just you and me2

472 33 4
                                    

Ep20:just you and me2...
Di malaysia...
Rumah agam lazza...
Song ji hyo baru sahaja tiba diperkarangan rumah agam lazza...kelihatan beberapa ornag sedang menantinya...
Seorang lelaki tua sebaya appanya keluar menyambutnya...
Sujie:selamat pulang cik muda ji hyo(tunduk hormat)
Ji hyo:(tersenyum dan mengangguk kemudian melangkah masuk)
Ji hyo terpegun dengan keindahan rumah agam lazza yg besar dan mewah inilah rumah pusaka keluarganya yg dia tidak pernah jejaki baru kali ini..susunan perobutnya dan dekorasinya amat menepati cita rasanya...bila terpandangkan piano hitam..serta merta dia menoleh kearah sujie yg mengekorinya..
Ji hyo:er nak pnggil ap ye..
Sujie:saya berbesar hty sngt dpt jmpa cik muda ji hyo..nma saya park tsujidou...
Ji hyo:boleh x tkr piano tu warna putih...
Sujie:boleh...(senyum)
Ji hyo:(senyum dan duduk disofa)
Sujie:mulai sekarng cik muda ji hyo dah jadi pewaris rumah agam lazza bnyk perkra cik muda kne pelajari tentang selok belok rumah agam lazza ini...
Ji hy0:(mengeluh)

3 tahun kemudian...
Ji hyo melangkah masuk ke rumah agam...tiba2 kakinya tersepak sesuatu yg melihat kebawah ada sebuah kotak berwarna putih..yg bertulis song ji hyo...
Dia mengambil kotak itu dan masuk kebilik...
Dia duduk dibirai katil dan berhati-hati membuka kotak itu...
Didalamnya ada cd yg diatas nya bertulis luahan hty exo
Song ji hyo memasukkan cd itu kedalam cd player...

Apa itu sahabat...
Chen&xiumin:????er....
Toa:perkataan sahabat ialah perkataan yg mudah tpi sngt bermakna...
D.o:dia mcam air..tanpa sahabat kita tdk boleh hidup...
Sehun:dia adalah unnie yg sye perlu...
Luhan:song ji hyo sebahagian dri family exo..dia sangat penting...

Ji hyo:(senyum)

The sweet moment...
Chanyeol:masa sye mula2 jmpa dia..dia seorang yg sangat garang dan suka ketuk kepala orang (ketawa perlahan) setiap ahli exo pernah kena ketuk dengan dia dan...semestinya sweet moment antara kami...ialah..(menangis) ketika kami bertunang (tunjukkan cincin pertunangan)
Xiumin:setiap masa bila ada hri jdi seseorang unnie akan beli kek dan senyap2 bwa kerumah agam dan sambut dengan kami selepas 12 tgh mlm...

Perginya song ji hyo ke malaysia..
Suho:dia pergi sebelum konsert dan masa tu kami banyak latihan dan jadual...
Sehun:masa saya masuk ke bilik practise,semua orng diam dan tampal senyum dimuka masing2. Masing2 buat macam tiada apa yg berlaku tpi saya tahu dlm hty mereka sngt penat,sedih dan kecewa yg paling terkesan adalah cahnyeol...setaip hari dia habiskan masa ditepi tasik...dalam hal ini saya x slh unnie...

Exo:unnie we are one...saranghaja...

Ji hyo:(menutup tv dan menangis )

just you and me2Where stories live. Discover now