just you and me2

432 28 2
                                    

Ep14:just you and me2
Di universiti hangul...
D.o bersembunyi sementara menunggu chanyeol dan ha ji won..
Kelihatan chanyeol menghantar ha ji won sampi ke pintu kereta...siap dibukakan lagi pintunya....
Setiap perlakuan chanyeol diperhatikan d.o..
Selepas chanyeol beredar d.o keluar dari tempt persembunyian dan mengambil keputusan untuk mengikut kereta ha ji won....kereta ha ji won berhenti disebiah banglo usang...d.o memberhenti keretanya jauh dari banglo itu....
Dia menunggu didalam kereta..selepas 20 minit ha ji won keluar dan menaiki kereta....
Setelah pasti kereta ha ji won...sudah jauh d.o mula memasuki banglo...itu...
Dengn mudah d.o dapat masuk ke banglo itu kerana tingkap yg sedikit pecah itu. Memudahkannya untuk menyelinap masuk....
D.o memandang sekeliling ruang banglo tiba-tiba dia mendapati satu pintu terbuka dan bercahaya...
D.o masuk kedalam bilik itu dengan berhati-hati....alangkah terkejutnya dia...apabila bilik itu dipenuhi dengan gambar chanyeol...
d.o:sah...perempuan nie gila...(tiba-tiba dia terdengar bunyi hentakkan dialmari)
D.o:siapa???(membuka pintu almari )yaa!!lee jong suk...
Jong suk:(rebah)
D.o:yah!!bangunlah(memandng sekeliling)
Skip....

Di hospital...
Jong suk:(bangun)song ji hyo...song ji hyo...(mencari ji hyo)
Luhan:sabar2 doktor...(memanggil doktor apabila jong suk mula sedar)
Lay:jong suk bawak bertenang...
Jong suk:no...ji hyo...aq nak jmpa ji hyo...
Suho:(mendail no tel ji hyo...

20minit kemudian..
Ji hyo:jong suk wae????(mengusap kepala jong suk)
Jong suk:awak kene berhati-hati dengan...ha..(tiba-tiba tubuh jong suk mengeletar dan mulutnya mengeluarkan buih berwarna merah)
Ji hyo:yah lee jong suk...doktor....(menjerit)

Diluar wad...
Song ji hyo tidak henti-henti menangis manakala exo termenung...
Doktor yg merawat jong suk keluar dari wad semuanya meluru ke arah doktor..
Ji hyo:macam man dengan kawan saya...
Doktor:(mengeluh)kami dah cuba apa yag kami mampu tetapi sayang lee jong suk tidak dapt diselamatkan racun yg berada didalm tubuhnya telh merosakkan organ dalamannya....dan sebelum dia pergi dia asyik menyebut mawar putih...
Ji hyo:(menangis)mawar putih....aku akan cari kau....

just you and me2Where stories live. Discover now