,,Záleží na tom, co máš v plánu." odpověděla mi a vyšli jsme, s několika taškami, ven z obchodu.
,,Ošukat tě." odkašlal jsem si.
,,Co prosím?" otočila se na mě a nazdvihla jedno obočí. Přistoupil jsem k ní blíž a chytil jsem ji za boky, které jsem stiskl. Naklonil jsem se k jejímu uchu a foukl. Zachvěla se.
,,Tvrdě tě ošukám a ty budeš nahlas vzdychat moje jméno." otřel jsem se jí jazykem o ušní lalůček a to ji přinutilo tiše vzdychnout. Odtáhl jsem se a vzal jí pár tašek.
,,Řekni, že už jdeme domů." spravil jsem jí pramínek vlasů za ucho, jen němě přikývla.
,,Snad jsem tě nevyděsil." uchechtl jsem se.
,,Rozrušil si mě." zamumlala. Dal jsem jí pusu na čelo a s úsměvem vyšel z obchoďáku. Zavolal jsem taxi a jeli jsme domů. Seděli jsme na zadních sedačkách a já měl ruku položenou na jejím stehně. Neprotestovala, ba naopak. Položila její ruku na tu mojí a lehce mě hladila po jejím hřbetě.
,,Co by si řekl na to, že bych něco uvařila na oběd, najedli by jsme se a pak si můžeme napustit vanu plnou pěny a dali by jsme si víno s jahodami. Pak se můžeme koukat na nějaký film s popcornem. Co říkáš?" zeptala se a koukala na mě. Naklonil jsem se k ní.
,,Mm, to zní lákavě. Ale já chtěl objednat jídlo, najíst se. Jít do bazénu a pak tě těžce omrdat. Ale to tvoje zní lákavěji, i když si nepotrpím na romantiku." šeptl jsem jí do rtu.
,,Já ti řekla, že sex nebude." zamračila se.
,,No jo, no jo." protočil jsem očima. ,,Jen to zkouším, jestli povolíš." zakřenil jsem se a vystoupil z auta. Zaplatil sem taxi a vešli jsme do domu. Uklidil jsem tašky, zatím co ona se pustila do vaření. Přišel jsem k ní a objal ji zezadu.
,,Co to bude, až to bude?" zeptal jsem se. Na sporáku se vařila rýže, na pánvi se dělala zelenina a na další pánvi se dělal losos.
,,Losos se zeleninou a rýží s bylinkovým máslem, které už je v lednici, k tomu si dáme nějaký pití s bublinkami a pak si můžeme napustit tu vanu s vínem. Můžeš zatím nakrájet jahody do misky a dát je do lednice." usmála se a otočila lososa na pánvi.
Pustil jsem ji a zamířil k lednici, vzal jsem misku jahod, které jsem umyl a nakrájel. Odběhl jsem do koupelny a měl dostatek času vše nachystat. Vzal jsem svíčky, které jsem všude naskládal a do vany jsem hodil lístky růží.
Když jsem se vrátil do kuchyně, jídlo už bylo na stole. Přisedl jsem si ke stolu a koukl na ni. ,,Dobrou chuť." usmál jsem se a pustil se do jídla.
Dojedli jsme a zatím co ona uklízela kuchyň, já napustil jsem vanu teplou vodou s velkým množstvím pěny, nachystal jsem skleničky, misku jahod s lahví a zapálil jsem svíčky.
Šel jsem k ní, chytil jsem ji do náruče a odnesl ji nahoru. ,,Připravená?" zeptal jsem se. Stál jsem s ní před zavřenými dveřmi do koupelny.
,,Mám se bát?" nazdvihla obočí.
,,Nemusíš, řekl bych, že budeš mile překvapená." usmál jsem se a otevřel dveře. Moje oči se hned přesměroval na její udivený obličej.
Seskočila ze mě a koukala po koupelně. Následně se otočila na mě.
,,A pak že si nepotrpíš na romantiku." zakřenila se.
