Enjoy
" and now we will start our project or plan? " kata minyoung..
Dia bangun dn membuka dress nya yg sexy itu.. Now minyoung separuh bogel.. Dia hanya berpakaian dalam..
Jungkook pula di buka baju nya dn juga seluar dn hanya meninggalkan boxer sahaja..
Minyoung mula mengaktifkan camera digital untuk merakam semuanya..
Dia mula baring di sebelah jungkook .. Di usap lembut dada jungkook begitu juga sixpack jungkook.. Minyoung mula menarik tangan jungkook supaya memeluknya.. Minyoung mencium leher, dada dn bibir jungkook dengan nafsu.. ( amboi minyoung tinggi nafsu kau.. )
Selepas puas mencium jungkook dn meraba jungkook dia mula berhenti..
" aq nk kau dengan heera hancur.. Aq taknk dia dapat kau.. Anyway memang aq dh banyak tido dengan lelaki but kalau lelaki tu bayar but kau? Macam orang mati je... Hmm sampai sini jelah.. Lagipun srnang sangat lah nk tipu kau jungkook.. Cerita yg appa aq ugut aq dn lelki tu memang aq reka.. Kesian jadi kau.. Lelaki bodoh.. " kata minyoung lalu bangun dn menyarungkan pakaian pd badan nya kembali dn mengambil camera digital yg merakam ape yg dia buat pada jungkook tadi itu lantas keluar..
Tiba tiba ada seseorang telah masuk ke dalam bilik yg adanya jungkook itu lalu menyarungkan kembali bju pada badan jungkook dn menggangkat jungkook krluar dr bilik itu..
Skip>> di dorm bts..
Jungkook membuka mata.. Rasa berat dn pening itu membuatkan dia susah untuk bangun.. Tiba tiba
" dh bangun anak teruna? " soal jin
" ouh hyung.. Macam mana jungkook boleh ada kat sini? Bukan ke semalam jungkook pegi cafe ke jumpa minyoung? " soal jungkook yg masih pening dn blur" BO?!! kamu pegi jumpa minyoung? Kenapa? Kenapa kamu pegi jumpa dia? " soal jin yg terkejut yg amat itu
" ish hyung ni.. Nk pecah telinga di buatnya.. Dia yg ajak jungkook minum dengan pany.. So, jungkook pegi lah.. Lagipun dia cakap ini last dia nk jumpa jungkook and after this dia takkan ganggu jungkook dn heera lagi.. " terang jungkook panjang lebar..Jin hanya angguk tanda faham..
" anyway hyung.. Sapa yg bawak jungkook balik? " soal jungkook
" entah.. Pagi pagi hyung bangun dh nampak kamu tido kat sini.. " kata jin" ouh, ok lah kalau macam tu.. Jungkook mandi dulu.. " kata jungkook lalu pergi ke tandas mandi..
Manakala di malaysia..
Be..betul ke ape yg aq tengok tu.. Tapi aq rasa tak mungkin... Arghhhhh aq dh letih.. Aq lemah...
Skip>> hari last heera di malaysia..
Aq sedang mengemas barang barang untuk pulang besok.. Sedang aq mengemas tiba tiba fon aq berdering tanda mesej masuk..
Aq membuka mesej tersebut dn... Gamba itu lagi... Kenapa orang ini selalu hantar gamba ini pada aq..
Ke..kenapa jungkook sanggup buat heera macam ni? Heera tak pernah curang.. Jungkook yg heera kenal bukan macam ni.. Bukan seorang yg suka memuaskan nafsu pada wanita lagi lagi wanita ini min..minyoung.. Jungkook masih suka kah pada minyoung?
Aq menangis memandang gambar jungkook dn minyoung bercumbu di atas katil tanpa baju.. Bukan gambar malah video juga turut dihantar..
Video yg menunjukkan jungkook sedang memuaskan nafsunya pada minyoung.. Ke..kenapa?!!!
Apa semua ini?
