Evet şimdi biz Naz'ı yolladık.Belasız kazasız bir gece idi.Meriç Naz'ı evine bırakacağını söyledi ve gittiler.Bende evde yalnız kaldım.İyi hoş gideli baya zaman olmuştu.Off çok canım sıkıldı ya.En iyisi Gülcan'ı aramak.Sehbanın üzerindeki telefonumu aldı ve Gülcan'ı aradım.İkinci çalışta actı.
"Alyo Su nasılsın"dedi
"İyim Gülcan sen"dedim
"Sağol.Bir şey mi oldu canım"dedi
"Yoo bir şey olmadı.Sadece siz Can ile barıştınız mı diye soracaktım"dedim
"Evet barıştım.O gece zaten kör kütük şarhoştu.Bende affettim."dedü
"İyi yapmışsın.Bence de affetmeliydin."dedim
"Eee siz napıyorsunuz Meriç'ile.Nasıl gidiyor"dedi kıkırdauarak
"Off Gülcan abuk sabuk konuşma Meriç le aramda hiç birşey yok"dedim
"İyi peki sen nasır dersen.Benim kapatmam gerek Can beni cağırıyor.Görüşürüz."dedi
"Görüşürüz"dedim ve kapattım.Offf canım yine feci sıkılıyor.Zaten yavaştan hava da kararmaya başladı.Meriç gelmedi ama aramaya hiç niyetim yok valla.Ben ona küsüm birkere.
E iyisi dışarı cıkıp dolaşmak.Evet evet en iyisi bu.Yukarı cıkıp altıma beyaz üzerinde kediler olan ve üzerimede onun kombinini giydim.Ayakkabı olarak siyah dolgu topuk giyidim.Son olarak cantamı aldım içine telefon ve cüzdanımı da kpydum.Hazırım.Şimdi arabanın anahtarlarını alalım.
Evet buldum sizi aşkolar.Evden cıktım ve arabaya yol aldım.İlk bir bara gitsem olur.O sırada telefonum çaldı.Ahah amcam.
"Efendim amcacım"dedim
"Nasılsın kızım "dedi
"İyiyim amca sen.'dedim
"Sağol kızım.Şey ben Meriç'i de aradım şirkete geçmeniz gerek.Toplantı var.Yeni bir şirketle ortaklık olacak bizim yerimize siz gideceksiniz."dedi.Offf bir şirket kalmadıdı.
"Peki amcacım ama toplantı akşam mı olucak"dedim
"Evdet biz hep öyle yaparız kızım.Hadi geç kalma geç şirkete.Görüşürüz."dedi ve kapattı.
Evyallah amca ya.Bar işi yattı.Şimdi şirkete gidiyoruz.Hadi bakalım hayırlısın.
********
Hadi bakalım sonunda gelsik şu şirkete.Arabamdan indim ve anahtarları valeye verdim.Korumalar kafaları ile selam veriyorlar.Vayy demek tanınıyorum.Aynı şekilde karşılık verdim.İçeriğe girdiğimde ressepsiyonda Meriç'i gördüm.Beni baştan aşağı süzdü ve yanıma geldi.
"Hadi gidelim şu lanet toplantıya"dedim
"Güzel olmuşsun.Kedileri severim.Hele vahşi olanları."dedi
"Seni vahşi hanzo.Yürü yavşama."dedim
Sonunda toplantı odasına geldik ve iceriğe girince şok oldu.Doruk burada ne arıyor ya.Off yine kavga cıkacak.Meriç'e baktığımda sinirlendiğini gördüm.Evyah sıkçtık.Şu toplantıyı bir atlatalım.
"Ooooo kimleri görüyorum.Hoş geldiniz kuzen"dedi Doruk.Lan o oooo lar götüne girsin diyesim geldi ama sustum.Onca kişi var sonucta etrafta.
"Sus lan ibnetör."dedim
"O ne demek ya Su"dedi Doruk.
"Ne bileyim ne demek.Neyse hadi şu toplantıyı yapalım ve gidelim şu lanet yerden"dedim
Herkes masaya oturdu ve bizim taraf olarak tahmin ettiğim yer anlamadığım şeyler konuşuyorlardı.Off çok sıkıcı bu işler ya.Sonunda toplantıyı belasız kazasoz atlattık.Meriç ve bende imzaları attık ve eve gitmek için müsade istedik.Ben kendi arabamıza bindim ve o da kendi arabasına.Eve vardığımızda kapıyı ben açtım tabiki de.Meriç'le hiç bişey konuşmadık.Odama cıktım ve pijamalarımı giyidim.Aşağıya indiğimde meriç koltukta oturuyordu.Karşısındaki koltağa gectim ve kendimi yaydım.
"Özür dilerim"dedi bir anda."Ne için."dedim
"Naz'ı buraya getirmemem lazımdı.Sırf sana kızdığım için."dedi
"Önemli değil.Bende özür dilerim sabah biraz soğuk davrandım"dedim
"Önemli değil.Barıştık mı."dedi
"Tabiki de evet.'dedim
"Yanlız Naz'a yaptığın o espiriler neydi ya.Çok güldüm"dedi
"Aynen ama mağlesef kendisi anlamadı.Garibim ya"dedim ve gülmeye başladım
"Anlama zıtlığı cekiyor.Neyse sen bize kahve yap bende üzerimi değişeyim"dedi
"Eyvallah."dedim.Ve ikimzde koltuktan kalktık.O merdivenlere yöneldi bende mutfağa.Kahveleri yapmaya başladım.O sırada aklıma dahi bir fikir geldi.Hadi bakalım Meriç şimdi intikam vakti.