16

4.1K 298 9
                                    

Isabelle's POV
Τελικά όντως δεν ήταν ο Στέφαν. Πήγα να χύσω και τον καφέ. Α ρε Στέφαν!! Μετά ήπιαμε τον 'για λίγο χυμένο καφέ' μας και μετά έφυγαν τα παιδιά. Στις 10:15 ήρθε η μαμά και πήγαμε στο μαγαζί όπου θα κάναμε την πρόβα. Το νυφικό, δεν θέλω να κοκορευομαι, αλλά, είναι τε-λει-ο!
(Κοιτάξτε την φωτογραφία. Καλό εεε;) Το κοιτάζω και δεν πιστεύω ότι παραμεθαυριο θα είναι ο γάμος μου! Ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα!!! Αλλά και με ένα αγόρι...Με ένα αγόρι...Μετά από εδώ θα πάω σπίτι του Γιατί πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Αλλά πρώτα πήγαμε για έναν καφέ με την μαμά. Τώρα την λέω μαμά. Σας είπα. Τελικά δεν είναι τόσο κακιά. Ποτέ δηλαδή δεν ήταν. Εγώ ήμουν και φαινόταν εκείνη κακιά. Τώρα όμως γίναμε κολλητές. Μου πήρε και για δώρο κάτι μπεζ γόβες, όνειρο! Μου πήρε και εξοπλισμό για την νύχτα του γάμου! Χαχαχαχα!! Ά ρε Ελίζαμπεθ! Την λέω μερικές φορές Ελίζαμπεθ αλλά φιλικά. Επειδή την νιώθω σαν κολλητή μου! Η ώρα όμως περνάει γρήγορα και ήρθε η ώρα να πάω στο σπίτι του Στέφαν. Φοβόμουν. Χτύπησα δειλά την πόρτα και μου άνοιξε ένας τελείως διαφορετικός Στέφαν! Ήταν σαν ξένος.

Στ: Ιζαμπέλ;
Ί: Στέφαν.
Στ: Τι θες εδώ πέρα;
Ί: Πρώτα απ'ότι κατάλαβα να σου καθαρίσω το σπίτι. Το γάμησες πραγματικά ρε αγόρι μου. Τελικά κράτησες την υπόσχεση σου.
Στ: Άλλαξα Ιζαμπέλ. Σταμάτησα να είμαι γυναικάς. Συμβιβάστηκα. Κατάλαβα πως για να σε έχω θα πρέπει να σταματήσω να πηγαίνω με όποια βρω. Δεν θα το ξανακανω Ποτέ. Τώρα, μπορώ να είμαι ο άντρας σου;
Ί: Πάντα μπορούσες Στέφαν. Πίστευα πως ούτε στα πιο άγρια όνειρα μου δεν θα σε ήθελα. Αλλά σε αγάπησα. Και κανένας δεν θα έπαιρνε την θέση σου ακόμη και αν δεν άλλαζες. Το έκανα όλο αυτό για να δω αν τελικά, δεν θα μείνω γεροντοκόρη για 28 γάτες.
Στ: Μην ανησυχείς. Ποτέ δεν θα ήσουν. Τώρα, θα βάλεις καμιά σκούπα;
Ί: Αααα Εσύ τα σκατωσες και εγώ θα τα ξελασπώσω; Θα φτιάξω την μπανιέρα να κάνεις ένα καλό μπάνιο Γιατί βρωμάς και εγώ θα καθαρίσω.
Στ: Ότι πεις αγάπη μου.
Ί: Μου έλειψε να με λες έτσι.
Στ: Και εμένα.

Είπα και τον φίλησα. Το ήθελα αυτό το φιλί. Και το άξιζα που θα καθαρίσω αυτό το αχουρι!

Μετά από 10 λεπτά...
Ί: Έλα. Η μπανιέρα είναι έτοιμη.
Στ: Τώρα τώρα.

Και μπαίνει μέσα χαλαρός χαλαρός χωρίς να φοράει κάτι...

Ί: (Ρίχνοντας του μια πετσέτα) Βάλε κάτι.
Στ: Τι. Δεν με έχεις δει γυμνό; Χαχαχαχα ας γελάσω!
Ί: Σε έχω δει. Μια και δυο...Αλλά δεν είναι και πολύ ωραίο!
Στ: Έ τώρα θα μπω.
Ί: Καλά εγώ φεεεεεεεεεεεε.....

Είπα και με τράβηξε μες στην μπανιέρα. Βλήμα!

Ί: Γιατί με έβαλες μέσα! Είμαι και με τα ρούχα! Άσε με να βγω έχω και δουλειές!
Στ: Τώρα μπήκες πάει.
Ί: Ναι αλλά είμαι με τα ρούχα.
Στ: Στάσου να σου τα βγάλω.
Ί: Ααα δ-δεν χρειάζεται! Μπορώ και Μ-μόνη μου!

Και χωρίς πολλά πολλά κάθησα και εγώ. Δεν κάναμε μπάνιο. Σαν τα μωρά παίζαμε με τα νερά! Χαχαχαχα!! Γκζανακια! Μετά από μια ώρα βγήκα όμως Γιατί έπρεπε να καθαρίσω. Ότι και αν είχες στο μυαλό σου Edwards, δεν θα γίνει! Άιντε πολύ φορά δεν μας πήρες!?

.....

Έχουν περάσει 5 ώρες και ακόμη δεν τελείωσα. Ούτε να το γκρέμιζε ρε παιδιά. Πάλι καλά να λέτε που τον έβαλα να με βοηθάει αλλιώς ούτε στις 31 Φεβρουαρίου δεν θα τελείωνα! Όμως, πάλι καλά να λέτε, τελείωσα. Αλλά μετά από 6 ώρες. Πήγε 23:00 το βράδυ! Έφαγα όλη την μέρα καθαρίζοντας το σπίτι του ηλίθιου! Και σύζυγος μου είναι, αλλά παραπάνω ηλίθιος. Χαχαχαχα!! Κοιμήθηκα στο σπίτι του Γιατί δεν είχα το κουράγιο να πάω. Άσε που μπορεί να έβλεπα πάλι κανένα Jinelise χωρίς να θέλω. Άντε τι σε χρειάζεται. Βραδιάτικα...Κοιμηθήκαμε αγκαλιά Και την άλλη μέρα πήγα σπίτι μου.

Σκέπτομαι να γράφω Author's Point of View σε κάθε παρτ! Να σας λέω και κάτι παραπάνω, τι θέλω or something like that! Εντάξει σε αυτό το παρτ δεν είχαμε και πααααααααααρα πολλές εξελίξεις αλλά είχαμε ντάξει. Ας τα πάρουμε από την αρχή...

1. #Stephan's House. Για τα μπάζα. Έβαλε την καημένη την Ιζαμπέλ να καθαρίσει.

2. #Stebelle Conversation. Εντάξει τώρα καταλάβαμε πολλά. Τι θέλει ο ένας και ο άλλος. Το Stebelle είναι το Stephan και το Isabelle σε ένα. Καλοοοο;;;

Αυταααα.... Until my next chapter...Bye loves!♥

νύφη με το ζόριWhere stories live. Discover now