10.kapitola

1.4K 109 0
                                    

Andy:

Měli jsme vylosovat jednoho šťastlivce, který získá dvě propustky do zákulisí a bude mít možnost s námi strávit jeden den. 

Doufal jsem, že se nám povede vybrat někoho rozumného, který nebude celou dobu jančit z toho, že nás vidí, jako tomu bylo v minulosti, když se tyto propustky daly sehnat za maličko vyšší částku.

Na naše webové stránky jsme umístili výzvu, s tím, že moc lidí se nepřihlásí, protože podmínky nebyly nejsnazší. Přesto se našlo pár lidí, asi deset tisíc tři sta osmdesát dva lidí, kteří podmínky splnili. Teď byla na nás vybrat jednoho člověka a učinit ho šťastným, dalších 10 381 zklamat.

Napsali jsme jména na papírky a dali je do Ashovo klobouku. Ano, maličko dětinské, ale je to ten nejlepší způsob a bude to spravedlivé.. relativně.

Každý vylosoval nejdříve deset lístků, takže jsme jich po prvním kole měli padesát, ty jsme znovu dali do klobouku a tahali znovu. Teď jen pět. Bylo jich dvacet pět. Teď táhl každý jenom jeden, aby jich bylo pět.

Jelikož jsme se nemohli dohodnout, kdo vytáhne vítěze, zavolali jsme Patricka.

Patrick sáhl a vytáhl papírek s jménem.. Gerry Sleep! badabumtss...

To jméno mi bylo podvědomé, ale nemohl jsem si vzpomenout, kde jsem ho slyšel. Notak Andy, vzpomeň si.

Nechal jsem to být a věnoval se klukům, kteří se snažili vymyslet text, který napíšeme výherci.

***

,,Ne, musíme to napsat nějak logicky, aby si o nás nemyslel, že jsme negramoti," ozval se Jake.

,,A jak to chceš teda napsat, pane chytrej, hmm?" s hmknutím nadzvedli hlavu CC s Ashem.

,,Co třeba.. ee.. teď jsem to měl na jazyku.." začal ze sebe soukat Jake.

,,Jo, jo, my víme," ušklíbl se Jinxx a dále telefonoval se svou manželkou.

,,Ty máš na jazyku leda tak hovno," řekl CC a dále něco smolil s Ashem na noťasu.

,,Dneska nějakej vtipnej, CC," pronesl Jake.

,,To víš, aspoň někdo v této místnosti musí být," řekl CC a ani nezvedl pohled z obrazovky, kde psali mail pro výherce.

Ještě nějakou tu chvíli se tam hádali a já jen seděl opodál v křesle a smál se jim. Nic jiného v tu chvíli ani dělat nešlo.

Byli vážně vtipní.

Najednou přišel Patrick, s tím, že už toho má dost. Dal mi nějaký papír s tím, že to vzadu napsal a máme to jen přepsat do noťasu a poslat to výherci.

Kývl jsem na souhlas a vydal se k pohovce, abych si sedl mezi CCho a Ashe. 

Ashley se na mě nechápavě koukl a dál to neřešil. To samé CC.

Nejspíš byli rádi, že je tohoto úkolu někdo zbaví.

Přitáhl jsem si noťas k sobě a začal psát.


Ahoj Gerry, 

chtěli bychom Ti oznámit, že jsi se dostal do slosování o výhru dvou vstupenek do backstage a den strávený s námi. S kapelou Black Veil Brides.

Tímto mailem, bychom Tě chtěli upozornit, že den před koncertem se stav, i s tvým doprovodem, na této adrese **********************, Houston. 

Pokud sleduješ naše webové stránky, jistě Ti došlo, že je to adresa hotelu, ve kterém bydlíme. 

Jestli Ti to ještě nedošlo, tak Ti to teď objasníme.... Vyhrál jsi! Byl jsi vylosován a strávíš s námi celý den a poté na koncertě budeš mít ty nejlepší místa, nebo budeš moci zůstat v backstage.

Gratulujeme!

kapela Black Veil Brides a její management.



-------------------------------------------

Hej människor!

Další část je tu! 

Omlouvám se, že to není úplně spisovné, protože umíte si představit, že by mezi sebou mluvili spisovně? Už jenom ta představa, že by Jake řekl CCmu; ,,Dneska nějaký vtipný, CC," ? Já ne, takže tak..

Užijte si poslední dva dny prázdnin. 

Doufám, že nikdo z vás nemá tak perný týden jako já. Jelikož se naskytla šance, že někdo může jet na lyžák, tak někteří pojedou a my musíme napsat všechny písemky teď. K tomu ještě jsou všechny důležitý, protože jsme deváťáci, takže je musíme mít dobrý, abychom si zlepšili známky, kvůli pololetkám a přijímačkám.

Pěkný dne přeji

vaše hokejkaa-11 xxxxx

ILYSM♥♥


Classmate ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat