just you and me2

423 27 1
                                    

Ep13:just you and me...
Di cafe unversiti hangul...
Song ji hyo duduk dan memerhatikan gelagat chanyeol yg sedang giat bersembang dengan ha ji won walaupun diperhatikn song ji hyo...
Ahli exo yg lain memerhatiakn saja gelagat mereka...Tiba2 song ji hyo mendapat satu idea...
Ji hyo:(bangun dan pergi ke kaunter makanan dan memesan semangkuk ramen...dia mendekati ha ji won dan menumpahakn semangkuk ramen ditas kepala ha ji won..)ops....mianayo...
Ha ji won:wae...(bangun)
Chanyeol:(bangun dan menarik tangan ha ji won)you better behave yourself...(berlalu pergi)
Ji hyo:(terduduk dikerusi dan menutup mukanya)
Kris:(memeluk ji hyo dan menenteramkan ji hyo)
Ji hyo:(menangis teresak-esak dibahu kris)wae...wae...
Ahli exo yg lain hanya mampu terdiam dan menahan rase marah dihaty...mereka sendiri bingung kenapa chanyeol berubah dalam sekelip mata....d.o bertekad dalam hati dia akan cari tahu apa punca chanyeol berubah...

Di istana...
Ji hyo menaiki anak tangga satu persatu tanpa menghiraukan panggilan maidnya...setibanya dia dibilik dia mnedapati pintu tingkapnya terbuka dan di tepi tingkap itu ada sebuah kotak hitam yg sama pernah dia terima...perlahan-lahan dia membuka kotak hitam....itu...seperti yg disangka di dalam kotak itu ada sekuntum mawar putih dipenuhi darah tetapi kali ini berbeza bila mawar itu disertakn dengan sekeping kad...

Mawar putih tidak akn putih lagi sekiranya...engkau penerimanya.....

Ji hyo bingung apa maksud tulisan ini....mawar putih....

Ji hyo:arr....(menjerit)

just you and me2Where stories live. Discover now