just you and me2

485 32 0
                                    

Ep8:just you and me2
Dibilik song ji hyo...
Song ji hyo sedang dihias..dan dia kelihatan cantik dengan gaun Warna cream labuh belah tengah yg menampakkan pehanya yg putih. dalam hal baju appanya sangat hebat tahu kehendak puterinya...rambutnya yg berwarna perang disangul tinggi dihias dengan mahkota kecil....dalam pada itu hati song ji hyo tetap berdebar-debar dengan pertunangannya sebentar saja lagi....dia memandang fonnya tiada mesej dan panggilan dari chanyeol..mungkinkah dia merasakan bwnda yg sama....

Dirumah agam exo...
Dibilik chanyeol...
Chanyeol segak memakai tuksedo berwarna cream....dan exo yg lain memakai tuksedo berwarna hitam....kalau ditengok sekali imbas exo dah macam ejen 007 nasib tiada pistol...
Lay:la chanyeol jgnlah berpeluh dulu...habis makeup kau nnti penat aq asyik lap peluh kau je....(membebel sambil lap peluh chanyeol)
D.o:(merasa dahi chanyeol yg panas)relekslh chanyeol take it easy ok...sekejap ea aq call istana dulu...
Suho:(membetulkan tuksedo chanyeol)
D.o:dah jom gerak kita pergi bilik ji hyo...

Dibilik song ji hyo...
Kris:(mengetuk pintu song ji hyo) cik muda ji hyo masanya dah tiba...
Ji hyo:ah..ya....(membuka pintu)
Semua ahli exo terpegun melihat kecantikan ji hyo...
Xiumin:fewit.....
Baekhyun:wah cantiknya....
Ji hyo:(melihat chanyeol )err....saya rase guguplah mesti ramai tetamu datangkan...
Jae suk&joong kook:dah siap jom....

Di luar istana...
Semua tetamu hadir termasuk fan exo...kenalan jae suk...pelajar universiti hangul...sabaik saja chanyeol dan ji hyo melangkah keatas pentas serta merta mereka dihujani dengan lensa kamera dan gema suara...yg melaung nama
mereka....
Jae suk:terima kasih pada tetamu yg sudi hadir pada majlis pertunangan antara puteri song ji hyo dan chanyeol....(tetamu menepuk tangan mereka)tanpa membuang masa saya perkenalkan ketua rumah agam yg baru pewaris rumah agam lazza seterusnya puteri song ji hyo...
Song ji hyo yg dikelilingi exo dan chanyeol disebelahnya berasa gementar...
Chanyeol:(memegang tangan ji hyo)you can do it...
Toa:berusaha ji hyo...fighty...
Suho:semua perhatian tertumpu pada ji hyo sekarang nie...
Ji hyo:err..ye
D.o:figthy...
Song ji hyo melangkah kedepan penuh yakin sambil itu dia melihat exo yg berada dibelakangnya...
Ji hyo:hadirin sekalian terima kasih banyak kerana sudi datang ke majlis pertunangan saya dan pewarisan rumah agam lazza saya baru jew belajar cara nak bagi ucapan formal..jadi buat masa ini sila beri tunjuk ajar...(tunduk)
Selesai saja ucapan song ji hyo...tepukan gemuruh dari tetamu...diberikan seterusnya...ialah majlis pertunangan mereka...
Sekali lagi mereka diberi tepukan gemuruh apabila mereka selesai menyarungkan cincin pertunangan.....
Jong kook:ok kita dengar pula ucapan romantis dari chanyeol dan ji hyo...
Chanyeol:(memegang tangan ji hyo)thanks...song ji hyo...for your big love you give to me....walau awak x romantik...tapi saya suka cara awak layan saya...saranghae ji hyo...(cium pipi ji hyo)
Ji hyo:saya tukar ucapan nie dengan lagu bley.....

just you and me2Where stories live. Discover now