Ep10:just you and me2
Di rumah agam exo....
Sudah 2 jam song ji hyo menunggu chanyeol dikolam berenang tetapi bayang2 chanyeol pun tidak kelihatan...tidak lama kemudian dari kejauhan ji hyo sudh mendengar suara chanyeol memarahi suho dan lay yg menariknya...ke kolam renang....
Chanyeol:aish...aigooo....
Ji hyo:chanyeol jgnlah mcm nie biar saya jelaskan semuanya...pada awak...
Chanyeol:(memusingkan badanya untuk beredar tetapi langkahnya terrhenti apabila song ji hyo memeluknya dari belakang)kreyy...lepaskan dulu rimaslah...
Chanyeol duduk dibuaian yg diletakkan ditepi kolam renang....dia mula menjarakkan didi apabil ji hyo mula merapat...namun oleh sebab ji hyo terkenal dengan keras kepalannya dia tetap duduk dekat dengan chanyeol dan memeluk lengan chanyeol bimbang chanyeol lari...sebab chanyeol ni orangnya susah diramal....
Ji hyo:lelaki yg peluk saya tadi lee jong suk...dia adalah sahabat baik saya...dari kecil lagi kami bersahabat baik...appa oppa dan kwang soo pun rapat dengan jong suk....
Chanyeol:kenapa saya x pernah tahu pun pasal kawan baik awak...
Ji hyo:sebab sudah 4 thn kami terputus hubungan senjak dia mengambil keputusan untuk menetap dimalaysia...saya tak tahu pun yg dia akn dtng ary nie...
Lee jong suk yg sedari tadi memerhatikn ji hyo dan chanyeol...mengambil keputusan untuk mendekati...
Jong suk:betullah kami memang kawan baik sejak kecil lagi dulu masa mendiang omma ji hyo ada akulah paling rapat dengan omma ji hyo...so..x de alasan kau nak cemburu buta(ada nada sindiran disitu)
Chanyeol:eh mamt nie ada je menyelit(cakap dalam hati)
Lee jong suk mendekati chanyeol dan berbisik...
Jong suk:aku ada banyak peluang untuk rampas ji hyo dari kau...so...pandai2lah jaga hty dia arreso. .(beredar dan membiarkan chanyeol dan ji hyo disitu)
Ji hyo:dah jelaskan...so...jgnlah merajuk...agak2nyalah kan kalau setiap kali awak merajuk telinga awak panjang mesti sekarang telinga awak dah panjang sampai cecah lantai...
Chanyeol:(ketawa dan memeluk ji hyo)saya maafkan awak tpi makesure lepas nie jgn rapat sangat dengan lee jong suk tu..arreso...
Ji hyo:krey....Di universiti hangul...
Di dalam kelas...
Cikgu kim:baiklah semua!hri ini ada dua orang pelajar baru.sila masuk...
Song ji hyo dan exo fokus pandang kedepan...
Cikgu kim:sila perkenalkan diri...
Ha ji won:anyeonghaseyo ha ji won imnida...(memandng chanyeol)
Jong suk:anyeonghaseyo lee jong suk imnida...(memandang ji hyo)
Mereka mengambil tempat duduk yg berhampiran dengan chanyeol dan ji hyo...
Chanyeol:ji hyo kita pindah temapt duduk dengan xiumin dan lay...
Ji hyo:(menurut)...
YOU ARE READING
just you and me2
FanfictionSedang song ji hyo dan chanyeol menyulam bahagia datang lee jong suk diantara merekA....lee jung suk yg menetap di malaysia kembali ke korea demi memiliki sekeping hati milik song ji hyo...song ji hyo nanar apabila dia terpaksa memilih antara cinta...