Hotel
Suho dan Kris bercadang untuk membawa anak anak buah mereka bercuti di satu tempat. Mereka berdua bercadang ingin bercuti di Jepun.
"Duduk sini. Hyung ada benda nak bincang sikit." Kata Suho. Menunggu anak anak buahnya duduk.
"Ada apa ni, hyung?" Tanya Chanyeol. Duduk di sebelah Baekhyun dan Kai.
"Macam ni. Hyung dengan Kris bercadang nak bawak korang bercuti." Balas Suho. "Kitaorang cadang nak pergi Jepun. Klau korang tak suka tempat tu takpe, boleh pergi tempat lain. Kitaorang cadang je," sambung Kris, selaku appa di rumah itu.
Bercuti? Biar betul? Pergi Jepun pulak tu!" Lay sedikit terkejut dan teruja.
"Macam mana? Korang nak pergi Jepun ke pergi tempat lain?" Tanya Suho dan Kris.
"Kitaorang ikut je," balas D.O. Yang lain hanya mengganggukkan kepala. "Bila kita nak pergi?" Tanya Sehun pula.
"Lusa kita pergi. Dah pergi tidur. Dah lewat malam ni," arah Kris dan Suho. Memimpin mereka ke bilik masing masing.
S
K
I
PExo sedang mengemas beg mereka dan bersiap siap kerana sebentar lagi mereka akan pergi ke Jepun.
Selang beberapa minit kemudian,semua beg sudah pun dimasukkan ke dalam van. Setelah itu, mereka pergi ke airport.
S
K
I
P'Annyeonghaseyo, Japan.' Jerit Chanyeol, Baekhyun, Kai, Tao dan Sehun.
"Oit. Korang ni dah gila ke? Terjerit jerit ni," Kata Xiumin.
"Takde lah. Kitaorang excited sngat."Balas Baekhyun.
"Dah jom cepat. Karang kena tinggal." Suara Suho mengejutkan mereka.
"Dae, hyung." Baekhyun, Chanyeol, Kai, Tao dan Sehun segera mengejar Suho hyung agar mereka tidak tertinggal di belakang.
S
K
I
PKris selesai mengcheck in hotel. "Satu bilik tiga orang. Suho, Sehun dan Luhan satu bilik. Baekhyun, Chanyeol dan Xiumin satu bilik. D.O, Kai dan Lay satu bilik. Aku, Tao dan Chen satu bilik, ok," Arah Kris.
Semua bergerak ke bilik masing masing untuk berehat sebentar sebelum keluar untuk mandi laut.
Beberapa jam kemudian, Baekhyun masih tidur. Puas Chanyeol mengejutnya tapi dia tidur mati. Ditinggalnya Baekhyun keseorangan.
Baekhyun tersedar dan melihat Chanyeol dan Xiumin tiada di bilik. Dia bangun malas dan menuju ke suis untuk membuka lampu.
Tiba-tiba.,
Bersambung
Sorry citer nih byk skip
Harap enjoy...
Vote and coment please
YOU ARE READING
HoTeL
Fanfictioncerita nih kisah seram hero-sehun(exo) heroin-tiffany(snsd) klau nak tahu selanjutnya bacalah ff nihh ok