Enjoy
Sungguh aq rindu jungkook.. Aq rindu nk peluk dia...kiss? Ya.. Aq nk kiss dia..
" mianhe.. " ucap jungkook tiba tiba..
Aq terkejut begitu juga bts yg setia melihat aq dn jungkook.." ke..kenapa awak nk mintak maaf? " soal aq
" sbb aq dn luka kn kau.. " kata jungkook sambil menilik tangan aq yg berbalut itu." aniy.. Mana ada awak buat saya luka.. Lagipun sikit je ni.. " kata aq senyum.. Jungkook memandang dalam mata aq..
" kenapa kau baik sangat? " soal jungkook" bo? " soal aq pelik
" aq dh buat kau cedera pun kau masih nk nafi kan.. " kata jungkook..
" ma..mana ada sy nafikan.. Betul lah bukan awak pun yg buat.. " kata aq lagi" sbb tu aq sayang kau.. " kata jungkook.. Aq pelik dn terkejut..
Apa maksud jungkook? Ape kena sayang dengan ape yg aq cakap kan..
" ha? " aq blur..
" aq yg tepis tangan kau kan semalam.. Dh jangan nk nafi lagi nanti aq buat lagi kan.. " kata jungkook ugut.." bu..bukan lah.. Dh saya nk masuk kelas.. " kata aq lalu menarik tangan aq dr pegangan jungkook dn berlalu pegi ke kelas..
Jungkook hanya memandang aq berlalu..
' jumpa aq dekat bumbung kolej habis kelas nanti.. ' kata hati jungkook yg aq dengan..
Aq berhenti terdengar itu.. Aq berpaling ke arah jungkook dn dia senyum.. Aq cepat cepat ke kelas..
" haha.. Cute.. " kata jungkook perlahan..
Skip>> di bumbung kolej
Aq tiba di bumbung.. Aq nampak jungkook sedang menunggu aq.. Sebenarnya aq teragak agak nk jumpa jungkook tapi aq nk juga jumpa dia.. Aq rindu dia..
Aq pegi ke arah nya..
" emmm.. Ade ape awak nk jumpa saya? " soal aq..
" duduk.. " kata jungkook lalu menepuk nepuk bangku di sebelah nya tanda menyuruh aq duduk disebelah dia.. Aq akur..Jungkook mencapai tangan aq yg berbalut itu.. Dia membuka balutan itu..
" jungkook.. Ape yg awak nk buat ni? " soal aq lembut
Jungkook hanya senyap.. Sudah dia membuka balutan itu dia memandang lebam yg berada di tangan aq.." teruk.. " kata jungkook
" ha? "
" teruk aq sakit kan kau.. Mianhe.. Aq terikut kan ego.. " kata jungkook lalu meniup lembut tempat lebam itu.." an..aniyo.. Bukan salah awak.. Jangan lah awak rasa bersalah.. Saya tak kisah pun.. Saya tahu awak buat macam tu sebab cemburu dn marah kan? Sorry lah kalau saya selalu dekat dengan vernon.. Mian.. " kata aq panjang lebar..
Jungkook diam..
" betul.. Saya dn dia takde ape ape pun just friend.. Saya rapat dengan dia sbb dia new student.. Dia tak tahu selok belok kolej ni.. So prof amanah kan saya untuk tunjuk ajar pafa vernon.. And.. I miss you.. " kata aq dn perlahan pd perkataan yg akhir itu..Aq memandang jungkook yg sudah tersenyum..
Aq mula merapati bibir jungkook..
Dn
Bibir aq dn jungkook bersatu.. Tangan aq yg lebam itu mula melingkari leher jungkook.. Walaupun sakit aq biarkan saja.. Jungkook mula memegang pipi aq untuk menerus kan ciuman itu kekal lama..
Beberapa minit kemudian aq lepas kan ciuman..
" mian.." kata aq lagi..
Jungkook senyap dn kembali membalut tangan aq yg lebam tadi..Selepas habis balutan jungkook menepuk peha nya..
Aq pelik" ape? " soal aq
' sit here ' kata hati jungkook
Aq menggeleng.. Taknak
Jungkook tersenyum
' or i'm not going to forgive you ' kata hati jungkook ..Pantas dn bangun dn duduk di peh jungkook..
