Ep5:just you and me2
Di rumah agam exo yg lame...
Chanyeol mendekati rumah agam itu apabila dia meliht kereta yg dinaiki ji hyo berada dihadapan rumah agam itu...
Apabila sampai di dalam matanya disajikan dengan perlakuan ji hyo dan d.o..tipu kalau tiada rasa sakit dihaty dia cuba berlagak cool...cuba untuk bersangak baik dengan d.o...tpi apa yg d.o buat sudah melampau...
ChaNyeol:hu!!daebak...(tepuk tangan)
D.o&ji hyo:(meleraikn pelukan)
ji hyo:chanyeol...
Chanyyeol:(merentap tangan ji hyo tetapi dihalang oleh d.o)kau tunggu aku dekat rumah jgn ingt benda nie dh selesai...Diluar...
Chanyeol:(melepaskan cengkamannya ditangan ji hyo)jelaskan pada saya sekarang...
Ji hyo:saya tak tahu nak mulakan dari mna..
Chanyeol:wae!!!awak nak ckp awak menyesal pilih saya..ha??(tengking ji hyo)
Ji hyo:(melawan panahan mata chanyeol dengan linangan air mata)yee...saya menyesal pilih awak...yg mcm bdk2 nie...awak x bley nak beza ke yg d.o tu sahabat awak dan saya...nie kekasih awak...ha....???kalau betul saya menyesal pilih awak nie apa(tunjuk cincin yg diberi chanyeol)kita dah nak bertunanglah chanyeol boleh tak sekali nie jew awak jadi dewasa...dalam kepala awak tu cuba sesekali buang prasangka buruk awak terhadap saya dan d.o...dahlah chanyeol saya dah mals nak bertekak dengan awak...awak balik fikirlah sendiri...(masuk ke dalam kereta)
Chanyeol:(meraup mukanya berkali-kali topi yg berada dikepalanya dihempas kelantai)aish....Di rumah agam...
Chanyeol:(terus masuk ke dalam bilik)
Exo:?????
D.o:(mengetuk pintu chanyeol namun tiada respon dari chanyeol dia mengambil keputusan untuk masuk)
Chanyeol:nak apa(tarik selimut )
D.o:chanyeol aku minta maaf...pasal aku kau gaduh dengan ji hyo...
Chanyeol:(bangun)baguslah kalau dah tahu...blahlah...(tolak d.o)
D.o:ok aku boleh keluar tapi...aku kira sampi tiga kalau kau x turun makan...aku janji akan rampas ji hyo...satu....dua...ti...(ketawa melihat chanyeol lari turun kebawah)chanyeol2 macam budak2. Walaupun aku cinta ji hyo...akux delah niat nak rampas dia...dari kau...(cakap dalam hati)
YOU ARE READING
just you and me2
FanfictionSedang song ji hyo dan chanyeol menyulam bahagia datang lee jong suk diantara merekA....lee jung suk yg menetap di malaysia kembali ke korea demi memiliki sekeping hati milik song ji hyo...song ji hyo nanar apabila dia terpaksa memilih antara cinta...