VOL2 [ KISS? ]

636 34 0
                                    

Enjoy























Skip>>> ( rehat )

" emm, heera awak rehat dengan sapa? " soal minju pada aq yg tengah sibuk kemas beg ..

" saya tak rehat kot sbb saya kena pergi pejabat nk uruskan borang pertukaran tu.. Tak siap lagi " kata aq tipu..

Lupa nk bagitahu.. Sebenarnya aq saja tipu minju yg aq cakap aq nk pergi pejabat padahal aq nak pergi bilik appa aq a.k.a bilik pengetua. For you guys information aq memang nak rahsia kan yg aq nk akan pengetua kat sekolah ni. Sbb tulh aq tipu.. Tak salah kot? Hihi..

" ouh yeke.. Takpelh saya pergi dulu.. " kata minju lantas keluar dari kelas tersebut..

Aq yg tengah syok kemas barang ni jadi tak sedap hati pulak bila aq rasa ade org tengah perhatikan aq.. Aq pun ape lagi tengok sekelilinglh..

Tiba tiba.....

Mata aq terhenti betul betul dekat susuk tubuh badan seorang lelaki ni. Lelaki yg aq baru kenal tadi..

Jungkook? Ye dia lh sape lagi....

Die tengah pandang aq.. Mata dia tak berkelip langsung..

Asal mamat tu pandang aq semacam je.. Buat aq gelisah jer... Baik aq cepat...

Aq pun kemas cepat cepat.. Sedang aq tergesa gesa kemas kan barang aq nampak yg jungkook dtg ke arah ku.. Omo ape yg dia nk pulak ni..??

Jungkook mengambil tempat di sebelah aq iaitu tempat minju.. Masa tu aq dn dia je yg ade dlm kelas..

Now, nk layan ke tak? Haishhhh...

" emm.. Any problem? " soal aq. Speaking pulak..XD:)

Jungkook hanya diam memandang aq.. Aq dn gelisah ni... Ahh biar je lah mamat ni. Baik aq pergi bilik appa lagi baik..

Aq bangun. Baru sahaja aq nk melangkah lantas tangan aq ditarik oleh jungkook aq sentap.. Dn yg paling terkejut muka dia.. Muka dia hanya 1-2 inci saja dari muka aq.. Jantung aq dh berdengup laju. Aq dn dia bertatapan... Muka dia selamba jer..

Tiba tiba aq terdengar bunyi jantung dia...

Dup dap dup dap.. Laju nyerr...

' not bad perempuan ni. Comel jugak.. ' aq terdengar suara hati jungkook..

Mesti korang pelik kan macam mana aq boleh dengar suara hati jungkook? Inilah rahsia terbesar aq.. Aq tak tahu bila ini berlaku.. Yg jadi tajuk utamanya aq dapat dengar suara hati sesiapa saja kalau aq memandang mata org tu.. Then yg lebih pelik aq dapat tahu sesuatu benda yg sudah terjadi hanya dengan memegang dada orang itu.. Takde sapa sapa pun yg tahu benda ni . hanya aq saja.. Dan korang. Korang jgn bocorkan pulak eh.. Ok back to story..

Aq mula terkejut bila jungkook bertindak menarik pinggang rampin ku supaya aq jatuh terduduk di ribanya..

Now aq tengah duduk atas riba dia kot.. Tangan gatal dia mula melingkari pinggang aq. Ditarik supaya merapati badannya.. Aq kaku.. Setelah tubuh badanku dn tubuh badannya bersentuhan aq seperti kena renjatan elektrik..

Takde sape sape pun yg pernah buat aq macam ni selama aq di NEW YORK tapi hari ni. Hari ni baru 3 hari aq di KOREA aq dh lalui perkara ni..

" ap...apa yg aw..awak nk bu..buat ni? " soal aq gagap plus terkejut..

Jungkook hanya smirk.. Then selamba balik..

Dia mula memegang daguku sambil tangan kirinya setia dipinggang ku.. Dia menarik dagu ku supaya memandang tepat matanya...

Aq pandang matanya .. Handsome lah pulak..

' such a sexy lips.. Lookkk so fresh ' aq dengar lagi suara hati jungkook. Membulat mata aq bila dengar suara itu... SEXY? LIPS? FRESH?? OMO!!!!

Dia mula merapati bibirku.. Aq kaku dn kelu.. Ditariknya daguku bibirku dn bibir nya semakin hampir....

Hampir...

Hampir dan hampir...

And .....



































Cepat cepat aq memandang kearah lain. Dia tersenyum..

' jual mahal ' suara hati jungkook yg didengari oleh aq..

Sekali lagi jungkook menarik daguku.. Aq buntu nk lari tapi dia tengah peluk kemas pinggang aq...

Rapat


Rapat




Dekat






Sudah dekat



Then



























Chup~~~~~~

Bibir kecil lembut ku dikucup lembut sekali oleh bibir hangat jungkook.. Jungkook menarik pinggangku merapati nya.. Aq cuba menolak dadanya tapi semakin aq tolak semakin dalam kucupan aq dn dia...

Ciuman yg lembut itu mula menjadi rakus dn ghairah. Disbb kan aq teransang ape lagi aq balas lah kucupan itu....

Kedua dua belah lengan ku melingkari leher putih milik jungkook. Aq tarik untuk dalamkan lagi ciuman itu.. Kelas yg senyap sunyi itu mula bising dgn bunyi kucupan yg dibuat oleh aq dn jungkook...

Jungkook mula melepaskan bibirku bila dia merasa aq sesak... Aq dn dia bertatapan lagi.. Dia kucup bibir ku buat kali kedua dn aq membalasnya.. Tiba saja saat jungkook menjilat bibir kecil aq barulah aq tersedar ape yg dh jadi... Aq menolak dadanya lalu berdiri...

" err.... " aq tak tahu nk cakap ape..

Jungkook hanya memandang aq dgn senyuman gatal... Aq terkejut.. Lantas keluar dari kelas itu then on the way ke bilik appa ku..

Kejadian tadi masih terbayang bayang. Aq mula malu dn resah... Pae yg dh jadi tadi tu? Ape yg aq dh buat? First kiss aq dh dicuri oleh lelaki yg tak sampai satu hari pun kenal.. Lemahnye aq...









































To be continue

DONE
VOTE

NEXT VOL? SOON...!!!!

WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]Where stories live. Discover now