Ep18:just you and me2..
2 bln kemudian...
Song ji hyo mengemaskan ikatan rambutnya dan mengangakt sebuah beg besar dan sebuah lagi diangkat maidnya...
Setibanya dia diruang tamu kwang soo,jae suk,suk jin dan kim jong kook sedang menanti..
Ji hyo:(meletakkan begnya dibawah dan memeluk jae suk)
Jae suk:ji hyo betul...ji hyo nak pergi...
Ji hyo:(mengangguk)
Jong kook:ji hyo sebelum ji hyo berangkat...pergilah jumpa exo...jgn tngglkan mereka macam tu je...
Ji hyo:(terdiam)kreyy sebelum tu ji hyo nak ke tempat lain...
Kwang soo:unnie nak kwang soo antar...
Ji hyo:anni(memeluk kwang soo)nanti jgn lpa lawat unnie arreso...
Kwang soo:krey...Di universiti hangul...
Song ji hyo berhenti diperkarangan universiti hangul...setiap memori bersm exo terlakar kembali...di lobi universiti nielah dia kenal siapa exo d.o dan chanyeol...
Setibanya dia dikelas air matanya serta merta jatuh...di situlah dia selalu bertekak dengan chanyeol...dan disitu jugalah dia jatuh hty pada chanyeol dan di situ juga tempat yg meninggalkan kesan dalam htynya..masih terasa peritnya tamparan chanyeol...dan betapa peritnya...dia apabila terpaksa menahan air matanya daripad jatuh di depan exo yg lain...Di rumah agam lama exo...
Song ji hyo berjalan sambil mengimbau kembali kenangan manisnya dengan exo..disitulah dia tahu yg dia sangat beruntung pernah kenal dengan exo...song ji hyo melangkah ke piano yg masih utuh disitu...dan bunga mawar putih masih segar...mengelilingi piano...disitu dia menghamburkan segala air mata yg dia punya supaya nnti dia tidak menangis di depan exo..memori ketika chanyeol menyampaikan sebuah lagu untuknya kembali berputar difikirkanya...melalui lagu yg didendangkan itulah dia tahu yg chanyeol mempunyai rse yg same sepertinya...tidak mahu terlarut dalam memori song ji hyo keluar dari rumah agam itu...dan meninggalkan segalanya disitu kecuali htynya...Di tepi tasik...
Bila terpandng tasik air matanya serta merta mengalir hari ini air mata. ji hyo begitu murah...di tasik itu...ya di tasik itulah bermualanya hubungan percintaan antara ji hyo dan chanyeol..disitu juga dia menghancurkan hty d.o dengan memilih chanyeol sebagai pemilik htynya....di situ juga dia melihat air mta d.o mengalir untukmu..bukan air mta kesedihan tetapi kegembiraan...
Ji hyo:mianayo..d.o...mianayo...
YOU ARE READING
just you and me2
FanfictionSedang song ji hyo dan chanyeol menyulam bahagia datang lee jong suk diantara merekA....lee jung suk yg menetap di malaysia kembali ke korea demi memiliki sekeping hati milik song ji hyo...song ji hyo nanar apabila dia terpaksa memilih antara cinta...