~Bölüm 11~

122 13 5
                                    

Kahveleri yaptım ve salona geçtim.Bizimkide merdivenlerden aşağıya geliyordu.Aaaa hadi ama burada göz zevkim bozuldu.İnsan üstüne birşey giymesi gerek.
"Meriç lütfen üzerine birşey giyermisin"dedim
"Ne oldu güzelim.Baklavalarımı beyenmedin mi'dedi çok bilmiş.
"Bien gösterecem sana güzelimi.Hadi neyse içelim şu kahveleri"dedim ve piç smile yaptım."Ne o neden öyle sırıtıyorsun,ne planlar geçiyor aklından"aaahh Meriç o planlar çoktan geçti benim aklımdan.
"Hiç.Ben sırıtıyormuyum.Hiç farkında değilim ya"dedim kahveleri masaya kpyarak.Benim tarafta olanı aldım elime
Diğerinide Meriç'e uzattım.Oyun başlasın.
Kahveyi aldım ve yavaş adımlara bir yudum aldım.Meriç hala içmiyordu.
"Ne o içmeye korktunmu.Korkma içinde zehir yok"dedim gülerek.İçince içinde keşke zehir olsaymış diyecelsin zavallı Meriç.
"Yooo dalmış sadece"dedi ve kupayı ağzına götürdü.Bir yudum aldı ve alışıyla püskürtmesi bir oldu.
"Nihahaha yaşasın kötülük"diye anırdım.
"Ne kattın lan bunu içine.Yaşattırıcam ben sana kötülüğü şimdi"dedi ve koltulta kalkara yanıma geldi.
"Iııı bir düşüneyim.Şeker hariç herşey.Deterjan,pül biber aklına ne gelirse."dedim.
"Şimdi sana yapacağım işkenceler aklına bile gelmeyecek,bırak gelmeyi aklının ücündan bile geçmeyecek"dedi piç smile yaparak.Aman en çok napacak.
"Ne yapacaksın hanzo"dedim.Lan ne oluyor bana ya.Bı laflar ne.
"Ben mi hanzo.Sende dişi hanzosun."dedi
"Ben dişi hanzosan sende..."dedim ama aklıma gelmedi ne desem
"Ne oldu lafını tamamlasana"dedi gülerek
"Dur bir dakika düşüneyim.Haha bulamadım"dedim.
"Benimle laf yarışına giremessin,güzelim"dedi çok bilmiş tavırla.
"Meriç yakışıklıyım diye havalanma benim güzelliğimin yanında sönüksün."dedim ona saçlarımı savurarak.Ayy yavrum sustu kaldı.Laf yarışı böyle olur meriç.
"Hiç çağdaş değilsin bebeğim"dedi.Bende bu lafın altında kalırsam.
"Issız bir adada bir sen birde bir eşek kalsa gider eşeği severim."dedim zafer gülümsememle.
"Süphesiz bende bir maymunu severdim seni seveceğime"dedi.
"Gavvar.İnşallah Bülent Ersoy la evlenirsin"dedim dil cıkartarak.
"Belki tavırların beni en ağır küfürlerle tahrik eder ama benim yüzümdeki o iplemez gülüş senin geçmişini gelmişini tatmin eder."dedi
"Siktir lan ordan.Lan seni adam sanmıştım.Evde dedikodu yapan teyzelerden betersin"dedim.Aaha sessiz kaldı.
"Ne oldu laf bulamadın değilmi.Ben kazandım."dedim.
"Söylenen bir sözden sonra erkek hiç birşey dememişse bilki terbiyesinden susuyordur."dedi ve merdivenlere yöneldi.
Giderkende"Birdakine bukadar kolay kurtulamazsın,yazık ya bından sonraki muhabatın piskolog"dedi ve gitti.
"Uckuruna düşkün piç."diye bağırdım arkasından.
Bende odama yatmaya cıktım.Yatağa yattığım gibi gözlerim yımdum.Ama bir ara gözlerime bir ışık geldi.
"Tövbe bismillah uzaylı abiler beni kaçırmaya geldiniz galiba ama siz beni değil.Yan taraftaki odaya gecin oradak şahıs size daha çok benziyor."dedim gülerek.
"Su saçmalama.Ne uyaylısı.Burada tek uzaylı sensin şu sergiledin tavırla."dedi
"Ne oldu.Sen neden geldin buraya yine laf mı atacaksın."dedim.
"Hee az önce içimde kaldı."dedi
"Bak koçum!Tekme yiyen köpeğin dişleri sivri olur,yemin ediyorum acımam keserim biletini"dedim.Yalnız ben hala yatakta yatıyorum o da başımda dikiliyor.
"Bunlar boş laf güzelim."
"Biliyormusun Meriç hayatta 3 türlü sandık vardır:çeğiz sandığımız,adam sandığımız.Bir de söz verip tutar sandığımız"dedim.
"Yanında yatabilirmiyim."dedi birden.
"Neee"dedim şaşkınlıkla.Adamdaki rahatlığa bak!İçki yiğidi susturur,korkağı çoşturur.Bunun ki o misal olmuş.
"Neden"dedim
"Bilmem her gün günün her saati kokunla yaşıyorum.Şimdide kokunla utumak ve uyanmak istiyorum Su."dedi.Offf bak yine aynı şeyi yapıyor.Duygularımla oynıyor.

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin