Multimediada Doruk
"Olmaz"dedim ciddi bir
tavırla.
"Neden olmaz asi kız"dedi.Asi kız nedir ya.
"Olmaz işte hanzo.Canım istemiyor.Zorla mı lan."dedim
"Zorla lan"dedi ve yatağa atladı.Kaburgalarım kırıldı valla.
"Yavaş lqn hanzo."dedim
"Pardon ya.Şimdi uyuya bilir."dedi ve bana sarıldı.
"İyi geçeler hanzo."dedim
"İyi geçeler asi kızım"dedi
Mutluluk nedir biliyormusunuz sevdiğin kişinin kollarında uyumak ve uyanmak.O deliler gibi aşık olduğun kokusunun içine çekmem.Ya da her gece uyumadan önce konuştuğun son kişi.Bende şuan Meriç'i kollarında kendimi okadar huzurlu hissediyorum ki.Sanki şuan rüyada gibi hissediyorum kendimi.İlk defa annem ve babam ayrılalı kendimi huzurlu hissediyorum.Ayakta,hep dik kafalı durmaya çalışsamda yine aklıma geliyor işte.
Geçmiş Su'nun annesinin ve babasının ayrıldığı dönem
Sabah annemin bağrışları ile uyandım.Tövbe lan ne oluyor böyle.
"Yeter artık.Anlıyormusun yeter.Ben bıktım senden ya.Her gün seninle tartışmaktan bıktım."diye bağrıyordu annem.
"Bende çok meraklıyım ya sana.İstesem seni şırada terk ederim."dedi babam.
"Git be git.Bana ne sanki kızımla yaşamam ben."dedi annem.
"Eee yeter be her sabah bıktım sizin bu bitmek bilmeyen kavgalarınızdan.Bende buradayım.Madem anlaşamıyorsunuz boşanının.Yani bana yazık oluyor.Hersabah uyandıroyorsunuz be anacım."dedim ve odama girdim.
Şimdiki zaman
Bunları hatırlamam gözümden bir damla yaşın gelmesine yol aşmıştı.Onların aklına boşanma işini ben soktum
Şimdi sizce napayorum.Uyandım ve Meriç'i o güven veren kollarında yatıyorum.
Meriç'ten
Sabah uyandığımda Su'nun uyanık olduğunu gördüm ama o beni fark etmedi.Bir yerlere dalmış.Onu ilk defa böyle görüyorum.O neşe sacan kız ortalıklarda yok.O an gözünden bir damla yaş düştü.O düşen damla kalbimin derinlerinde bir kıpırtı olmasını sağladı.
"Su iyimisin.Ne oldu neden ağlıyorsun."dedim,çünkü artık dayanamıştım onu öyle görmeye.İlk defa birine böyle nağlandığımı hissediyorum.
"Yok bişey.Sadece aklıma annemle babamın ayrıldığı gün geldi aklıma.Biliyormusun Meriç onların aklına boşanma mevzusunu ben soktum.Çünkü her sabah kavgalar ile uyanıyordum ve uykumu alamıyordum"dedi ve hafif tebessüm etti.Ben bu kıza inanamıyorum.Kız neler yaşamış ama hep içine atmış.
"Su için hiç dışın gibi değil.Sende benim gibi belli pek iyi şeyler yaşamamışsın.Ama senin öyle güçlü ve hep gülmen beni mutlu ediyor.Sen gülerken bende kendimi mutlu hissediyorum"dedim.Bu dediklerime bende inanamıyordum.O na geçmişte neler yaşadığımı rahatla anlata bileceğimi biliyordum.
"Peki ya sen neler yaşadın Meriç.Senin de benim gibi yaraların var mı?"dedi
Su'dan
Bu soruyu sanki bekliyormuş gibi ağzını hemen açtı.
"Bende sen gibi bir sabah uyandım.Herşey hayet normal idi.Taki öğleden sonra.Ben okuldayken bir teşefon geldi ve annemin bir kaza sonucu kaybettiğimizi öğrendim.O günden sonra hayatım tamamen yıkıldı.Ama ben yine güçlü olmayı başardım ve becardım de Su."dedi
"Peki dert ortağım.Şimdi baya dertleştik amakalkma vakti.Hadi hadi."dedim yataktan kalkarak.
"En çok neyini seviyorum biliyormusun?"dedi
"Yooo bilmiyoru."dedim
"Herşeyi unutmuş gibi yapman ve hiç bişey belli etmemen.Haa bide şu sivri dilini unutmamak lazım."dedi
"Bende bişey zannettim.Bunların zaten biliyorum hanzo"dedim ve odadan çıktım.Banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettim.Aşağıya indim vw kahvaltı hazırladım.Ama Meriç halya aşağıya inmemişti.Odama gittim.Ve bingo halya uyuyor.Aklıma yine dahi bir fikir geldi.Kapının yanından hızlandım ve üzerine atladım.
"Ceranimoooo."diye bağırdım.
"Ucan kızlar aşkına.Ne yapıyorsun sen"dedi ve beni altına aldı.
"Uyandırma tekniğim.Nasıl beyendinmi.Hadi kahvaltıya hanzo"dedim ve ondan kurtuldu.
"Geliyorum hırcın kız"dedi ve peşimden geldi.
Beraber kahvaltı yaptık ve ben üzerimi değiştirmeye cıktım. Aşağıya üzerimi değişrip indim.O sırada kapı caldı.
Veee bingo gelen kim. Tabiki Meriç o sevimsiz kuzeni Doruk.
"Naber fıstık."dedi burnumu sıkarak.
"Fıstık senin anan.Sende yer fıstığısın'"dedim.Beni tınlamayıp içeriğe geçti.
"Ooooo kuzen naber"dedi vekoltuğa oturdu.O 'oooo'lar götüne girsin Doruk demek istedim ama sadece istedim.
"Ne istiyorsun."dedi Meriç.Bende gittim Neriç'i yanına oturdum.
"Hiçç sadece kuzenimi dolaşmaya geldim"dedi
"Bir şey demiceksen cık git buradan Doruk."dedi Meriç.
"Ama siz ne biçim misafir karşılıyorsunuz böyle"dedi.
"Lan oğlum uzasana.Valla Meriç'ten önce ben dalıcam bu sefer."dedim
"Ooo sert kız.İyi gidiyorum."dedi ve yavaştan kalktı.Ayy bu sefer dayanamıyorum.
"O"ooooo" lar götüne girsin doruk."dedim arkasından.
"Belli olmaz."dedi ve kapının kolunu actı.
"Doruk!"diye bağırdım arkasından.Kafasını bana cevirdi ve ne var anlamında salladı.
"Gidişine illa bir isim konulacaksa.Buna mal kaybı diyelim"dedim