Epilog

1.8K 112 11
                                    

,,Ale my nechtěli bílé lilie!" křikla vy nervovaná nevěsta po paní z květinářství, u níž si objednali květinovou výzdobu na jejich Den D.

,,Omlouvám se, nejspíše jsem si spletla objednávku. Jaké, že to měli býti květiny?" otázala se bojácně ona žena, která se ještě zaučovala a neměla moc zkušeností s velkými slavnostmi. Už vůbec ne s takovou akcí, jako je svatba jednoho z nejznámějších zpěváků a k tomu ještě frontman jedné z nejznámějších kapel této doby.

,,Černé a rudé růže," povzdechla si sklesle. 

,,Půjdu se kouknout, co se s tím bude dát dělat," oznámila jí a ve dveřích se střela se svědkem ženicha, s Ashleyem Purdym.

Ten na nevěstu pohlédl a hned poznal, že se něco děje. Netušil však, že když se jí zeptá, tak se místo klidné a zoufalé odpovědi, dočká blesků v očích.

,,Co se děje?" optal se a následně zalitoval..

Nevěsta po něm hodila nevlídný pohled a začala rudnout.

,,Co se děje? Co se děje? Si vážně tak tupý?" nařkla ho. Ashley shrbil ramena.

,,Omlouvám se, ale Andy mě poslal, abych se zeptal, co se děje. Slyší ten křik, který se odsud ozývá," řekl s pohledem zabodnutým do nádherné parketové podlahy.

,,Tak mu vzkaž, že místo těch nádherných červených a černých růží dovezli bílé lilie!" křikla a otočila se k toaletnímu stolku, aby si opravila drdol, z kterého jí vypadalo pár pramínků a jedna ozdobná spona.

Ve chvíli, kdy se ženichův svědek, chtěl klidit z bojovného pole, se ve dveřích ukázala paní, která jim měla zařizovat květiny.

,,Moc se omlouvám, spletli jsme objednávky, takže jsme vaše růže poslali jinam. Naštěstí je to kousek odtud, takže za půl hodiny tu budou," oznámila a vzala kytici bílých lilií svázaných bílou krajkovanou stuhou. Vyšla na chodbu a postavila se k celé zásilce květin. Čekala tam, dokud nepřijeli její kolegové se správnou zásilkou květin. Teď už to byly červené a černé růže.

Ashley odešel zpět do ženichova pokoje, kde mu ještě pomohl s kravatou a manžetovými knoflíčky na rukávech jeho saka.

***

Místností začal hrát ta známá svatební hudba, kterou si vervou mocí vydobyly babičky obou svatebčanů.

Nevěsta kráčela uličkou se svým otcem po boku. Potili se jí ruce a byla nervózní, avšak její otec jí šeptal uklidňující slova a věřil, že to zvládne. Je to přece jeho malá šikovná holčička, no ne?

Nevěsta s ženichem se na sebe podívali, usmáli se na sebe a poté pohledy stočili na oddávajícího.

Po čtvrt hodině se konečně, po svatebních slibech a všech těchto věcích, dostal k těm nejdůležitějším otázkám.

,,Táži se vás Monday Libro Sleep, berete si zde přítomného Andrewa Dennise Biersacka za právoplatného manžela a budete ho ctít v štěstí i neštěstí, ve zdraví i nemoci, v bohatství i chudobě?"

Celý sál ztichl a čekal pouze na nevěstinu odpověď.

,,Ano," řekla se šťastným úsměvem vepsaném ve tváři.

Oddávající přikývl a otočil se na Andrewa.

,,Táži se vás Andrewe Dennisi Biersacku, berete si zde přítomnou Monday Libru Sleep za svou právoplatnou manželku a budete ji ctít ve štěstí i neštěstí, ve zdraví i v nemoci, v bohatství i chudobě?"

Ženichova odpověď byla všem jasná, protože po Mondayinu boku přímo zářil.

,,Ano," řekl s pohledem upřeným na své krásné snoubence.

,,Prohlašuji vás za ženu a muže, teď vás poprosím, abyste políbil nevěstu," řekl oddávající a zaklap knihu.

Andrew na nic nečekal. Popadl jí do své náruče a políbil jí.

Od tohoto dne byli manželé Andrew Dennis a Monday Libra Biersackovi...



the end.



Děkuji vám za to, že jste tento příběh četli! První díl vyšel 7.11.2015, dnes máme 22.3.2016 a máme zde Epilog. 

Doufám, že jsem vás nezklamala!!

Děkuji za všechny votes, komentáře a reads!!!

With love...

hokejkaa-11 xxx

PS: Byla bych vám vděčná, kdybyste se koukli i na mé zbývající příběhy!


Classmate ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat