~Bölüm 16~

85 6 2
                                    

Multide araba sapığı
"Offff Su,kaçsakmı acaba.?"diye bir fikir sundu Mine.
"Heeeeeeee Mine kaçalım da suçlu durumuna düşelim demi "dedim.O sırada polis amcalar yanımıza gelmişlerdi.Yerde yatan şahıza baktım pis pis sırırıyor.
"Gençler bir sorun mu var."diye bir soru attı ortaya polis bey.
"Yok polis abicim ne sorunu olabilirki."dedim tatlı tatlı gülerek.
"E ozaman ne diye kavga ediyonuz kızım ikiniz"dedi diğer polis bey.
"Ne kavgası abicim o benim kanka sadece şakalaşıyorduk biz.Değilmi kankacım"dedim yerdeki araba sapığına bakarak.O da bana baktı sonra görürsün sen bakışı attı.
"Evet abi şakalaşıyoruz biz.bir sorun yok yani.sizde gidebilirsiniz boşuna zamanınızı bizle harcamayın"dedi yerden kalkarak yavaştan.
"Peki öyle olsun bakasım gençler."Dediler ce gittiler.
Araba sapığımız yerden kalktı ve bana bakıp sırıtmaya başladı
"Hayatını kurtardım.Bana borçlusun."dedi
"Ben mi sana borçluyum.ben dedim sana yalan söyle diye."dedim çok bilmiş tavırım ile.
"Sen bilirsin polis amcalar halya burada."dedi başı ile onları işaret ederek.
"Biz sana temiz çamaşır getiririz artık."demeyide unutmadı.
"Öldürürüm valla seni."diye cırladım.Üzerine atlayacak iken Mine beni tuttu
"Durun ya ne yaptınızı sanıyorsunuz.Herkez bize bakıyor bi kendinize gelin.Kardeşim-eliyle araba sağını göstererek-bi git işine."dedi Mine
"Öyle olsun bakalım ama sonra görüşücez sizle."dedi ve gitti.
Bende arkasından
"Yavvvv heeeeee."dedim.
🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠
Evet sonunda eve gelebilmiştik.
Mineye odasını gösterdim ve oda odasına girdi.Biz geldiğimizde Meriç hala ortalıkta yoktu.
Odama girince üstümi değişitirdm ve yatağe yattım.
Aklıma küçükken yaşadığım olaylar geldi.
Şimdi siz beni Türkiyeli sanıyorsunuz değilmi.?Hayır ben Fransada büyüdüm ve beş altı sene önce İzmire geldim.Sonrasıda burası işte.
Aslında bakarsanız hiç normal çocuklar gibi olmadım.Yaşıtlarım bebeklerle oynarken ben futbol oynuyor ve erkek çocukları ile kavgaya gidiyordum. Bu sene ise istanbulda oyunculuk bölümde okicam.Alında İzmirde okuya bilirdim ama hem aile hemde oradaki okullar beni bela olarak görüyor.Ve haliyle pek istenem.Çünki heo kavga cıkarır ,herkese kafa tutar,hocalara karşı gelerdim.Ama burada okuyup zengin olucam.Para sıcacağım.Villalarda,yalılarda yaşayağacağum ulann.
"Nahhh yaşarsın sen."dedi canım iç sesim.
"Ooooo kimleri duyuyorum ben.Şeref getirdin.Neredeydin ulan bayadır yoksun ortalıklarda."
"Şeref getirmedim ve o kim yoksa beni aldatıyonmu sen haaa."

"Heee seni bizim Nuri ile aldatıyom."

"Hangi Nuri?"

"Nuri Alço."

"Vayyyy şerefsiz bitch. Git buradan."

"Noldu lan..Asıl sen git.İçime lanet gibi girmişin amk."

"Üfff Görüşürüz beybisi."

"Ulan siktir git.Senle konuşanda kabahart zaten "dedim
İşte bende durum böyle iç sesimle kavga fln fln.
Üffff çok can sıkıcı uykumda gelmedi zaten.
Napa bilirim acaba bi düşünek.
Yatakta bir sağa bit sola döndüm sonra deliye döndüm😀.
Vree uyudum.

"Mmmmmm Su aşkım hadi uyan sabah oldu."dedi Meriç yanağımı öperek.
"Sevgilim biraz daha uuyuyayım nolurrrrr."dedimm yalvararak.
"Olmaz canım.Ailelerimiz gelicek düğün gününü konuşmak için bugün.hatırlasana."dedi
"Suuuuuuuu."
Noluyoz amk o rüyada neydi.Ve en önemlisi kim beni dürtüyo.
"Piştt water uyansana sabah oldu."demiş bulundu mine.
Lan water nedir anam.
"Mine şuradan defolup gitsen iyi olur ha "dedim battaniyeyi kafama çekerek.
"Kızım kalksana aşağıda ultra yakışıklı 3 meteor var.Ve en önemlisi biri beni seni uyandırmak için görevlendirdi.Gelmezsende o gelip mucuk mucuk😘😘
yaparak uyandıracakmış."dedi hala tepemde dikilerek.Ne dikiliyon kızım aaaaa.
"Gelmicam sıkıyosa gelsin mucuk mucuk yaparak uyandırsın."dedim ve nazikce mine yi ıdadan kovdum.
Birkaç dakika sonra kapı yine acıldı ve Meriçin erkeksi kokusu odaya doldu.

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin