Andy:
S kluky jsme se dohodli, že pojedeme navštívit mé rodiče a když už budeme v Houstonu, tak tam i vystoupíme. Už se na své rodiče moc těším! Právě se nacházíme na houstonském letišti a čekáme na CCho a Jinxxe, až přijdou z sociálního zařízení - záchodů. Koukal jsem se kolem sebe a skenoval letištní halu svým pohledem. Od mé poslední návštěvy se to tu moc nezměnilo. Jen ty fíkusy jsou větší a ta otravná ženská tu také není.
Cítil jsem na sobě něčí pohled. Začal jsem drobněji skenovat každou živou duši, abych zjistil komu ten pohled patří. Nikoho jsem nemohl najít, když v tu jsem uslyšel něco co mi vyrazilo dech. Někdo zakřičel ono jméno. Monday. Tak se jmenovala jen jedna osoba. Monday Libra Sleep. Jediná holka, vlastně jediná bytost, na škole, která mi pomáhala a bavila se se mnou i s tím rizikem, že by začali šikanovat i ji.
Zvedl jsem rychle pohled a uviděl nádhernou tmavovlasou slečnu. Její oči mi byly povědomé. Ty už jsem někdo viděl. Už vím, podobné měla Monday. Že by to byla ona? Ne to je blbost, ta už si jak dávno žije nádherný život se svým manželem a hýčká jejich potomka, který se jim určitě narodil někdy teď. Na nějakého emo kluka, který byl šikanován a byl její první, si už ani nevzpomene. Nemohla to přece být ona. Slyšel jsem, že se přestěhovala a s rodiči moc dobře nevychází, takže nemá proč se sem vracet.
Moje tvrzení, že to není Monday, se vyvrátilo hned, co jsem uviděl člověka, který na ní bez pochyby volal. Wenyho. Znám ho moc dobře. On bránil nás oba. Byl něco jako king školy, ale po tom co odešel na střední se na nás vrhli. Vlastně jen na mě, protože Monday, vždy odtáhly všechny ty slepice z naší třídy.
Zajímalo by mě, jestli si pořád pamatuje na naše tajné místo a na domeček na stromě uprostřed lesa. Už vím, jak to zjistím..
____________________________________________-
První kapitola z Andyho pohledu.
Doufám, že se líbí! :--))
S naštvání na kladenské hokejisty, kteří nám zlikvidovali novou posilu do obrany na (nejspíš) celou sezonu
vaše hokejkaa-11 xx
ČTEŠ
Classmate ✔
FanfictionZažije šok, když zjistí, jak se jmenují členi kapely, kterou poslouchá její bratr. Tento příběh věnuji mému "úžasnému" twin @Specko_07!♥:D (psán 7.11.2015 - 22.3.2016) ©2015/16 original story by: hokejkaa-11