just you and me2

410 30 0
                                    

Ep12:just you and me2
Dirumah agam exo....
Suho:yah..luhan chanyeol mana??(mencari chanyeol dibiliknya tetapi tiada)
Luhan:wae...hyung...
Suho:(duduk disofa)panggil semua orng kesini hyung ada benda nak bincang...
Luhan:arresso..(memanggil exo)
Exo...turun dan pergi kebilik mesyuarat...

Bilik mesyuarat...
Suho:ada sesiapa tahu chanyeol pergi mana...(memandng muka exo satu persatu)
D.o:tadi dia cakap nak pergi jumpa ji hyo(dia ingat lagi chanyeol tergesa keluar dari rumah untuk berjumpa dengan ji hyo)wae???
Suho:(meletakkan kotak hitam yg diberi ji hyo tadi)tengok nie...
Satu persatu ahli exo melihat isi kandungan kotak hitam itu dan reaksi mereka sama macam reaksi suho tadi..
Suho:ji hyo diancam lagi...dan...kali ini kita x thu siapa yg ancm ji hyo...
Toa:apa maksud mawar putih nie???
Suho:aq x kira ap maksud mawar putih tu...yg aku nak keselamtn ji hyo terjamin...walaupun pun tanpa arahan tuan jae suk...
D.O(mendail no telefon chanyeol namun hampa bila panggilan tidak bersambut)
Suho:d.o...
D.o:yee....
Suho:aku nak kau perhatikan lee jong suk...arreso...
Lay:and ha ji won...

2 jam kemudian...
Chanyeol memulas tompol pintu rumah agam...terkejut dia apbila exo tercegat didepan pintu memandngnya...
Chanyeol:wae????(senyum)
Lay:yah!!chanyeol kau pergi mana tadi...
Chanyeol:jmpa tunang aqlah...
Suho:betul kau jumpa ji hyo...
Chanyeol:betullah...(masuk kebilik)

Sejak dari itu chanyeol mula berubah...dia tidak lagi bergaul denagn exo..malah dia lebih kerap meluangkan waktu dengan ha ji won...malah hubungannya dengan ji hyo tidak seperti dulu walaupun mereka tidak bertengkar...hubungan mereka dingin...

Setiap hari ji hyo menangis bila chanyeol mula berubah...bukan dia tidak cuba menjernihkan hubungannya tetapi chanyeol seakan membesarkan lagi jurang yg sedia ada antara mereka...

Di rumah ha ji won...
Ha ji won:kan aku dah cakap lets the best women win...(ketawa)

just you and me2Where stories live. Discover now