just you and me2

458 29 0
                                    

Ep16:just you and me2...
Song ji hyo menyempas majalah....yg memaparkan kisah mereka...

Hubungan chanyeol exo dan ji hyo bermasalah...
Ji hyo:(menangis)
jong kook:ji hyo sabar ye...
Ji hyo:(memeluk jong kook)oppa...ji hyo malu...semua kesalahan diletakkan di atas bahu ji hyo...setiap hry ji hyo dihina oleh fan chanyeol...semuanya slh ji hyo ke oppa....wae????
Jong kook:(mengusap kepala ji hyo)
Ji hyo:(telefonnya berdering)yee...suho...ok saya datang(mematikan talian)oppa ji hyo nak.jumpa suho sekejap...

Di taman...
ji hyo mencari-cari kelibat suho...tpi tidak kelihatan..langkahnya terhenti apabila melihat chanyeol yg juga memandangnya...ji hyo segera melarikan diri namun langkahnya terhenti apabila chanyeol memeluknya dari belakang...
Chanyeol:ji hyo tolong jgn larikan diri dari saya..
Ji hyo:(melepaskan pelukan chanyeol dan menampar pipi chanyeol)sakit ha???itu x seberapa dari rase sakit hty sya selama nie...awak buat apa cari saya..nak jelskn tentang hubungan awak dengan ha ji won...x pyh sye dah tahu...
Chanyeol:(memandang ji hyo)ji hyo mianayo selama nie..
Ji hyo:saya silap...saya buta itu ke yg awak nk ckp ha???(tutup mulut menahan tangisan)selama nie sye ingt awak yg akn ada disisi sye semsa sye sdih...tpi awk x de...malah awak yg buat sye sdh...selma nie sye cba butakn mta disetiap perbuatan awak...disebabkan awak sye kehilngn shbt sye....shbt yg sye sngt syg...awak ingt sye nie ap???perempuan x de perasaan ha???setiap hri chanyeol setiap hari saya diugut...awak thu...awak dekat mne mase tu...ha??? Dan setiap hri juga fan awak hina saya atas apa yg berlaku....kenapa???semua kesalahan diletakkan di bahu saya....(menanggalkn cincin pertunangan)its over...(meletakkan cincin ditangan chanyeol dan berlalu pergi)saranghae chanyeol....
Chanyeol:(baling cincin dan terduduk menangis)....mianayo...mianayo....

just you and me2Where stories live. Discover now