VOL17 ( minyoung is back )

372 21 2
                                    

Enjoy..






Skip>> di kolej

Aq baru saja habis kelas.. Setelah itu aq pergi ke cafe untuk minum... Tiba di cafe aq terserempak dengan minju..

" wei, kau dh habis kelas ke.. " soal aq pd minju
" haah.. Oh, anyway ade budak baru tau kelas jungkook juga dn perempuan.. " kata minju.. Aq pelik
" oooo....keyyyyy so? " soal aq..

" perempuan tu cantik tau.. Sexy kau tak takut jungkook tertarik ke? " soal minju.. Aq mencebik..
" jungkook tak macam tu lah.. " kata aq
" mmg dia tak macam tu.. Tapi kalau perempuan tu goda dia macam mana? " soal minju

" dh lh.. " kata aq..
" ape kata kau pegi cari jungkook kat kelas dia.. Mana lah tahu dia dh abis kelad ke cuma perempuan tu je yg goda dia suruh stay dengan dia.. " kata minju menakut kan aq
" ish, minju ni.. Dh dhlah tu.. " kata aq

" aq tak tahu kalau kau melepas nanti.. " kata minju..
" kau saja nk buat aq takut ke ape ni? " kata aq lalu menyumbatkan earphone di telinga aq..

Sedang aq mendengar lagu tu tiba tiba minju bangun.. Pantas aq menahan tangan minju.. Aq membuka earphone dn..

" kau nk gi mane ni? " soal aq
" ish tulah dengar lagi lagu kuat kuat... Aq nampak ade ramai orang berkumpul kat situ so aq nk pergi situ.. Nk tengok ape yg jadi.. " kata minju sambil menunjuk tempat yg ingin dituju..
" ouh, kalau macam tu aq nk pegi tengok juga lah.. " kata aq lantas berdiri dn pergi ke tempat itu bersama minju..

Tiba je aq ditempat itu aq terkejut beruk macam nk terkeluar je jantung ni...
Minju yg disebelah aq sudah mula memegang bahu aq.. Aq menunduk..

Aq nampak seorang perwmpuan sexy menolak jungkook ke loker dn meraba dada jungkook... Bts juga ada berdekatan situ...

" ish ape ni minyoung.. Blah lah.. Semak je.. " kata jungkook perlahan mungkin aq sorang je kot yg dengar..

Terbuka luas bijik mata aq bila jungkook memanggil perempuan itu minyoung..

Minyoung? Bukan ke tu nama ex....... Ahhh tak mungkin...

Desis hati aq.. Aq yg menunduk kan kepala mula angkat untuk melihat jungkook.. Tiba tiba aq ternampak rapmon perhati kan aq..

Aq dn rapmon bertatapan dr jauh..

" heera.. " sebut rapmon menyebabkan ahli bts yg lain terkejut..
" mana hyung? " soal jimin..
" yelah mana? " soal jhope pula..

Cari punya cari akhirnya bts ternampak aq yg sedang menunduk..

" heera kau ok tak ni? " soal minju sambil memegang bahu aq..
" a...aq ok.. Jangan lah risau.. " kata aq gugup..

Bts nampak aq bersama minju.. Aq baru saja melangkah untuk pergi tiba tiba

" heera!! " panggil v kuat yg menyebab kan jungkook berpaling melihat aq..
Jungkook menolak minyoung jauh dr dia..

" heera.. " sebut jungkook..
" dh j..jom ki..kita balik.. " kata aq lalu pergi meninggal kan tempat itu sambil menarik tangan minju..
" heera!! " panggil jungkook kuat tapi aq endahkan nya..

Jungkook berlari mendapatkan aq..

Aq berhenti mengejut sebelum jungkook menyambar tangan aq.. Jungkook terkejut kerana aq berhenti dengan tiba tiba..

Aq pusing menghadapnya.. Aq senyum..

" emmm, boleh tak awak jangan kejar or ikut saya? " soal aq pd jungkook
" no.. Heera saya boleh jelas kan ape yg dh jadi.. " kata jungkook..
" jungkook saya dh tahu.. Perempuan tu minyoung kan? Takpe saya tak kisah.. Saya letih nk balik dn berehat.. Saya harap sangat awak tak ganggu saya buat masa ni.. Saya tak marah pun.. " kata aq lalu pergi dr situ dengan pantas..

Jungkook terdiam.. Dia pelik macam mana aq tahu perempuan tadi itu minyoung..

Heera.. Saya takde ape ape hubungan lah dengan dia.. Saya nk awak je..

Desis hati jungkook sambil melihat kelibat aq yg makin menghilang..

Kini aq dirumah.. Aq masuk ke bilik dn kurungkan diri..

Aq hempas badan ke katil..

Kenapa.. Kenapa dia muncul bila aq dn jungkook bahagia.. ??

Tiba tiba fon aq berbunyi.. Aq mangambil fon aq dn melihat siapakah gerangan yg menelifon nya itu..

Jungkook?

Aq memandang je fon aq berbunyi.. Lama kelamaan aq jadi serabut.. Disebab kan aq serabut aq mencampakkan telefon aq ke dinding

Bammm..

Hancur bekecai..

Kenapa dengan aq ni? Ke..kenapa aq jadi marah sangat ni? Hish.. Mesti ade sbb minyoung datang balik.. Maybe nk mintak maaf je kot... Ye just nk mintak maaf..

Kata hati aq untuk tenang kan diri drpd marah akan jungkook..

Aq tido kerana penat..

Skip>> dirumah heera ( malam )

Aq bangun dr tido dn bersih kan diri.. Aq ingat nk keluar beli fon baru jadi selepas bersih diri aq turun dn bergerak ke mall..

Tiba di mall aq pergi membeli fon baru.. Aq beli telefon iphone 8 yg terbaru itu..

Selesai saja aq beli aq pergi ke cafe untuk minum. lebih kurang lepak sorang sorang lah..

Sedang aq duduk sambil minum di meja tiba tiba aq makluk darang dn menyentuh bahu aq dr belakang.. Aq berpaling..

V?

" ouh, v ape awak buat kat sini? " soal aq
" saya lalu je.. Pastu nampak awak kat sini tu yg saya stop and meet you.. " kata v

" oooo.. Mana yg lain? " soal aq
" ade.. On the way datang sini.. Jungkook pun ade.. " kata v
Aq memandang v..
" ouh, ye ke.. Korang datang nk shopping ke? " soal aq tukar topik

" tak lah.. Nk tengok wayang.. Bosan duduk rumah.. Asyik tengok movie sama je.. " kata v ..
Baru saja aq nk buka mulut tiba tiba fon v berbunyi...

Dia menjawab..

On the phone ( v & rapmon )

V : yoboseyo hyung..

Rapmon: v, kau datang sini sekarang.. Minyoung ada kat sini lah.. Dia serang jungkook ni..

V: bo?!!

Rapmon: aq bencilh pempuan tu.. Dh tinggalkan jungkooK tu kenapa lah datang balik.. Cepat kita orang ade dekat lorang yg nk ke tandas ni.. (Main letak je XD:)

V : nae nanti v pegi..

End the phone..

V bangun dn mengambil langkah.. Tapi tak kesampaian.. Aq menarik tangan v..

" kau nk pegi mana? " soal aq
" ish.. Takde masa nk citer.. Dh jom ikut sekali.. " kata V lalu menarik tangan aq untuk mengikuti langkah dia..

Tiba di tempat yg bts dan minyoung..


























































To be continue

Done√
Votes√

WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]Where stories live. Discover now