Ep7:just you and me2
Di istana...
Jae suk memanggil ji hyo dan chanyeol kebiliknya...
Ji hyo:ada apa appa panggil kami berdua nie....
Jae suk:minggu depan on sunday appa akan buat party untuk memperkenalkan kamu sebagai pewaris rumah agam lazza di malaysia..dan majlis pertunangan kamu berdua....
Ji hyo:betul ke appa...tpikan omma dan appa chanyeol x de dekat korea...
Chanyeol:omma dan appa dah bagi restu pada kita...
jae suk:appa sendiri dah berhubung dengan mereka...
Ji hyo:wah!!daebak....tpikan chanyeol kita belum umumkn hbngn kita denagn fan awak...
Chanyeol:jgn risau ary sabtu saya akan buat sidang media untuk umumkan tentang pertunangan kita...
Jae suk:appa dengan oppa kamu dah siapkan semua tentang majlis pertunangan kamu berdua...so...kamu x yah fikir pasal majlis kamu...
Ji hyo:krey...
Jae suk:and one more thing ji hyo perlu memberi ucapan pada majlis itu nanti...
Ji hyo:tapi......
Jae suk:ok mesyuarat dah tamat...
Ji hyo:wae!!! Ji hyo yg kene bagi ucapan kan ada oppa jong kook
Jae suk:sebab ji hyo adalah pewaris rumah agam lazza...
Ji hyo:(mengeluh).....Hari sabtu dimajlis sidang media chanyeol dan ji hyo.....
Ji hyo dan chanyeol dikelilingi ahli exo yg lain dan ditemani dengan cahaya lensa kamera yg x putus2 merakam aksi mereka....
Chanyeol:tujuan sidang media ini diadakan bukanlah tentang exo.. ramai yg menyebarkan khabar angin yg kami akn berpecah sebenarnya itu tidak benar sama sekali...sebenarnya saya chanyeol exo-k akan bertunang dengan my beautiful princess song ji hyo pada hari ahad nie....sekian terima kasih....(chanyeol menarik tangan ji hyo dan pergi berjumpa dengan fan exo)
Bermacam ragam fan exo ada mengucap tahniah pada ji hyo dan chanyeol dan ada juga yg menangis meraung....pening ji hyo dibuatnya...ada yg mnta bergambar dan ada juga yg menyuruh mereka beraksi mesra dihadapn kamera...diturutkan jua walau muka ji hyo dah lenguh asyik tersenyum saja....
YOU ARE READING
just you and me2
FanfictionSedang song ji hyo dan chanyeol menyulam bahagia datang lee jong suk diantara merekA....lee jung suk yg menetap di malaysia kembali ke korea demi memiliki sekeping hati milik song ji hyo...song ji hyo nanar apabila dia terpaksa memilih antara cinta...