Ep1:just you and me2
Kehidupan song ji hyo dan exo kembali membaik song ji hyo tidak lagi tinggal dirumah agam exo sebaliknya exo yg menetap dirumah agam keluarga song ji hyo di sebelah istana....hubungan.exo kembali seperti dulu ceria dan bahagia...d.o walaupun masih menyimpan perasaan pada ji hyo dia tetap buat seperti biasa walaupun hatinya bengkak setiap kali meliht kemesraan chanyeol dan ji hyo...
Selepas peristiwa hitam yg menimpa ji hyo...ji hyo tidak lagi berani peegi ke man-mana tanpa exo disisi walaupun haha sudah tiada......Di universiti hangul...
Song ji hyo meletakkan basikalnya ditempat basikal yg disediakan....dia ketawa apabila meliht toa,luhan dan lay membebel sambil meletakkan basikalnya disebelah basikal song ji hyo...
Toa:(tercungap-cungap)yah ji hyo lain kali tak payahlah naik basikal penatlah....(menlap peluh didahinya)
Luhan:betul tu....
Chanyeol:(baru keluar dari kereta exo)yah song ji hyo shi....(mengejar ji hyo)
Ji hyo:(menyorok dibelakang luhan)
Chanyeol:(menarik telingga ji hyo)kan saya dah cakap jangan bawak basikal laju2....klu jtuh siapa susah saya juga nak kena angkat awak yg berat nie(membebel belum sempat chanyeol menghabiskan bebelannya suho menutup mulut chanyeol)
Suho:nie kalau dibiarkan nie sampai esok pagi tak habis...kris..(memberi isyarat pada kris untuk mendukung chanyeol)
Ji hyo:(ketawa)
Chanyeol:yah!!!kriss turunkan aku aigoo....Di kelas...
Ji hyo:(memandang chanyeol yg tarik muka masam)
Chanyeol:apa tengok2...hensem sangat ke saya ary nie(membetulakn tali lehernya)
Ji hyo:perasan...yah!!!jagi(sayang) jom dating....
Chanyeol:saya x salh dengar ke jagi??dating???
Ji hyo:(ketuk kepala chanyeol)x nak sudah...yah!!!d.o
Chanyeol:(menutup mulut ji hyo)krey2 gurau pon x bley...
ji hy0:ok...good malam nie pukul 8 dekat cafe love kaau lampat 1 minit saya lipat awak...arreso....P/s:nie sambungan dri ff just you and me...saya post dekat fb...enjoy...drop your komen...
YOU ARE READING
just you and me2
FanfictionSedang song ji hyo dan chanyeol menyulam bahagia datang lee jong suk diantara merekA....lee jung suk yg menetap di malaysia kembali ke korea demi memiliki sekeping hati milik song ji hyo...song ji hyo nanar apabila dia terpaksa memilih antara cinta...