Enjoy
Aq berpaling kearah orang yg menarik tangan aq tadi dn..
Jungkook!!
Aq tarik tangan aq balik dr genggaman nya.
" what you want? Huh " soal aq
Jungkook hanya diam dn setia memandang aq...
" if nothing you want to tell me can i go now? " soal aq
" nope " jawabnya sepatah
" why?" Soal aq
" cause you're mine " jawabnyaAq terkejut..
" emmm appa saya dh tunggu so saya pergi dulu.. " kata aq lantas keluar then lari pegi bilik appa...
Skip>>> keesokkan harinya
" hai, heera " sapa minju bila aq duduk
" emm hai.. " sapa aq balikKelas jadi senyap bila cikgu lee masuk.
" ok, sapa yg tiada di dalam kelas? " soal cikgu lee
" emm.. Jungkook , v dan jimin .. " kata ketua kelas" mana dorang pegi? Tak datang sekolah ke? " soal cikgu lee..
" entah. Tapi rapmon , jin , jhope dn suga hyungs datang.. " kata ketua kelas lagi.." ouh, takpe lah. Ok class kita sambung pelajaran kita.. " kata cikgu lee..
Skip>>> rehat
Aq pegi toilet dulu sebelum pegi bilik appa. Dalam perjalanan ke toilet aq nampak jungkook pegi ke arah bangunan lama sekolah. Nama bangunan tu block BB. Jadi aq ape lagi ikut lah.. Tiba di kaki lima jungkook berhenti.. Aq pun turut berhenti..
" asal kau ikut aq? " soal jungkook
Dia perasan ke? Macam mana dia tahu aq ikut dia? Ke dia ade kuasa macam aq juga?
Jungkook pusing dn pandang ke arah aq..
" kau buat ape kat sini? " soalnya lagi
" err... " tak tahu nk jawab ape..Tiba tiba jungkook keluarkan sebuah kotak kecil.. Aq pelik.. Bila aq tengok betul betul rupa rupanya itu rokok!!
I..itu bukannya rokok ke?
Dia keluarkan sebatang rokok dn nyalakan then hisap.. Dia pandang ke luar tingkap.. Aq masih kaku melihat dia sedang hisap rokok dihadapan aq..
Muka handsome tapi sayang merokok..
Aq pegi ke arahnya dn merampas kotak dn rokok yg sedang dia hisap lalu lempar ke bawah then pijak sampai penyek.. Aq pandang dia.. Wajah dia selamba je..
" malang nye jadi awak.. Handsome tapi merokok.. " kata aq
Dia memandang aq seperti org tiada perasaan.." lain kali jaga kesihatan.. Ke awak dh lama hidup? Kalau dh lama jgn guna cara ni . bunuh diri je terus.. " kata aq lagi..
Dia memandang aq atas bawah.. Aq pelik.. Bisu ke ape mamat ni..Tiba tiba
Caring betul pempuan ni... Aq kiss jugak nanti.. Suara hati jungkook yg aq dengar..
YOU ARE READING
WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]
Randomheera pelajar pertukaran dari high school musical , new york ke seoul high school , korea. Dia ditukarkan atas sbb sbb tertentu. Dia hanya ditukarkan selama setahun sahaja.. tetapi selepas satu tahun ada satu perasaan yg hadir dalam hati heera yg me...