19

2.9K 259 10
                                    

Stephan's P.O.V.
Μόλις έφυγαν τα παιδιά πήγα κατευθείαν στο σπίτι της Ιζαμπέλ. Αλλά δεν ήταν μέσα. Φαντάζομαι πως θα είναι στο πατρικό της. Έφτασα σε λίγη ώρα. Μου άνοιξε η μητέρα της.

Ε(λίζαμπεθ): Στέφαν! Τι κάνεις εδώ;!
Στ: Είναι εδώ η Ιζαμπέλ;
Έ: Μμμ όχι! Έχουμε να μιλήσουμε από προχθές και να ειδοθουμε! Γιατί Ρωτάς;
Στ: Θέλω να της πω κάποια πράγματα.
Ε: Δεν με νοιάζει! Θα την παντρευτείς θες δεν θες!
Στ: Δεν θέλω να της πω ότι δεν θέλω να παντρευτούμε! Ήμαρτον!
Ε: Συγνώμη. Απλά ήθελα παρά πολύ να παντρευτείτε και εξάλλου, ήταν δικιά σου ιδέα! Έπρεπε να δεις την αντίδραση μου όταν το έμαθα! Έκανα κωλοτούμπες!
Στ: Χαχαχαχα!! Καλά Ευχαριστώ πάντως Κυρία, να σας λέω Ελίζαμπεθ σκέτο;
Ε: Φυσικά! Και να μου μιλάς στον ενικό! Δεν έχουμε και πολλά χρόνια διάφορα!
Στ: Ναι...Ευχαριστώ πάντως!
Ε: Τίποτα! Γεια σου Στέφαν!
Στ: Γεια Ελίζαμπεθ!

Κλείνει την πόρτα. Ακούγεται από την κουζίνα...

??: Έφυγε;
Ε: Ναι βγες γλυκιά μου.

Πριν 15 λεπτά...
Isabelle's P.O.V.
Δεν πήγα σπίτι Γιατί δεν ήθελα να με πρίζει ο Στέφαν. Έτσι είπα να πάω στην μαμά. Πήγα λοιπόν αλλά μετά από δέκα λεπτά χτύπησε η πόρτα. Η μαμά είδε από το ματάκι Ποιος ήταν...

Ε: Αμάν!
Ι: Πρωτεύουσα της Ιορδανίας!
Ε: Όχι αυτή! Είναι Ο Στέφαν στην πόρτα!
Ι: Γαμώτο! Γιατί ήρθε εδώ!?
Ε: Ξέρω και εγώ!?
Ι: Λοιπόν δεν τον βάζεις μέσα και δεν είμαι εγώ εδώ!
Ε: Εντάξει.

Παίρνει μια βαθιά ανάσα και εγώ μαζί της και ανοίγει την πόρτα. Εγώ κρύβομαι στην κουζίνα.

Ι: Καλά και εσύ ολόκληρη κουβέντα του έπιασες!
Ε: Έ τι να κάνω!
Ι: Τέλος πάντων. Εγώ εδώ θα μείνω το βράδυ.
Ε: Ότι θες κάνε αγάπη μου.
Ι: Αν και θέλω να βγω...
Ε: Μόνη σου;
Ι: Ναι. Θέλω να ξεσκασω.
Ε: Καλά. Αλλά αύριο είναι το μπατσελορ. Οπότε Όχι πολλά πολλά.
Ι: Ξέρω βρε μαμά!
Ε: Χαίρομαι που επιτέλους γίναμε κανονικες μαμά και κόρη.
Ι: Και εγώ. Λοιπόν, πάω να ετοιμαστώ.

Είπα και πήγα στο δωμάτιο μου. Δεν το άλλαξε η μαμά. Πάλι καλά. Έχω τα πάντα εκεί. WiFi, laptop, tablet, κινητό, μακιγιάζ, Βιβλία, τα πάντα! Πήγα και έκανα πρώτα ένα μπάνιο. Έριξα καυτό νερό πάνω μου για να χαλαρώσω και να ξεχαστώ. Δεν είναι ότι θύμωσα τόσο με την Άνελιζ. Απλά, δεν θέλω να έχω κολλητή μητέρα. Πιστεύω πως μετά θα γίνει πιο σοβαρή, θα έχει νεύρα, θα ασχολείται παραπάνω με το μωρό και όχι με εμένα. Αλλά μάλλον, κάνω λάθος. Μετά από μισή ώρα βγήκα. Φόρεσα ένα κόκκινο κολλητό φόρεμα που φτάνει μέχρι τη μέση του μπουτιου και βάφτηκα ελαφρώς. Εβαλα όμως ένα έντονο κόκκινο κραγιόν. Έκανα και τα μαλλιά μου τοστιέρα. Ήμουν τέλεια. Πήρα την αυτοκινηταρα μου και πήγα σε ένα κλαμπ που ήταν κοντά στο πατρικό μου. Μόλις μπαίνω μέσα στο κλαμπ, ακούγοντας το Last Friday Night! Άρχισα να χορεύω όσο πιο τρελά γινόταν! Ούτε εγώ δεν ξέρω πόση ώρα χόρευα! Πολλά άτομα ήταν γύρω μου και κοιτούσαν τις απαίσιες κινήσεις μου. Τελικά αρεσουν σε κάποιους! Όμως άρχισα να κουράζομαι και σταμάτησα. Όμως θα ξανάρθω εδώ! Μαζεψα 20€ από τον χορό μου! Πήγα στο μπαρ και παρήγγειλα.

Ι: Μία τεκίλα λεμόνι παρακαλώ.
??: Αμέσως. Στάσου. Ιζαμπέλ!?
Ι: George!?

George!? Τι σκατά!? Ποιος είναι αυτός πάλι!? Τι παρτ ήταν αυτό! Πόσα έγιναν!!!

1)#Isabelle's Hiding by Stephan. Καλά εκεί είχε πολύ πλάκα!

2)#Bachelor!? Wtf! Αύριο είναι το Μπάτσερολ?! Ποοοο...

3)#George. Ποιος είναι πάλι αυτός! Καλά θα μάθουμε στο άλλο παρτ δεν είναι αυτό πρόβλημα!

3-4 παρτ μένουν μέχρι το τελος! Σας λατρεύω!!❤

νύφη με το ζόριWhere stories live. Discover now