Video itu menunjukkan jungkook sedang membuka baju minyoung dn...dn ........
Aq sudah lali dn cukup penat melihat semua ini.. Ingin saja aq delete video ini.. Tapi kenapa hati aq kuat juga tetap ingin menyimpan video ini sedangkan itu sangat memedihkan dn menyakitkan aq..
Saya benci awak jungkook.. Saya benci awak.. Awak curang.. Kenapa awak buat saya macam ni? Takkan disebabkan saya berkeras nk dtang ke sini ( malaysia ) awak marah dn curang? Or memang awak dh plan semua ni? Saya...saya tak tahu apa yg awak nk sebenarnya.. Awak cakap awak sayang saya cinta saya but what now? I hate you.. I really hate you jeon jungkook..
Skip>> di airport ( korea )
Aq sudah tiba di airport.. Aq berjalan menuju ke arah minju yg sedang melambai lambai pada aq.. Aq tersenyum tapi senyuman aq mati bila mata aq terhenti pada susuk tubuh yg aq benci..
Jungkook? Kenapa dia ada juga? Ape aq nk buat ni? Okay heera rilex.. Just do like Nothing happen.. Okay that's it..
Aq sekarang sudah berada di depan minju.. Aq tersenyum dn memeluk minju..
" wah.. Asal muka kau makin cerah ni? " soal minju tiba tiba
" aikk.. Asal kau tanya macam tu? " soal aq pula" yelah.. Biasa nya orang yg baru balik dr malaysia ni mesti gelap sikit.. Yelah malaysia kan panas.. " kata minju
" haha.. Aq kan pandai jaga kulit.. Memang lah tak hitam.. " bangga aq" yelah.. Mestilah jaga kan.. Kena lah jaga hati jungkook juga .. Nanti tak pasal pasal jungkook cari yg lain bila nampak kau dh jadi hitam.. " kata minju..
Aq mula senyap.. Aq baru ingat yg jungkook berada di sebelah aq..Dia dh cari yg lain dh pun...
" wei heera.. Kau marah ke aq cakap macam tu? Alah lagipun tak mungkin lah jungkook nk buat macam tu.. Jungkook kan sayang kau dn kau tahu tu kan.. Betul tak jungkook? " kata minju pd jungkook dn jungkook angguk..
Aq senyum.. Hanya senyuman palsu..
" mana ada aq marah dh jom hantar aq balik.. Aq letih nk balik dn tido.. " kata aq lalu menarik beg aq..
" wait.. Kau tak nampak ke jungkook de sebelah kau tu? Kau taknak peluk ke or say i miss you ke or something what couple people do when dorang berjauhan dn ketemu kambali? " soal minju" aq nampak lah.. Nanti nanti lah.. Tempat public ni.. Dh jom.. " kata aq
" biar saya bawak beg awak ni.. " kata jungkook tersenyum
" thanks.. " kata aq tersenyum palsu.Di rumah aq..
" thanks dh hantar aq balik tau.. Pandu hati hati tau.. " kata aq pada minju dn jungkook..
" welcome.. " kata mereka serentak..Aq masuk kerumah dn..... Satu titik air mula mengalir pd pipi aq.. Ya.. Aq menangis.. Kenapa hati aq pedih sangat ni?..
From now aq nk jauhkan diri aq pada jungkook.. Lelaki tak guna.. Aq benci kau..
Aq naik ke atas dn bersih kan diri..
Skip>> sebulan seminggu kemudian..
Di kolej..
Aq sedang makan di cafe bersama vernon tiba tiba.....
To be continue
Done√
Votes√
YOU ARE READING
WHO ARE YOU? [KOOKIE ff ]
Разноеheera pelajar pertukaran dari high school musical , new york ke seoul high school , korea. Dia ditukarkan atas sbb sbb tertentu. Dia hanya ditukarkan selama setahun sahaja.. tetapi selepas satu tahun ada satu perasaan yg hadir dalam hati heera yg me...