,,Někdy mám své slabé chvilky." pokrčil jsem rameny a přes hlavu jsem si přehodil svoje značkové černé tričko, které hned letělo do koše na prádlo. Měla krásný výhled na moji hruď a břicho.
,,Přibral si." zkonstatovala a píchla mi ukazováčkem do břicha. Pokrčil jsem obočí.
,,Ty máš zase velkou prdel a taky ti to neříkám." řekl jsem a sundal si kalhoty, zatím co ona si sepínala vlasy do drdolu.
,,Ha, děláš jak kdyby ti to vadilo." stáhla si svetr i s tričkem. Mlčel jsem. Oba jsme se svlékly a sedli si do vany naproti sobě. Nalil jsem nám víno a hodil do něj kousek jahody. Podal jsem jí skleničku, s úsměvem ji přijala.
,,Tak asi na nás." řekl jsem.
,,Asi?" nazdvihla obočí.
,,Tak na nás, na dítě, na svatbu, na to, že je zatím všechno v klidu." protočil jsem oči.
,,Zatím?" nazdvihla znovu obočí.
,,Můžeš přestat pochybovat o všem o řeknu?!" vyjekl jsem a položil skleničku. Měl jsem chuť odejít, nechtěl jsem se s ní pohádat.
,,Můžeš se přestat chovat jako hysterka?"
,,Já se chovám jako hysterka?!" ukázal jsem na sebe prstem.
,,Můžeš se sakra uklidnit? A aspoň jednou si udělat hezký odpoledne?!" zvyšovala hlas.
,,Fajn." odsekl jsem a opřel se o vanu, napil jsem se vína a zavřel jsem oči.
,,Jsi nesnesitelný." zamumlala si pro sebe.
,,Jo, jo a hysterka." mávl jsem rukou a pokoušel jsem se si užít teplou vodu.
Ucítil jsem, jak se hladina vody snížila, uslyšel jsem kroky a následné bouchnutí dveří. Vydechl jsem a znovu se napil.
,,Nikdy se nehádej se ženou, vždycky prohraješ. Vždycky má pravdu, i když ji nemá." řekl jsem si pro sebe.
Když voda začala být studenější a víno, i s jahodami došlo, vylezl jsem z vany a uklidil jsem koupelnu. Usušil jsem se a jen v teplácích jsem vylezl. V obýváku a ani v kuchyni nebyla, dokonce ani v ložnici. Vydal jsem se tedy do posledního pokoje v domě. Do dětského pokoje.
Opatrně jsem otevřel dveře a vyskytl se mi pohled na ni, jak stojí u velkého francouzského okna a v rukou drží velkého plyšového psa.
,,Hele Grace.." začal jsem a u toho jsem se drbal na zátylku. Ucukla.
,,Promiň." šeptla a otočila se na mě, psa položila zpět do velké postýlky.
,,To nic, to byl spíš moje chyba." zamumlal jsem a roztáhl ruky. Čekal jsem, že mě obejme, jen okolo mě prošla, nevěnovala mi ani jeden pohled. Otočil jsem se, udělal jsem pár rychlík kroků a chytil ji za ruku.
,,Co ti je?" zeptal jsem se nechápavě.
,,Nic, jen na mě působí hormony, jsem přecitlivělá. Máma mi řekla, že je táta už několik let po smrti a já.." nedokončila to, protože jsem jí skočil do řeči.
,,Krámy?" nazdvihl jsem obočí.
,,Ne, já mívám ranní nevolnosti, pořád jím a.."
,,Jsi těhotná." rozzářil jsem se, ale úsměv mi hned zmizel, když měla pořád smutný výraz.
,,A nejspíš to není tvoje."
ČTEŠ
5 seconds of teachers
Fanfic,,Historie je nejlepší učitelkou s obzvlášť nepozornými žáky."-Ashton ,,Profesionální sport? Nikdy! Připravil by amatéry o živobytí."-Calum ,,Umění je zvláštní a krásné tím, že se v něm nedá klamat."-Michael ,,V matematice nejde ani tak o to věci...