just you and me2

433 27 0
                                    

Ep11:just you and me2
Di cafe universiti hangul...
Semua penuntut sedang sibuk menikmati juadah masing2 termasuk ji hyo chanyeol dan exo...meja mereka yg tadinya riuh dengan suara mereka kembali senyap apabila jong suk dan haji won mendekati...
Jong suk:hai...ji hyo samapi aty x ajak saya ke cafe saya kan baru lagi dekat sini...(mengambil tempat duduk disebelah ji hyo)
Ha ji won mengambil kesempatan duduk disebelah chanyeol yg tengah berbahng melihat jong suk...
Ha ji won:ha ji won imnida...
Chanyeol:chanyeol imnida (senyum namun mata masih memandang ji hyo)
Ha ji won:hai langsung x pndng aku yg seksi ni...(cakap dalam hati sambil membetulkan mini skirtnya)

Di perpustakaan...
Ji hyo memandang ha ji won dengan pandangan pelik....sejak tadi ha ji won akan ikut kemana saja dia dan chanyeol pergi..termasuklah ke perpustakaan chanyeol pun satu dia melayn si ha ji won tu buat apa dahlah seksi semacam....rase macam tak sedap hty pulak...
Ji hyo:(berdehem)chanyeol sya nak ke ladies jap....
Chanyeol:krey(meneruskan perbualan bersama ha ji won)
Ji hyo:(mengerutkan dahi dai kemeja sebelah dan berbisik dengan lay)lay...boleh tak kau dudk sebelah chanyeol...perhatiakn dia...
Lay:(menurut)

Di tandas...
Song ji hyo merapikan solekkannya dan kelihatan pintu tandas dibuka...ha ji won masuk dan menghampiri ji hyo...
Dia mula mengeluarkan gincu merah dari kocek mini skirtnya...
Ha ji won:kau memng raptkan dengan exo...(tidak memandang ji hyo)
Ji hyo:yee... (senyum)
Ha ji won:kau tunang chanyeol right??(angkat kening)
ji hyo:yee...
Ha ji won:(mendekati ji hyo dan berbisik)aku suka dekat chanyeol....(senyum sinis)
Lets the best women win...(keluar tandas)
Ji hyo:gila....

Di taman...
Song ji hyo duduk disalah satu bangku yg disediakn ditamn itu...tadi dia mengajak chanyeol keluar...tetapi chanyeol menolak denagan alasan ada practise dance...jadi dia mengambil keputusan untuk berjumpa dengan suho...
Suho:ada apa cik muda nak jumpa...(duduk disebelah ji hyo)
Ji hyo:(menghulurkan kotak berwarna hitam)tengoklah
Suho:(membuka kotak hitam dan terkejut apabila didalamnya ada sekuntum mawar putih dipenuhi tombok merah darah)kita tak boleh boarkan bila cik muda dapat nie...(menutup kotak hitam)
Ji hyo:semalm maid bagi saya dia cakap ada orang tinggalkan kotak nie depan istana...
Suho:chanyeol tahu???
Ji hyo:anni...tdi saya ajak dia keluar tpi dia ckp ada practise dance...jadi saya ajak awak???awak x ikut practise???
Suho:practise dance???setahu aku ary nie x de practise..(cakp dlm hty)
Ji hyo:suho...suho(memangil nama suho apabila suho termenung tanap menjawap soalnnya)
Suho:saya skip ary...nie...

just you and me2Where stories live. Discover now