8.kapitola

1.4K 109 1
                                    

Monday:

Došla jsem ke stromu, na kterém byl onen domek, který postavil Andrewovo dědeček. Vylezla jsem po žebříku, který byl v podobě několika prkýnek připevněných na kmenu stromu. Otevřela jsem poklop, který vedl na balkónek. Vyhoupla jsem se onen balkonek a stoupla jsem si na své rozechvěné nohy. Jsem zde. Jsem zpět na místě, kde se toho tolik stalo. Vzpomínkami to tu jen čiší.

Vstoupila jsem dovnitř domečku. Porozhlédla jsem se kolem a jelikož se již stmívalo, rozsvítila jsem petrolejovou lampu. Po místnosti se rozprostřelo světlo, které vedlo z petrolejové lampy. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Pomalu nic se zde nezměnilo. Jenom těch polštářků je tu méně. Vehnalo mi to slzy do očí, ale i přesto se na mé tváři vytvořil a usadil rozsáhlý úsměv. Musela jsem vypadat děsivě. S úsměvem od ucha k uchu a kruhy pod očima.

Posadila jsem se do sedacího pytle, který jsme před lety společně vybírali. Nostalgie pohltila mé tělo. Ze sedacího pytle jsem měla rozhled po celém interiéru tohoto malebného domečku. Využila jsem toho a začala skenovat prostor pohledem.

Můj pohled se zasekl na menším psacím stole v rohu místnosti. Přesněji řečeno na desce stolu. Ležela na něm nějaká obálka. Vstala jsem a rozešla se do rohu k onomu stolu. 

Došla jsem k němu a pohlédla na onu obálku. Bylo na ní napsáno Monday Libra Sleep. Takže obálka byla pro mě. Zajímalo by mě kdo jí sem položil, protože moc lidí o tomto místě neví a k tomu to krásné písmo..

Vzala jsem obálku do rukou a třesoucími prsty jí rozlepila. Byl v ní dopis. Dopis psaný Andrewovo písmem. Oči mi zalili slzy. Ten dopis je od Andyho!

Začala jsem číst:

,,Milá Monday,

je toho tolik co bych Ti chtěl říct. Nevím čím začít, protože toto je docela patová situace. Nevím co si můžu dovolit a co ne. Doufám, že Tě tento dopis neurazí..

Ze všeho nejdříve bych Ti chtěl poděkovat. Poděkovat za to, že jsi se se mnou začala bavit a ukázala mi co je to život a hlavně láska. Ano, čteš dobře. Láska. Jak víš, byla jsi mou prvou. Byla jsi má první pusa. Byla jsi má první.. Však ty víš, jak to myslím. Jistě si myslíš, že jsem na tebe zapomněl, ale není to tak. Dodnes na tebe vzpomínám a každou dívku, s kterou jsem něco měl, jsem srovnával s tebou. Vím, že je to nesmysl, protože bych o tobě neměl přemýšlet, tak jak přemýšlím. Určitě jsi vdaná nebo máš milujícího přítele. Já jsem pouze blázen, který nemůže zapomenout na čas, který strávil s nejúžasnější osobou na světě. S TEBOU!

Doufám, že ty na mě také vzpomínáš v dobrém!

Píši tento dopis, i když si nejsem jistý, zda si ho někdy přečteš. Viděl jsem tě na letišti. Budu muset poděkovat Wenymu, že na tebe tak skočil a zakřičel tvé nádherné a jedinečné jméno. Nebýt jeho, nejspíše bych si tě nevšiml, protože mě kluci tlačili ven z letištní haly. Když jsme u toho, tak bych tě s nimi chtěl seznámit. Věřím, že si budete rozumět. Myslím, že si nejvíce porozumíš se CCem. Je podobný blázen jako ty. Též miluje jednorožce.

S láskou

TVŮJ

Andrew Dennis Biersack ♥♥

P.S.: Do domečku budu chodit každý den, jen proto abych tam našel buď tebe a nebo odpověď. Teda dokud neodjedu zpět do L.A.♥"




-------------------------------------------------------------------

VESELÉ VÁNOCE VŠEM, KTEŘÍ TENTO PŘÍBĚH ČTOU!

DĚKUJI ZA VŠECHNY VOTES A KOMENTY!!

S láskou

hokejkaa-11 xxxxxxxx

ILYSM♥

PS: DNES PUBLIKUJI NOVÝ PŘÍBĚH, TAK SI NENECHTE UJÍT! (link v komentářích)



Classmate ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat