14.kapitola

1.4K 109 2
                                    

Pohled třetí osoby

Monday i Andy tam stáli jako dva solné sloupy. Vzájemně se hypnotizovali a svůj pohled upírali do očí toho druhého. Nezmohli se ani na jedno slovo. 

Oba dva byli šťastní, že se znovu vidí. 

Po tolika letech odloučení. 

Po tolika letech Monday znovu hleděla do jeho nádherných očí v barvě oceánské modři.

On po tolika letech viděl její chvějící se horní ret, který se jí chvěl vždy v momentě kdy byla nervózní. Moc dobře si to, i po tolika letech, pamatoval.

Nevnímali dění, které se odehrávalo kolem. Vnímali pouze sebe. 

Sebe.

Dva lidé, kteří jsou si tak blízcí, i když úplně cizí.

Dva lidé, kteří jsou si tak blízko a zároveň daleko.

Dva lidé, kteří na sebe, po celou tu dobu, mysleli.

Dva lidé, kteří se dříve, a možná i teď, milovali.

Dva lidé, kteří se bojí říct své city nahlas, aby nevzniklo nějaké faux pas.

Hleděli by na sebe takhle ještě hodně dlouhou dobu, kdyby jedinou dívku v místnosti - Monday - nedloubl její bratr loktem do boku, což ona za boha nenáviděla. Tímto gestem jí probudil z transu. Trhl sebou a zahleděla se na svého sedmnáctiletého bratra. 

,,Děje se něco?" zeptala se ho zmateně.

On jen pokynul hlavou směrem, kde stál Andy, u kterého momentálně stál Ash a ptal se ho na to samé, co se Gerry snažil Monday naznačit.

Ona jen nechápavě zvedla obočí a zahleděla se mu do jeho očí, které neměli takovou barvu, jako ty Andyho. Na rozdíl od Andyho, je měl Gerry smaragdově zelené.

,,Proč na sebe s Andym, tak koukáte?" optal se mladší mladík.

,,Já bych spíše řekl, že na sebe civěli," ozval se CC, který se záhadně objevil vedle Gerryho.

,,Oba dva nám máte co vysvětlovat," řekl Jinxx.

Jake zvedl hlavu, nejspíše cítil, že se na něj všichni koukají a čekají, jestli k tomu něco dodá. On si jen zandal mobil do kapsy a dodal: ,,Máte na to celý den,"

Takhle začal výslech, který trval celé tři hodiny padesát devět minut a třicet šest sekund.

Classmate ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat