Enjoy
Aq pergi ke arah suara itu.. Dn...
Minju?!
Minju yg ternampak aq menjadi kaku.. Aq pelik..
Kejap.. Dia dengar ke ape yg aq cakap tadi? Omo...
" err. Minju saya boleh jelaskan ape yg saya cakap tadi tu.. " kata aq
" siapa awak ni sebenarnya? " soal minju gugup" jom ikut saya. Biar saya terangkan.. " ajak aq lalu menarik tangan minju ke taman sekolah..
Di taman sekolah..
" ok, ape yg awk dwngar tu mmg betul.. Tapi saya ni bukan hantu ke or apa ke.. Saya manusia biasa je.. Sqya tak tahu bila saya dapat kuasa tu .. Jadi jangan lah takut.. Lagipun saya tak sakiti sapa sapa pun.. Saya harap awak dapat rahsiakan semua ni.. " kata aq merayu..
Aq memandangnya.. Dia kelihatan terkejut dengan pengakuan aq..
Tiba tiba
" deabak.. Saya betul betul tak sngka yg saya tengah kawan dengan orang yg luar biasa lah.. Jinjja daebak. " kata minju teruja.. Aq mencebik
" hehe.. Tolong rahsiakan please!! " kata aq.." ok.. Don't worry.. Rahsia ni selamat dengan saya^^ " kata minju..
" gomawo chingu " kata aq lalu memeluknya.. Sedang aq memeluk nya aq ternampak bayang seorang lelaki sedang berdiri di bumbung sekolah lama block BB yg sunyi itu..Tu..tu bukannya... Jung..jungkook ke?!! Ap..apa dia nak buat tu..??
" jungkook " kata aq terkejut
" ha? " pelik minju lantas meleraikan pelukan..Aq dengan terkejutnya lantas berdiri.. Dn berlari menuju ke tempat jungkook berada..
" inju, saya kena pergi sesuatu tempat kejap.. Nanti saya masuk kelas.. Byebye " jerit aq yg sudah jauh darinya..
Tiba di bumbung sekolah.. Aq ternampak jungkook sepertinya cuba untuk membunuh diri..
' aq mmg dh tak layak untuk hidup.. Aq benci kehidupan aq.. Jadi baik aq mati je.. " suara hati jungkook yg aq dengar .. Membuntang ata aq mendengar kata kata jungkook itu
Aq melihat jungkook sudah bersedia untuk terjun..
" jungkook !! " panggil aq kuat..
Jungkook berpaling.." jungkook please bawak bersabar.. Janganlah bertindak begini.. Turun dr situ please.. Awak dh gila ke nknbunuh diri? " kata aq cuba untuk bawak dia bertenang..
" leave me alone.. " kata jungkook perlahan..
" jungkook janganlah macam ni.. Ramai lagi orang yg sayang awak.. Takkan awak nak tinggalkan dorang.. Tlg jangan buat kerja gila.. " kata aq lagi..' mana ade orang sayang kan aq.. Kalau ade kenapa semua nya tinggalkan aq..?? ' soal suara hati jungkook yg dapat aq dengar..
YOU ARE READING
WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]
Randomheera pelajar pertukaran dari high school musical , new york ke seoul high school , korea. Dia ditukarkan atas sbb sbb tertentu. Dia hanya ditukarkan selama setahun sahaja.. tetapi selepas satu tahun ada satu perasaan yg hadir dalam hati heera yg me...