Jungkooo menarik pinggang aq merapati tubuh nya.. Muka kami hanya berjarak 1inci.. Hembusan hangat jungkook mula memukul muka aq..
Aq mula lingkarkan lengan aq pd leher putih jungkook.. Jungkook mula mengucup bibir aq dengan lembut.. Aq memejam mata.. Jujur aq rindu ini.. Aq suka ciuman ini.. Jungkook mula mendalamkan ciuman itu.. Ciuman itu mula menjadi ghairah..
Bunyi yg nikmat mula keluar dr kucupan bibir aq dn jungkook bila bersatu.. Aq mula menarik kepala jungkook untuk mendalamkan lagi kucupan itu.. Jungkook mencium dngan penuh nafsu.. Akhirnya dia berhentikan kucupan itu dengan menjilat perlahan dn lembut bibir aq..
Kami bertatapan.. Jungkook mula senyum..
" now i forgive you.. " kata jungkook
Aq senyum..
" thanks.. " kata aq lalu mencium bibir jungkook kembali.. Dn jungkook membalas..Skip>>> beberapa hari kemudian
( di cafe leon )Aq sedang menunggu minju untuk minum petang..
Sedang aq menunggu minju aq sedang berfikir..
Jungkooo bagi ke tak eh kalau aq pegi sana? Tapi kalau jungkook tak bagi pun aq tetap kena pegi..
Tiba tiba..
" woi.. Jauh termenung.. " sergah minju
" ouh, kau dh sampai? Tak sedarlah pulak.. " kata aq" asal ngan kau ni? Any prob ke? Citerlah.. Mane tahu aq bole tolong.. " kata minju
" aq terpilih untuk ke Malaysia... Lusa.. " kata aq
" ouh.. Bagus lah bole kau tenang kan fikiran.. Lagipun aq nampaknmacam kau stress semacam je.. " kata minju" emm.. Tapi jungkook bagi ke aq pegi? " kata aq
Minju terdiam..
" aq takut lah nk bagitahu jungkook.. Kalau nanti nati dia tak bagi macam mana? Walaupun jungkook tak izin aq pegi aq tetap kena pegi.. " kata aq" alah macamtu pulak.. Takpe
. kau try je tanya jungkook dulu.. Kau cakap dn bincang baik baik.. Cakap lah yg kau terpilih bukan kau yg nk pegi.. Anyway berapa hari? " soal munju
" one weeks only.. Tak lama pun.. " kata aq..
" ouh, tak lama.. Takpe kot l.. Mesti jungkook izin punya lagipun only one weeks right? So, i think It's okay maybe.. " kata minju.." huh.. Harap harap lah.. Ok lah aq nk pegi rumah jungkook nkncakap pasal benda ni.. Bye.. " kata aq lalu pegi dr situ dn menuju ke rumah jungkook..
Tiba di rumah jungkook..
Aq menekan loceng dn jungkook membukanya lalu menjemput aq masuk..
Di ruang tamu..
" emm jungkook.. " panggil aq memulakan bicara sbb dr tadi aq perasan jungkook asyik menonton tv ..
" emm.. " sahut jungkook dengan matanya setia peda tv itu..Aq menarik nafas panjang panjang dn hembus..
" saya kena pegi Malaysia " kata aq lajuDengan pantas jungkook memandang ke arah aq dn terkejut..
Jungkook menutup tv.. Dia datang ke arah aq dn duduk di sisi aq.." again what? " soal jungkook ingin kepastian..
Aq mengeluh..
" i have to go to Malaysian.. " kata aq
" NO!! " kata jungkook kuat
" but only one weeks.. " kata aq" so, who care? " i say no right? So, No.. " kata jungkook
To be continue
Done√
Votes√
YOU ARE READING
WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]
Randomheera pelajar pertukaran dari high school musical , new york ke seoul high school , korea. Dia ditukarkan atas sbb sbb tertentu. Dia hanya ditukarkan selama setahun sahaja.. tetapi selepas satu tahun ada satu perasaan yg hadir dalam hati heera yg me...