Sehun tidak nampak dengan jelas siapa yang memasuki bilik itu. Orang itu semakin lama semakin menghampirinya.
Ya, itulah Suho. Yang dirasuk oleh hantu. Tetapi bukan dirasuk oleh hantu yang bernama Sakura. Sebaliknya, dia dirasuk oleh seorang lagi hantu yang bernama Makoto. Seorang namja yang turut mati di hotel itu.
"Suho? Cepatlah selamatkan aku." Sehun berkata. Dia hairan melihat Suho yang hanya tercegat.
"Dbdhddswbwislsjssghssnsjssshvsjhgdddhk. (bahasa hantu)" Kata Suho. Suaranya berubah menjadi semakin garau.
"Apa hyung cakap ni? Aku tak fahamlah." Sehun pelik dengan kelakuan Suho.
Suho hanya diam. Kakinya melangkah lagi menghampiri Sehun dengan lebih dekat.
Sehun mula resah dan cuba mundur ke belakang.
Suho memegang sesuatu. Tetapi Sehun tidak tahu apakah ia. Mungkinkah barang yang dipegang Suho itu berbahaya dan boleh mencederakan dirinya?
S
K
I
PChanyeol belum sedarkan diri. Exo masih menunggu kepulangan Suho dan Sehun. Kris berasa tidak sedap hati.
"Mana Suho dengan Sehun ni?" Tanya Kris.
"Dia kata tadi nak cari kau. Kitaorang tunggu je dia balik dengan kau. Tengok tengok kau balik sorang." Kata D.O..
"Bau apa ni?" Tanya Baekhyun. Menutup hidungnya.
"Dalam ni. Ada mayat Sakura." Lay menuding jari menunjuk ke arah kotak.
"Hah? Mayat?" Serentak Kris, Baekhyun, Tao, Chen dan Luhan berkata. Terkejut.
"Aku rasa tak sedap hatilah." Kai yang sebelum ni diam, kini bersuara. "Apa kata kita cari Suho hyung dengan Sehun?" Sambung Kai lagi.
"Bagus juga idea tu," kata Kris.
S
K
I
PSuho meletakkan pisau di leher Sehun. sehun terkejut.
"Suho hyung, kenapa kau aku macam ni? Kita kan chingu." Sehun minta dirinya dilepaskan.
"Tidak. Sebelum aku bunuh kau." Tiba tiba Suho bersuara.
Bersambung
Waduh waduhh suho kenapa mahu bunuh mereka??
Hahaha ok sorry masa yg saya cakap nak update tuh saya tertidur sorry sangat2
Vote and comment ok okTunggu part lps nih...yg nih yg terakhir
YOU ARE READING
HoTeL
Fanfictioncerita nih kisah seram hero-sehun(exo) heroin-tiffany(snsd) klau nak tahu selanjutnya bacalah ff nihh ok