13.kapitola

1.3K 106 3
                                    

Andy:

Celý den jsem byl nervózní, protože dnes se máme setkat s výherci vstupenek a možnosti s námi strávit jeden den. Jsem zvědav, kdo to bude. Jméno Gerry Sleep je mi nějaké povědomé, ale nemohu si vzpomenout, kde jsem ho slyšel.

Zbývali dvě hodiny do příchodu Gerryho a jeho doprovodu. V hotelu byl zmatek. Patrick pořád něco měnil a pak to zase vrátil zpátky s tím, že se mu to nelíbí či je to zbytečné.

CC pořád dokola něco mlel, že jsem ho později již vůbec nevnímal a radši se zahleděl na obrazovku svého mobilu, kde jsem měl ofocenou fotku, která je již několik let stará. 

Byl jsem na ní já s mojí, tehdejší, přítelkyní a jedinou holkou, kterou jsem kdy miloval. Když nepočítám matku a babičky. 

Je mi líto, jak to mezi námi dopadlo. Ani nevím, jestli je pořád v Texasu. Jestli je pořád ve Spojených státech amerických. Zda je naživu..

Zajímalo by mě, jak se má. Co dělá a jestli si někoho našla.

Musel jsem přemýšlet nějak dlouho, protože do mě Ashley šťouchl, abych si stoupl zády ke dveřím a čekal, dokud je sem Patrick nepřivede.

Učinil jsem, tak jak mi Ash řekl.

****

Po chvíli se otevřeli dveře. 

Podle toho, jak dopadali podrážky bot do koberce, jsem odhadl, že jdou tři osoby.

,,Kluci? Tady jsou," promluvil Patrick a my se otočili.

Stál tam kluk a holka, která mi byla povědomá.

Vypadala jako ta z letiště. Jak jen se jmenovala? Monday!

I ona se na mně zastavila pohledem. Koukala se mi přímo do očí. Jako by snad něco hledala, ale co?

Chvíli jsme se koukali z očí do očí a já jí začal poznávat.

Vždyť to je Monday. Moje Monday!!

Classmate ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat