Monday:
Dopis mě šokoval.
Andrew je ve městě?
Andrew bydlí v L.A.?
Andy a Los Angeles?
To mi nešlo dohromady. Andy nechtěl do L.A.. Říkal, že je to na něj moc velké město. Proč jsem ho tam nikdy nepotkala?
Z mých myšlenek mě vyrušil zvuk šustících listů. Lekla jsem se a rychle vyběhla ze stromového domečku. Běžela jsem až k nám domů.
Do předsíně jsem vtrhla jako velká voda. Sundala jsem si svou milovanou koženku a boty dala do botníku. Klíče jsem hodila na komodu. Vydala jsem se vyhledat své rodinné příslušníky.
Nejvíce hlasů se ozývalo z obýváku. Vydala jsem se tedy tam.
Seděli tam všichni členi rodiny, teda až na jednu dívku, která seděla po Wenyho levici.
Otec se na mě otočil.
,,Áá, Mony, ty už jsi tady," řekl otec a všichni se na mě otočili. Včetně neznámé dívky, vedle Wenyho.
,,Ahoj," řekla vcelku nejistě a koukla se na svého bratra, jestli by nás náhodou nechtěl představit. I když.. ta holka se na mě kouká, jako na vraha. Sousedka, ale žije, takže mají jistotu, že jsem žádnou vraždu nespáchala, protože to je jediný člověk, kterého bych klidně zamordovala vlastníma rukama a nenajímala si nájemného vraha. Ne, že bych to už někdy udělala.
,,Jo, Mony tohle je Caroline, Caroline, tohle je Monday," řekl Weny a usmál se.
Ze slušnosti jsem k ní šla a natáhla k ní ruku. Ona se na ní jen koukla, a poté co na sobě ucítila pohledy všech z místnosti, jí teda chytla a potřásla si se mnou. Už teď jsem věděla, že mu musíme sehnat jinou, hezčí a milejší slečnu.
***
Chvíli jsme si povídali, když v tu najednou, tam přiběhl Gerry a začal přemlouvat taťku.
,,Tati, když oni tu jsou výjimečně! Prosím, já na jejich koncert musím! Víš, že je to můj sen," pořád do něj hustil a já nevěděla o čem je řeč.
,,Sám, ale nepůjdeš! Řekni někomu z tvých straších sourozenců," odbil ho otec.
Gerry se koukl na Wenyho, ale ten se jen omluvně usmál a nenápadně ukázal na Caroline. S Hellen jít nemohl, protože ta je mladší a Darren je doma s manželkou a dětmi, pochybuju, že by si našel volnou chvíli. A Jena? Ta je ráda, když nás nemusí vidět. Nevím proč, ale je radši se svým přiblblým snoubencem a jeho natvrdlými kamarády.
Nepočítala jsem s tím, že bude chtít Gerry požádat mě, abych s ním na onen koncert šla, ale stalo se. Nakonec po dlouhém uvažování, jsem se rozhodla, že s ním půjdu, protože když si před Vámi i klekne a začne prosit.. Kdo by řekl ne? A k tomu je to můj malý bráška.
***
Sedíme u něj v pokoji a chystáme se objednat vstupenky.
,,A co, že je to za kapelu?" zeptala jsem se, abych byla v obraze.
,,Black Veil Brides," odpověděl jednoduše a dále něco hledal na ticketstreamu.
,,Aha, tu neznám," na chvíli jsem se odmlčela; ,,není to žádný pop nebo něco takového, že ne? I když podle názvu, to nevypadá,"
,,Já sám bych to specifikoval jako hardrock, ale někteří tvrdí, že je to post-hardcore nebo heavy metal," řekl s pohledem upřeným na obrazovku.
,,Stačilo říct ,neboj, bude se Ti to líbit' nebo ,pop to není' nebo něco na ten způsob," řekla jsem s úšklebkem.
Gerry se na mě jen koukl, pousmál se a poté se znovu otočil na obrazovku, aby objednal vstupenky.
,,Tak mi něco řekni," řekla jsem a posadila se na Gerryho postel.
,,A co jako?" nechápavě se na mě koukl.
,,No o té kapele. Nemůžu jít na koncert neinformovaná," s mrknutím jsem se uvelebila jsem se více na jeho posteli.
,,Takže.." začal Gerry.
-------------------------------------
Privet narod!♥
Konečně už se Mon, dozví jména členů BVB, tím pádem zjistí co se dělo s Andym, když se vydali každý na jinou střední školu.
Jak asi zareaguje? Půjde na ten koncert? Povede se Gerrymu získat lístky nebo si bude muset, na setkání se svou oblíbenou kapelou ještě, počkat?
S novým pozdravem
hokejkaa-11 xxxx
ILYSM♥
PS: Doufám, že i v nové roce zůstanete věrni Mondayinu a Andyho příběhu.
Btw: U každé kapitoly bude jiný pozdrav. :)
ČTEŠ
Classmate ✔
FanficZažije šok, když zjistí, jak se jmenují členi kapely, kterou poslouchá její bratr. Tento příběh věnuji mému "úžasnému" twin @Specko_07!♥:D (psán 7.11.2015 - 22.3.2016) ©2015/16 original story by: hokejkaa-11