12. Don't forget protection.

5.9K 385 18
                                    

,,Tak?" zeptala jsem se a udělala sexy pózu. Cal se na mě podíval a nahlas polkl.

,,Ještě, že jdeme k Michaelovi až na deset, tohle bude dloooouhá noc." neodpustil si poznámku a dál se na mě díval a úžasem v očích.

Přišla jsem k němu, byla jsem od něj jen několik milimetrů, moje tělo se lehce dotýkalo látky, která zakrývala jeho tělo. ,,Chci, aby to dneska bylo podle mě." řekla jsem svůdně a přejela mu rukou po rozkroku. Lehce přivřel víčka a z úst mu vyšel tichý sten. ,,Jdi se vykoupat a já zatím zavolám mámě." usmála jsem se.

,,Dobře." úsměv mi oplatil a odběhl.

,,A neobtěžuj se pak s oblékáním, zdržuje to!" zavolala jsem na něj.

,,Ani jsem to neměl v plánu!" ozvalo se z koupelny a pak už jsem slyšela jen téct vodu. Uvědomila jsem si, že jsem nechala v koupelně batoh, i s mobilem. Potichu jsem tam vešla a viděla siluetu jeho postavy ve sprše. ,,Jdeš se ke mě přidat?" slyšela jsem, když jsem se nakláněla pro batoh. Pootočila jsem hlavu a viděla, jak na mě vykukuje ze sprchy.

,,Ne, jen jsem si tu nechala batoh." usmála jsem se.

,,Umyješ mi záda, když jsi tady?" zeptal se, přikývla jsem a došla k němu. Podal mi houbu a otočil se. Krouživými pohyby jsem mu jezdila po zádech a nepřerušovala směr pohledu na jeho, dost dobrý, zadek.

,,Hotovo." usmála jsem se a zavřela dvířka sprchového koutu. ,,A nespěchej, jak znám mámu, bude se vyptávat." řekla jsem mu a odešla do obýváku. Stoupla jsem si k oknu, ze kterého byl nádherný výhled na noční město, a zavolala mámě.

,,Chci vysvětlení." řekla máma přísně, když přijala můj hovor.

,,Je to bratránek Lauren a já s ním chodím, co je na tom k nepochopení?" zeptala jsem se.

,,Jak dlouho jste spolu? Kolik mu je? Kam chodí na školu?" začala mi pokládat nesmyslné otázky.

,,Sakra mami to je jako výslech někde na policii, prostě mám normální vztah." vyštěkla jsem.

,,Odpověz mi na otázky!" zvýšila hlas.

,,Týden, 24, pracuje." odpověděla jsem. ,,A je lepší než James, o hodně." dodala jsem.

,,A pozveš ho na večeři?" řekla po chvilce ticha, přišlo mi to až vtipné.

,,Ne nepozvu, ještě mě ztrapníš."zasmála jsem se. Pocítila jsem Calumovi ruce na svém pase, nečekala jsem to, proto jsem sebou trošičku cukla.

,,Shht, nelekej se bby, to jsem jen já." zavrněl mi do ucha a začal mi líbat krk.

,,Mami už půjdu." řekla jsem a přivřela víčka. Jeho ruce sjížděly po vnitřní straně mých stehen, jeho rozkrok se třel o můj zadek a já těžce lapala po dechu.

Jeho rty se pomalu třely o můj krk a moje kalhotky, už nebyly nejsušší. ,,Dobře broučku měj se, a vezměte si ochranu." řekla varovně a tipla to. Cal se uchechtl a otočil si mě čelem.

,,Takžeeeeeee?" protáhla jsem konec slova, aby to vyznělo jako otázka a nazdvihla jsem obočí.

,,Chtěla jsi, aby to bylo podle tebe ne?" nazdvihl jedno obočí a nemravně se na mě usmál, ,,Já čekám princezno." Řekl a roztáhl ruky.

Rozhlédla jsem se po pokoji a vzala to první co mi přišlo pod ruku. Kravata, kterou sušil na topení. Nechápavě na mě koukal, ale když jsem mu zavázala oči a táhla ho opatrně a pomalu k ložnici, pochopil. Když jsme došli k posteli, otočila jsem ho k sobě čelem a lehce mu zatlačila na hruď. Chytil mě za ruky a bránil se, nejspíš si myslel, že ho chci shodit na zem.

5 seconds of teachers Kde žijí příběhy. Začni objevovat