15.kapitola

1.5K 98 5
                                    

Andy:

Po necelých čtyřech hodinách, nás konečně propustili. 

Rozhodl jsem se, že Monday pozvu na skleničku, abychom si popovídali v klidu, jen my dva. 

Neviděli jsme se tak dlouhou dobu.. Já si až teď uvědomil, jak moc mi tahle holka chyběla. I když se za tu dobu hodně změnila, její oči zůstali stejné. Pořád natolik krásné jako kdysi. Její vlasy jsou pořád stejně hebké a voňavé. Dokonce je pořád malinká. Je o dobrých dvacet centimetrů menší než já. Dělá jí to roztomilou.

***

Kolem osmé hodiny večerní jsme se vydali do hotelového baru a dali si skleničku vína. Teda spíš ona si dala skleničku červeného vína, já si dal dvojitou whisky s ledem.

Chvíli jsem si povídali o všemožných blbostech. Dozvěděl jsem se, co celé ty roky dělala. Musel jsem se pousmát, když mi řekla, že bydlí v Los Angeles a do Houstonu zavítala, kvůli Jenniným zásnubám. Bydlet v LA byl vždy její sen. Za to já jsem do LA nikdy nechtěl. Tak nějak jsme se dostali i na téma vztahy..

,,Máš teď někoho?" zeptal jsem se najednou. Bylo vidět, že jí má otázka zarazila.

,,Momentálně nikoho nemám, jak jsi na tom ty?" odpověděla a napila se ze své číše plné červenou tekutinou.

,,Mě nedávno podvedla přítelkyně, takže jsem taky sám," uchechtl jsem se.

,,Tak to bychom si mohli připít na opuštěné srdce," zasmála se přiopile Mon.

,,To bychom mohli," s pousmáním jsem nadzvedl svou skleničku s whiskey a přiťukl jsem si s ní.

***

pohled třetí osoby:

V tomto duchu se nesl celý večer. Andy i Monday si přítomnost toho druhého užívali naplno. Byli rádi, že spolu znovu tráví čas a mluví spolu jako kamarádi. 

Mondayininu mysl už pomalu začal ovlivňovat alkohol. Nebyla zvyklá pít, ale když už se napila, stálo to za to. I teď, když v sobě měla dvě skleničky červeného vína, už začínala pociťovat jeho zázračné účinky, které jí vždy donutí k opileckému smíchu a říkání pravdy.

,,A-an-dy?" zvolala Monday, když šli po schodech k Mondayinému hotelovému pokoji.

,,N-no?" ozval se nazpět Andy. 

Co si budeme nalhávat, oba toho vypili maličko víc. Střízlivější z nich, Andy, se ujal navigace. Bohužel jeho navigační smysli, byli maličko mimo a tak skončili v kumbálu, kam uklízečka dává své náčiní.

,,V-íš, já tě mil-milhuju," zahuhlala mu do hrudníku, na který se natiskla.

,,Co-cože?" v tomto jako by Andy vystřízlivěl. Netušil, že k němu Monday chová takové city, i když se bál, že je značně ovlivněna dávkou alkoholu v krvi.

,,Miluji Tě, Andrewe Dennisi Biersacku!" zašeptala Monday a s úsměvem se přilepila na Andyho rty.

,,Taky Tě miluji," zašeptal, když se od sebe odtrhli.

Všichni si dokážeme představit, co se v kumbálu mezi mopy a kyblíky, dělo dál...



*****

Ciano!

Toto je poslední kapitola příběhu Monday a Andyho.

Do konce příštího týdne přidám ještě epilog.

S přáním dobrého dne

hokejkaa-11 xx

ILYSM ♥

Classmate ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat