bana bi ses vermiş, Rihanna duysa şarkıcılıktan vazgeçer.
Mine'nin evinin önünde geldiğimde bizimki kapının önünde beni bekliyordu.
Çantasını arka koltuğa attığı gibi kendini ön koltuğa attı.
"Kanka naber"dedi ve bir taraftan da kemerini bağlıyordu.
"İyilik kankası. Hadi gidek biran önce "dedim ve arabayı gazladım.
"Knk siz Meriç ile barıştız mı leyn? ".evet bunu soran Mine.
"No. Neden sordun? "Yüzümü hafif ona döndüm ve yine yola döndüm.
"Hiçççç sadece merak ettim. Şimdi hepsinin başı bağlı, ben kaldım ortada ot gibi ya".O sırada ona yakında üvey karedeşim olacağını söylemedimi unuttum.
"Şey aşkım sana bişey söylemek gerek. Ama kızma bak valla unutmuşum. "Sesimi yumşattım sonucta bu da benim arkadaşım ve ben kadar deli.
"Seni dinliyorum yafrum"
Derin bir nefes aldım va başladım anlatmaya. Herşeyi anlattım. Ve bilin bakalım ne oldu. Mine bunca şeye rağmen tek sorusu "Üvey kardeşin kaç yaşında ve manitası varmı "
Evet tam olarak böyle söyledi.
E bu kızcazda haklı tabi evde bütün gün oturup göt büyüp duruyo. Hadi onu bunu geçtim yakında bu mahalle karılarıyla gün de yapar. Valla beklenir mi beklenir. DeliMİNE bu soncta.
Kamp yerine vardık. Allaha şükür sağ salim vara bildik. Ormanın içene doğru biraz yürüyünce durdum ve bizimkilerine bakındım. Biraz ötede ağaçların arasında çok güzel bir yer seçmişler.
Maşallah şahin gibi gözlerim var. Eee tabi göz bu borumu.
"Hele şükür gelebildiniz,hiç gelmeseydniz. ""Geldik işe İlayada, n'apalım uzakmış biraz"dedim ve poşetleri yeri koydum.
Erkekler çadırları hazırlıyordu.
İşleri bitirince zaten karanlık olmuştu. Hep beraber ateşin başına oturduk ve konuşmaya başladık. Komik anılarımızı fln anlatıyorduk.
"Ya bakın şimdi daha lise 2 deyiz. Tabi ozamanlar pansiyonda kalıyoruz. Ortam güzel tabi arkadaşlar falan hepimiz oradayız. Cem'min doğum günü var, bizim odaya toplandık. 5 kız 4 erkek hep beraber doğum günü kutluyoruz. Saat baya gec oldu biz gezmeye çıktık. Parktayız. Arka tarafta bi havuz var, oraya gittik. Tabi kafalar biraz güzeldi. Hepimiz el ele tutuşup havuza atlamıştık. Tabi havuzda su yokmuş yere cakıldık. Sonraki gün okula yüzümüz gözümüz morarık gitmişitik. " Can'ın anlattığına baya bir gülmüştüm.
Herkes buna benzer şeyler anlatmıştı. Ben ben böyle sap sap otururken aklıma müthiş bir fikir geldi.
"Gençler aklıma süper bir film geldi. "
"Anlat bakalaım şu fikrini". Dedi Can.
"Evet, şimdi arkdaşına ya da yakınına fln bi şaka yapcak. Arayarakta olabilir, mesajda atabilirsiniz. Evet fikiri beğendiyseniz ilk ben başlıyorum. "
Hepsi tek ağızdan "tamam"deyince anneme whatsapptan mesaj attım.
"Evet gençler başlıyoruz, hadi hayırlısı"
Kime:Anam karı.
Aannnneeyyyyyy.
Oha lan acaba annem yaptığım bu şakayı nasıl karşılicak. Off kesin ağzıma sıçacak ama olsun.
2,3 dakika sonra mesej geldi .
Kimden:Anam karı
Bu ne biçim mesaj kızım.
"Gencler şimdi yazıcam şeye çok güleceksiniz, hazır olun"dedim.
Kime:Anam karı
Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle aneyy
Kim:Anam karı
Nediyon kızım sen. İyimisin ne içtin.
Kime:Anam karı
Canım acısın boşver bu benim icin bir zevk .Fantazi dünyam rengarenk bu daha hiçbirşey
Kimden:Anam karı
Kızım bak iyimisin, akşam akşam sinir etme beni. Gelirim bak oraya .
Kime:Anam karı
Vur bannaaaa. Vurrr vurrrr.
Kimden:Korkmaya başlıyorum bak. Gelirsem oraya nasıl vuruluyormuş göstercam.
Kime:Anam karı
Korkma bende sal kendini bebeğim dedğim anda vur bannaaa, aaaa aaaa.
Tmm tmm annem kızma şakaydı, hadi sonra ararım ven seni.
Gülmekten hepimiz olmuştuk. Hele Can, çocuk altına yapcak sandım ya.
"Evet sıra bende. Su'yun ki kadar iddialı emin olabilirsiniz"dedi Cem ve telefonunu çıkardı.
Galiba annesini arıyordu oda. Telefonu hoparlöre aldı.
Çalıyor... Çalıyor ve açtı.
"Efendim oğlum"kadının sesi göre yaşı tahminimce 40 gibiydi.
"Nasılsın sultanım"
"İyi oğlum. Sen nasılsın. Eee bana daha gelin bulamadın mı? "
Aha tipik türk annesi.
"Anne bende tam senle bu konuyu konuşacaktım"
"Ahaa vallayı buldun demi. Kız güzelmi, iyi mi, kaç yaşında? "
Kendimi gülmemek icin zor tutuyordum.
"Anne öyle bişey yok, yani daha şimdilik. Az önce Can ile
beraberdik ve cok düşündüm Artık kızlar beni sarmıyor anne"
İşte buna dayanamicam galiba. Ama gülmedim, çocuğun şakasını mafetmek istemem.
"Ne demek kızlar sarmıyor oğlum o nedemek. "
"Artık kızlardan hoşlanmıyorum, erkekler daha dikkat cekici ve hoş demek. "
"Allahım ben nerelere gidem. Nihat koş oğlumuz gay olma yollarında. Oğlum bu gittin yol yol değil bak, "
Kadın baya panikledi yalnız. Nihat sanırım babasıydı
"Tamam anne tamam şakaydı. Yok öyle bişey tamammı. Panik yapma. Hadi görüşürüz. Bayy"
Telefonu kapatınca hepimiz gülmekten koptuk. Mine bana doğru eğilerek"cisim geldi "dedi
Avucumu açıp "al eşicen mi"diye fısıldadım.
Bu dediğime güldü fakat sonra ciddi bir tavırla. "Hadi lan çişim geldi diyorum. Şu ağaçların arkasına gidelim sende gel diyorum "
"Tamam geliyorum diyorum "dedim ve kalktım.
"Nereye"diye sordu İlayda.
"Şuradayız ufak bir işimiz var da, gelirz şimdi. "
Biraz uzakta olan ağacların yanına gittik.
"Kız telefonun ışığını açsana. Önünü görmüorum. "Söylendi Mine.
"Tmm lan. " o sırada ileriden bir ses geldi. Sanki birşey var gibi.
"O neydi lan"diye sordu mine.
"Bilmiyorum, hiç bir fikirim yok"ses gittikçe yaklaşıyordu.
Veeee sonunda....