Enjoy
Jungkook mula mendekati bibir aq.. Aq hanya biarkannya..
Dekat
Dn semakit dekat..
Dn bibir aq dn jungkook bersatu.. Aq membalas ciuman itu.. Jungkook juga memperdalamkan ciuman itu..
Beberapa minit kemudian aq lepaskan ciuman itu..
" emm.. Mana pejabat? " soal aq..
Jungkook tersenyum manis..
Aq terkejut..Inilah kali pertama jungkook senyum sampai buat aq cair.. Melting kot
" jung..jungkook.. Awak tersenyum.. Saya su..suka.. " kata aq tersenyum juga..
" dh jom.. " kata jungkook memegang tangan aq..Di pejabat..
Selepas siap daftar aq keluar dr pejabat.. Aq nampak jungkook sedang menunggu aq.. Aq tersenyum..
" dh jom.. " kata aq
" kelas mana? " soal jungkook
" kelas apa? " soal aq..
" kelas pertama or kedua or any class.." kata jungkook" first.. " kata aq lalu pergi tinggalkan jungkook di belakang..
" alah tak sama kelas... " kata jungkook lalu mengejar aq yg sudah jauh di depan..Skip>> habis kelas..
Kelas dh habis.. Aq saja yg masih di kelas.. Sebenarnya aq penat lagi.. Tapi teruja sangat nk jumpa jungkook sampai taknak tidur pun semalam..
Aq memicit micit bahu aq.. Lenguh kot..
Tiba tiba..
" lenguh ke? " soal seseorang..
Aq berpaling..
" haah.. Lenguh sikit je.. Awak dh habis kelas ke jungkook? " soal aq.." dh... Meh sy picit.. " kata jungkook lalu mula memicit bahu aq.
" emmm.. Jungkook? " panggil aq.." yep.. Ape? " soal jungkook..
" awak masih merokok ke tak? " soal aq ingin tahu sekali..
Jungkook berhenti memicit.. Dia duduk ditepi aq.." awak rasa? " soal jungkook
" entah.. " kata aq selamba..' saya dh tak merokok.. ' aq dengar jungkook berkata di dalam hati..
( author nk cakap ni.. Kalau (' .......... ' ) maksudnya suara hati or cakap dlm hati tau.. )
" baguslh.. " kata aq tersenyum..
' dh agak dh yg awak akan dengar kata hati sy ni.. '
Terkejut aq mendengar suara hati jungkook..
Aq memandang jungkook..
" jung..jungkook... " terkejut aq..
" minju dh cerita all about you.. Jadi selama ni mmg awak dengar ape yg keluar dr hati sy kan? " soal jungkook..
Aq hanya angguk betul..Jungkook tersenyum..
' i love you '
Aq tersenyum mendengar..
Aq mendekatkan wajah aq dengan dia.. " i love you too " bisik aq
Jungkook lantas memeluk aq bila dengar bisikan aq itu.. Aq tersenyum dn membalas...
YOU ARE READING
WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]
Acakheera pelajar pertukaran dari high school musical , new york ke seoul high school , korea. Dia ditukarkan atas sbb sbb tertentu. Dia hanya ditukarkan selama setahun sahaja.. tetapi selepas satu tahun ada satu perasaan yg hadir dalam hati heera yg me...