1

29.7K 948 66
                                    

You think I'm pretty
Without any makeup on
You think I'm funny
When I tell the punchline wrong
I know you get me
So I let my walls come down, down

-Teenage Dream, Katy Perry

"Ποιος είναι 2 το μεσημέρι πάλι", μούγκρισα αγουροξυπνημένη.

Άρπαξα το κινητό μου και βλέπω στην οθόνη με μεγάλα άσπρα γράμματα, Ελίζαμπεθ. Ωχ πάλι θα με ρωτάει τι φαγητό θέλω.

"Μακαρόνια! Δεν θα σου λέω κάθε μέρα!"

"Καλημέρα και σε εσένα γλυκιά μου!"

"Τι έγινε πάλι; Ξέχασες που έβαλες την ισιωτική; Στο μπάνιο, τρίτο συρτάρι αριστερά, δεν θα τα ξαναλέμε αυτά.", ξεφύσισα νευριασμένη.

"Σου έχω τέλεια νέα!"

"Εσύ και το τέλειο δεν ταιριάζετε, έτσι πληροφοριακά."

"Ξέρω πόσο πολύ θες να παντρευτείς έτσι...ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΊΣ."

"Βρε άντε μου στο διάολο πρωινιάτικα.", είπα και τερμάτισα την κλήση. "Με τα αστειάκια της κάθε φορά..."

Λίγη ώρα μετά ακούστηκε τη πόρτα. Δεν μπορεί να καταλάβει η κοινωνία πως είμαι ξενυχτισμένο τέκνο και χρειάζομαι ύπνο;

"Α καλά τον Θεό σου δεν έχεις εσύ. Πάλι εδώ για να μου πεις πως θα παντρευτώ;"

"Σοβαρά σου μιλάω Ιζαμπέλ."

"Τόσο σοβαρά όπως τότε που νόμιζες πως ήσουν έγκυος στα-"

"Μη το πεις!"

"Τη γλίτωσες αυτή τη φορά."

"Ιζαμπέλ δεν σε κοροϊδεύει."

"Μπαμπά; Τι δουλειά θέλεις εδώ."

"Η μητέρα σου δεν λέει ψέματα."

"Δεν είναι μητέρα μου καταρχάς. Σύζυγος του πατέρα μου βέβαια. Μητέρα μου; Too much. Αλλά αφού δεν είναι Πρωταπριλιά, ποιος είναι ο εκλεκτός;"

"Δεν θα το πιστέψεις!"

"Αν είναι ο Justin Bieber φυσικά και δεν θα το πιστέψω."

"Όχι καλέ αυτός ο γκέι; Όχι! Ξαναμάντεψε."

"Δεν δέχομαι να κάψω αλλά εγκεφαλικά κύτταρα για χάρη σου. Ας το πάρει το ποτάμι."

"Ο Στέφαν!"

"Μπαμπά μάζεψέ την."

"Σου είπα. Λέει την αλήθεια."

"Εγώ με αυτό το πλάσμα; Ο κάδος απέναντι του ταιριάζει πολύ περισσότερο."

"Για το καλό σου το κάνω..."

"Μπαμπά θα πέθαινες για να είμαι ευτυχισμένη και ξέρεις πολύ καλά πως δεν θα είμαι με αυτόν τον γάμο."

"Όχι ξέρω τι λέω."

"Όχι εγώ ξέρω τι λέω. Και ξέρω πως έκανα τεράστια βλακεία που δεν πήγα στην Νέα Υόρκη με την θεία Άντζελα."

"Δεν έχουμε πια καμία σχέση με το σόι της μαμάς σου."

"Εσύ δεν θες να έχουμε γιατί ντρέπεσαι και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί."

Ξεφύσισε απογοητευμένος από τις πράξεις του. Λογικό.

"Και πότε είναι ο γάμος της χρονιάς;"

"Σε 2 εβδομάδες από τώρα.", μου απάντησε η Ελίζαμπεθ.

"Ωραία. Έχω αρκετό χρόνο να πεθάνω. Καλή σας μέρα.", είπα και μπήκα ξανά μέσα στο διαμέρισμά μου.

Άκουσε εκεί. Να παντρευτώ τον Στέφαν. Το παιδί ούτε τα άντερά του δεν τον χωνεύουν, θα τον παντρευτώ κι όλας; Ποια νομίζει πως είναι επιτέλους αυτή η Ελίζαμπεθ να ξελογιάζει τον μπαμπά μου;
Χρειαζόμουν μία βόλτα, λίγο καθαρό αέρα. Φόρεσα τις φόρμες που και κατευθύνθηκα στο πάρκο. Άρχισα να κάνω το καθημερινό μου τζόκινγκ μέχρι που απορροφήθηκα τόσο στις σκέψεις μου που έπεσα πάνω στον καινούριο μου σύζυγο.

νύφη με το ζόριWhere stories live. Discover now