Enjoy
" tapi macam mana? " soal aq
" aq tak tahu? " jawab jungkook..Aq lepas kan pelukan itu..
" okey, kita duduk first.. " kata aq
Aq dn jungkook pun duduk....
" now, sape minyoung? And kenapa kau nak lupakan dia? " soal aq
" ex-gf aq.. Dia curang.. Then aq nk kau tolong aq.. " kata jungkook perlahanIsh dia ni kalau yg tu je dia cerita ingat aq tahu semua ke? Pabo..
" saya tak faham lah.. " kata aq..
" aq jadi macam ni sbb dia.. Aq stress sbb fikirkan dia.. Aq percaya dia bulat bulat buatkan aq rasa aq ni bodoh.. Tak guna punya betina.. Ikutkan hati aq nk bunuh je dia.. " kata jungkook geram..Terkejut aq dibuatnya.. Aq tengok jungkook genggam tangan dia.. Nampaknya dia ni betul betul marah..
Aq tak tahu kenapa tapi aq bertindak dengan memegang tangan dia..
" walau jahat mana pun orang tu, kita tak boleh berdendam dengan dia.. Semua orang buat kesalahan.. Jadi tak mustahil lah kalau dia buat begitu.. Saya percaya suatu hari nanti awak akan lebih bahagia drpd dia.. Percayalah... " kata aq lembut..
Jungkook memandang tangan dia yg dipegang oleh aq then dia pandang aq balik..
" sapa kau ni sebenarnya? " soal jungkook
" ha? " pelik aq
" kenapa kau selalu buat aq rasa tenang je bila ade dengan kau.. " kata jungkookAq terkejut lantas melepaskan tangannya..
" kau tahu ape yg aq rasa bila aq kiss kau haritu? " soal jungkook..
" aq rasa tenang dn taknak lepaskan ciuman tu.. " sambungnya lagi..Aq kaku.. Ape maksud jungkook ni?
" because of that i want you to be my side.. " kata jungkook lagi
" emmm, jungkook jom lah kita masuk kelas.. Dh lewat ni.. " kata aq menukar topik..Aq berdiri. Pelik kenapa jungkook tak berdiri lagi ni? Aq pun hulurkan tangan aq depan muka dia..
Tunggu punya tunggu dia langsung tak sambut tangan aq..
Kenapa dengan jungkook ni?
" jungkook? Are you ok? " soal aq
" no.. " jawab dia sepatah..
" why? " soal aq
" about minyoung.. " jawab dia.." why minyoung? " soal aq
" i miss her.. Seriously i'm still love her.. " kata jungkook perlahan..
" emmm.. Actually saya rasa saya tak boleh tolong awak lah.. " kata aq perlahan sbb bersalah..Jungkook memandang aq..
' why? Kenapa semua orang tak faham aq.. Aq benci dwngan kehidupan aq.. Aq benci nk hidup lagi.. Sbb minyoung aq jadi macam ni. Sebelum ni aq tak jadu macam ni.. Tapi lepas aq tahu dia curang .. Aq...aq arghhhhhhh " aq dengar luahan hati jungkook..
YOU ARE READING
WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]
Rastgeleheera pelajar pertukaran dari high school musical , new york ke seoul high school , korea. Dia ditukarkan atas sbb sbb tertentu. Dia hanya ditukarkan selama setahun sahaja.. tetapi selepas satu tahun ada satu perasaan yg hadir dalam hati heera yg me...