just you and me2

468 30 2
                                    

Ep15:just you and me2
di universiti hangul....
Di dalam kelas....
song ji hyo merenung ha ji won yg tak henti-henti bergelak tawa dengan tunangnya...dan chanyeol sedikit pun terkesan dwngan pemergian jong suk...dia boleh bersabar jong suk pergi tinggalkannya tetapi dia tidak boleh bersabar apabila setiap hari dia terpaksa menahan rasa marah atas perilaku ha ji won dan chanyeol...
Ji hyo:(menarik ha ji won rapat kedindng dan mencengkam kolar bajunya...pandangan orng tidak dihiraukan)kau dengar sini ea...setiap orang ada tahap kesabarannya dan kau betul2 menguji kesabaran aku...(menepis tangan chanyeol yg cuba menariknya)yah!!ha ji won siapa pun kau aku tak kan takut...aku takkan berdiam diri...aku tahu siapa kau disebalik semua...ini...kau jgn berani cabar aku....
Chanyeol:yah song ji hyo(menampar pipi ji hyo)
Exo dan chanyeol sendiri tergamam...
Ji hyo:(menangis dan mengusap pipinya)...chanyeol...
D.o:(menumbuk chanyeol)kau sanggup tampar ji hyo demi perempuan ha???yah!!chanyeol kalau macam nielah perangai kau aku tak sepatutnya serahkan ji hyo pada kau...
Ji hyo:(keluar dari kelas dan menangis sepuas-puasnya...)

Di rumah agam exo...
Chanyeol duduk manakala exo berdiri merenung chanyeol...
suho:puas hty kau ha???
lay:aku tak sangka chanyeol yg nampak polos rupannya bodoh...telnga jew besar..
Exo:(memandang lay)
Baekhyun:chanyeol sedarlah yg ha ji won tu bukan adik kau...adik kau dah lama mati...
Chanyeol:diam...2(jerit dan menangis)dia adik aku...
D.o:(tumbuk perut chanyeol dan mengheret chanyeol masuk ke kereta di ikuti oleh exo)

Di sebuah banglo usang...
Exo merempuh pintu banglo yg usang itu...dan memasuki bilik yg dimaksudkan d.o
D.o:kau tengok tu...(menolak chanyeol ke dalam bilik yg dipenuhi gambar chanyeol)
Chanyeol:(menangis dan terduduk)...
Exo segera menoleh kearah bunyi derap kaki...seseorang...
Ha ji won:oppa...(tergagap melihat chanyeol)
Chanyeol:(ingin menumbuk ha jiwon tetapi dihalang oleh toa)
Toa:kita serahkan dia pada polis...

Di rumah agam exo...
Exo berkumpul dibilik mensyuarat...
Suho:sebenarnya ha ji won adalh fan kau...dia sangat taksub pada kau chanyeol...aku dah siasat ha ji won juga yg menghantar bunga mawar putih itu dekat ji hyo....2 thn lepas dia dihantar ke hospital sakit jiwa dan melarikan diri..dari hospital...
Chanyeol:(meraup kasar mukanya)ji hyo tahu...
Lay:ji hyo tahu dan dia cuba nak bagitaw kau tpi kau...sedikit pun x nak dengar...kalau difikirkan balik bukan ha ji won yg taksub delat kau tpi kau yg taksub dengan dia...kau sangka dia adik kau...
toa:(ketuk kepala lay)kau diam boleh x??
Suho:good job toa...
Lay:wae???

just you and me2Where stories live. Discover now