~Bölüm 9~

120 12 7
                                    

Dudaklarıma yapıştı.Meriç beni öptü.Ya sevdiğim kadın sen isen dedi.Aaaa nediyorum ben çocuk sarhoştu tabikide.Dediği hiç bişey gercek değildi.Ama bunları bile bile neden seviniyorumki.
Şuan yatağıma yatmış bunları düşünüyordu.Meriç beni öpünce geri çekildi ve bende tokatı bastığım gibi odama girmiştim.
"Suuu nerdesin kadınım."dedi Meriç
Lan bu ses neren geliyor.Kadınım nedir.Hemen odadan cıktım ve Meriç in odasına girdim.Odada yoktu sanırım terastadı,çünkü kapısı acıktı.Hızlı adımlarla terasın kapısına ilerlerken meriçi gördüm.
Korkulukların üzerine cıkmış.
"Ben süpermenim.Su bak ben ucuyorum"dedi.
"Siktir lan sakınatlama.Bak sakın"dedim telaşla.
"Ayyy benim içimde enbişelenirmiş ."dedi ve korkuluklardan indi.Lan neyin kafası bu böyle.Tamam belki bende onu seviyor olanilir,ama kesinlikle aşık değilim.Fazla oldu ama.Hani hep insan sarhoşken doğruyu söyler derlerya.Acaba şuan o da doğruları smylüyor olabilirmi.Kafamı iki yana sallayı bu düşüncelerimi kafamdan kovdum.Meriç resmen ayakta uyukluyordu.Onu yatağa doğru biraz ittirdim ve zaten kendi yattı yatağına.Bende terasın kapısını kapattım ve odadan çıktım.
Odama girdim ve geceliklerimi giydim.Yatağa yattığımda hala aklımda Meriç in beni öptüğü an vardı aklımda.Daha öncede arabada dudak büzmem konusunda uyarmıştı demek bunun içinmiş.Bunları düşünürken yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı.
********
Meriç'in anlatımından
Sabah uyandığımda odamdaydım.Ben buraya nasıl geldim ya.En son hatırladığım şey bardaydım.Sonrası yok.Bence en iyisi Su'yu biraz soruşturmak.Kız yürüyen gazete gibi.Sokaktan geceni araştırıyor valla.Yatağımdan kalktım ve banyoda rütin işlerümi halletima.Sonra Su'yun odasına giridm.Hala uyuyordu.Onu öyle izlemek için bütün varlığımı verirdim.Su'ya karlı birşeyler hissediyorum ama ne olduğunu tam olarak bende bilmiyorum.Rüyamda onu öpüyordum.Bu nedensizce içimde fillerin debelenmesine sebep oldu.
Su'nun ağzından
Gözlerimi açtığımda Meriç'i kapının önünde görünce şaşırdım.
"Ne işin var burada"dedim soğuk bir ses tonuyla kafamı pikenin altına gömdüm.
"Sadece akşam neler oldu diye soracaktım ama..."dedi ve pikeyi üzerimden cekti.
Ve devam etti
"Akşam neler oldu Su.Neden bana böyle soğuk davranıyorsun."dedi.Bende yatağımda oturur pozisyona geçtim ve Meriç'te yanıma oturdu.
"Hiç dedim ya.Hiç birşey olmadı Meriç.Sen eve kafan güzel geldin,sonra yattın.Bu kadar başkane olabilirki.Şimdi odamdan cıkarmısın.Çünkü sen uykumu yarıda böldün"dedim
"İyi peki.Sen o kıymetli uykuna devam et.Bayan yürüyen küfür"dedi ve yataktan kalktı.
"Lan oğlum bana yeni yeni küfürler türettiriyorsun.Bi siktir git uykum var"dedim.O da kapıyı carparak gitti.Evet şimdi nerede kaldık.Belki rüyama devam ederim.Gözlerimi yumdum biraz bekledim.Yok olmuyor,rüyama devam edemiyorum.Zaten uykumda kaçtı.Yatağımsan kalktım ve banyoya uğradım.İşimi hallettikten sonra dolabıma yönelip sade çicekli bir elbise giyidim.Saçlarımı hafif maşa yaptım ve aşağı indim.Meriç koltuüa oturmuş tv izliyordu.Eyvallah akşam öp bweni şimdi otur götünün üzerinde.The best pezevenk.Mutfağa girdim ve kahvaltı hazırlamaya başladım kendime.Kahvaltımı yaparken Meriç geldi.
"Biraz sonra Naz gelecek.Sende buralarda fazla dolaşma.Anladınmı"dedi karşımdaki sandalyeyi cekti ve oturdu.Ona senin anan güzel mi bakışı attım.
"Anlamadım.Hem Naz kimdi"dedim ağzıma salatalığı atarken.
"İlk günlerde bizim şirketin tuvaletinde patakladığın SEVGİLİM"
Dedi sevgilim kelimesinin üzerine basarak.
"What gülüm.Sen git SEVGİLİNLR başka yerde buluş.Bananesenin yüzünden bugünkü keyfimi kaçıramam"dedim
"Peki sen bilirsin.Bize karışma sadece "dedi
"Çok meraklıyım sizin fingirdeşmenize onun için bize bulaşacağım"dedim.
"iyi be ne halin varasa gör"dedi ve siktirip gitti.Bende kahvaltımı yaptım ortalığı topladım ve salona geçtim.Koltuğa oturduğumda Meriç'in bakışları beni buldu.
Kafamı "ne bakıyon oğlum"anlamında salladım.
O da"Hiç dalmışım "dedi.O sırada kapı çaldı.
"Hıhı geldi seninki de"dedi.Meriç beni takmayarak kapıyı açmaya gitti.Hıhı çok ta tın.Çocuk kapıyı acınca neye uğradığını şaşırdı.Yellow çian resmen çocuğun boynunu kırdı ya.Neyse bunlar salona geçip oturdular.Sarı beni görünce"Aaaaa sen buradamı kalıyorsun"dedi.
"Evet canım bir sorun mu var"dedim.
"Evet var"dedi
"Aaaa söylede bizde bilelim."dedim
"Sevgilimle aynı evde kalman canımı sıkyor."dedi.Bak halya sevgilim diyor
"Eski sevgilim.Naz.eski"dedi meriç.
"Banane sen benim hala sevgilmsin"dedi.Bende bir kahkaha attım.
"Şan kızım malmısın.Çocuk sana eskim sevgilim diyor.Sana küçükken balıkla yoğurtmu yedirttiler"dedim
"Bana mı dedin"dedi.Lan harbi mal
"Yok yanımsaki Caspere dedim.Değilmi Casper"dedim lafamı sağa dönerek.Meriç çok pis kahkaha atmaya başladı.Sarıda yakında üzerime atlayacak diye korkmaya başaldım valla çünkü çok pis bakıyor.

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin