Ep21:just you and me2
Di bilik...
Song ji hyo sangat terharu mendengar luahan hty exo...meski pun mereka sudah lama tidak berjumpa...indt lgi exo pdanya...dia ada dtg mse exo setahun debut tpi ahli exo yg lain tdk thu...cuma sehun je yg tahu sebb dia terserempak dengannya...
Setahun yg lepas dia mendapat khabar yg ha ji won mati dipenjara akibat komplikasi jntung...dia sdh lme memaafkan kesalahan ha ji won...dan chanyeol...tpi untuk berjumpa dengan exo dia tdk snggup biarlah dia merawat htynya sendri...
Ji hyo melangkah ke almari baju..dan mengeluarkan baju gaun warna cream yg dipakainya semasa hri pertunangannya...
Dia memeluk baju itu dan menangis....Di rumah agam exo...
Sehun:(meletakkan gangng telefo dan memanggil exo)
Suho:wae???(duduk di depan sehun)
Sehun:hyung kita kena ke malaysia...
Lay:wae???ada konsert ke..?
Sehun:anni...kita dapat job jadi orang suruhan...(memandng exo)
Exo:????
Baekhyun:maksud kau maid...
Sehun:yee...ini arahan bos...
Chanyeol:tpikan kerja kita nie bodygourd bukannya maid(menanggalkan kaca mata)
Sehun:x thu..dah tu arahannya...
Kris:bila kita kena pergi...
Sehun:lusa(senyum)Di perkarangan rumah agam lazza...
Song ji hyo melangkah masuk...pelik selalunya maid akan menunggunay pulang ttpi hri ini tdk...
Wajah sujie muncul apabila dia membuka pintu...
Sujie:(tunduk hormat)saya pernah cakapkan yg cik muda kena pelajari tentang selok belok rumah agam lazza nie..
Ji hyo:yee(angguk)
Sujie:cik muda akan berkerjasama dengan calon orang suruhan...calonnya ialah(menunjuk kearah ruang tamu)
Ji hyo:(terlopong mulutnya melihat exo)
Sujie:dari kanan luhan,kris,baekhyun,toa,suho,lay,xiumin,d.o,chen,kai,sehun dan yg terakhir chanyeol...
Exo:anyeong....(tunduk hormat)
Sujie:dah selesai sesi perkenalan bersama orang suruhan.sekarang saya nak terangkan tugas cik muda ji hyo pula...cik muda dikehendaki memilih salah seorang calon orang suruhan ni untuk ikat kontrak seumur hidup dengan cik muda...
Ji hyo:err...apa???(memandng sujie)
Sujie:calon sila pusing kebelakng...(exo memusingkan badan kebelakang)cik muda boleh pilih sekarang dengan memeluk calon dari belakang silakan...
Ji hyo:gila...(kakinya melangkah kerah exo dan berhenti dibelakang d.o)
D.o:(berdebar)
Chanyeol:(berdebar)
Ji hyo:(meneruskan langkah dan berhenti di belakang chanyeol mengetuk kepala cahnyeol dan memeluknya)saya nak ikat kontrak cinta dengan awak seumur hidup...
Chanyeol:(menangis dan memeluk ji hyo)saranghae blank song ji hyo)
Exo yg lain bersorak gembira kerana rancangan mereka berjaya....
Exo&ji hyo:we are one...saranghaja...
YOU ARE READING
just you and me2
FanfictionSedang song ji hyo dan chanyeol menyulam bahagia datang lee jong suk diantara merekA....lee jung suk yg menetap di malaysia kembali ke korea demi memiliki sekeping hati milik song ji hyo...song ji hyo nanar apabila dia terpaksa memilih antara cinta...