Monday:
,,Takže," začal Gerry. Napil se a upřel pohled na mě.
,,Je to pětičlenná kapela z LA, je mi divné, že jsi o nich ještě neslyšela," udělal dramatickou odmlku. Odtušila jsem, že chce, abych mu odpověděla, a jestli to nechtěl, tak má smůlu.
,,Tak promiň, že nejsem tak populární, abych se setkávala se známými osobnostmi," řekla jsem a zašklebila jsem se, přičemž Gerry protočil očima a hodil po mě polštář.
Tím strhl polštářovou válku a na nějaké informace o kapele Black Veil Brides, jsme oba dva úplně zapomněli.. no co, tak půjdu jednou na koncert neinformovaná.
Možná bychom tam válčili ještě teď, kdyby Gerrymu nepřišlo upozornění o novém příchozím mailu. Hned se zvedl a rozklikl ho.
Jen co se koukl a mail odesílatele, spadla mu brada dolů a poté, co to dočetl až dokonce, začal šíleně fangirlingovat.
,,Co se děje, že vyvádíš jako vlhká třináctka, když vidí novou Justinovu fotku?" zeptala jsem se ho se smíchem.
,,Tomu neuvěříš!" vykřikl a radostně vyskočil ze židle.
,,Zkus to, možná Ti uvěřím," šibalky jsem na něj mrkla.
,,MÁME VSTUPENKY DO ZÁKULISÍ!" zakřičel, tak nahlas, že ho museli slyšet i sousedi.
,,Máš pravdu, nevěřím Ti," vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Tak se sama koukni," řekl a ukázal na obrazovku počítače.
Zvedla jsem se tedy z jeho postele a koukla jsem se na obrazovku Gerryho počítače.
Měl pravdu, vážně máme vstupenky do zákulisí.
Bedlivě jsem si text mailu přečetla ještě jednou.
Ahoj Gerry,
chtěli bychom Ti oznámit, že jsi se dostal do slosování o výhru dvou vstupenek do backstage a den strávený s námi. S kapelou Black Veil Brides.
Tímto mailem, bychom Tě chtěli upozornit, že den před koncertem se stav, i s tvým doprovodem, na této adrese **********************, Houston.
Pokud sleduješ naše webové stránky, jistě Ti došlo, že je to adresa hotelu, ve kterém bydlíme.
Jestli Ti to ještě nedošlo, tak Ti to teď objasníme.... Vyhrál jsi! Byl jsi vylosován a strávíš s námi celý den a poté na koncertě budeš mít ty nejlepší místa, nebo budeš moci zůstat v backstage.
Gratulujeme!
kapela Black Veil Brides a její management.
To jsem tedy zvědavá, jak se to celé vyvrbí...
***
Po delší době další část.
Chtěla bych se omluvit, protože jsem na psaní neměla náladu a pomalu ani čas.
Známky se nám budou uzavírat až ve čtvrtek, takže tak..
Na mém profilu můžete najít nový příběh s názvem 'Our story', byla bych moc ráda, kdybyste se na něj koukli a zanechali tam nějaký ten vote nebo komentář! Děkuji :'))
S přáním pěkného dne
hokejkaa-11 xxx
ILYSM ♥
P.S.: V pondělí jedu na okresní kolo olympiády z dějepisu, takže mi držte palce! :)
ČTEŠ
Classmate ✔
FanfictionZažije šok, když zjistí, jak se jmenují členi kapely, kterou poslouchá její bratr. Tento příběh věnuji mému "úžasnému" twin @Specko_07!♥:D (psán 7.11.2015 - 22.3.2016) ©2015/16 original story by: hokejkaa-11