just you and me2

583 40 0
                                    

Ep3:just you and me2
Di ats bumbung universiti hangul....
Ji hyo dan exo sedang bergayut disitu sambil makan mereka lebih suka makan di atas bumbung daripada dicafe....
Kris:wah!!cantiknya cincin (mengangkat tangan ji hyo)
Ji hyo:(tersenyum)
Chanyeol:(menepis tangn kris)nie aku pun ada kau puji pulak...(merajuk)
Kris:hyo...awak tengok boyfriend awak nie....merajuk jew kejenya...
Ji hyo:ala senang jew mcm mne nk hlngkn rajuk dya(tarik telinga chanyeol sampai merah)
Chanyeol:yah!!!aigoo sakit lah...(mengosok telinganya)aish....

Di kelas...
Ji hyo:jagi....minggu depan teman saya...
Chanyeol:pergi mana???minggu depan x bleylah sebab saya kena practise dance dengan exo dh bnyk kli skip...wae????
Ji hyo:x pelah...saya pergi sendiri jewlah....(merajuk dan pergi ke meja lay)
Ji hyo:korang minggu depan teman ji hyo pergi pulau jeju nak x kita bercuti....(memandang muka exo)jgn risau my treat....
Exo:ok....setuju...
Chanyeol:(memandang exo)aish!!!....
Ji hyo:(senyum kearah chanyeol)menang...yeay....

Di istana...
Jae suk meletakkan gangang telefon dan memanggil jong kook...
Jong kook:(masuk dan duduk dihadapan jae suk)
Jae suk:appa nak buat party untuk kenalkan ji hyo sebagai pewaris rumah agam lazza di malaysia....dan appa ad kejutan besar untuk ji hyo....tolong uruskan party tu...
Jong kook:kreyy....

just you and me2Where stories live. Discover now