UMUT YOLUNDA| 3.Bölüm
Açelya: Selin..
Selin: Ta kendisi! :)Selin Toprak'a bakarak gülümser arkadan Ilgaz gelir...
Açelya: Ilgaz..!
Selin: Ne o? Planların istediğin gibi gitmedi mi?
Açelya: Tuzak kurdunuz bana!
Ilgaz: İlk defa doğru bişi söyledin..
Hande: Ay! Dejavu yaşıyorum şuan.. Noluyor burda?
Selin: Ben söylüyeyim sana ne olduğunu Handecim.. Bu arkadaşımız yani öldü sanıp yaşayan arkadaşımız -A'ymış! Bana da iftira atmaya çalışıyordu...
Aslı: Açelya sen nasıl yaparsın bunu?
Açelya: Kızlar. Açıklayabilirim!
Selin: Neyi açıklıyacaksın? Bizi sırtından bıçakladığını mı yada o gece yazlıktan nasıl kaçtığını mı? Hiç bişi açıklama!O sırada Güven gelir..
Güven: Lan!? Noluyor lan orda?!
Güven Açelya'yı görünce şok olur..
Güven: Tövbebismillah! Açelya? Selin?
Açelya: Bakın ben -A değilim!
Selin: Yok benim -A!Toprak Selin'in elinden tutar..
Toprak: Sevgilimden uzak dur!
Selin Toprak'a bakar ve gülümser.. Polisler gelir Açelya'yı götürürler Vecip komiser gelir..
Vecip.K: Çocuklar iyimisiniz?
Hande: Evet.Barış Hande'nin elinden tutar ve birbirlerine bakarlar..
Eren: Bitti mi yani?
Aslı: Evet.. Bitti :)Selin Aslı'ya bakar..
Aslı: Bitti Eren hocam..
Selin: Bi dakika bi dakika. Siz hocam nasıl yani nerden biliyorsunuz?Eren ve Aslı bakışırlar, Eren herşeyi anlatıcakken Aslı onun sözünü keser..
Aslı: Iı şey. Açelya onuda tehdit ediyordu ordan biliyor yani...
Selin: Hmm anladım..
Toprak: Artık gidelim burdan!Herkez otoparktan çıkar..
Eren eve gitmişti ve Aslı'ya mesaj atmıştı..
Mesaj: Aslı bana gelir misin?
Cevap: Tamam...Selin: Aslı noldu?
Aslı: Annemi aramadım ya merak etmiş..
Selin: Anladım..
Aslı: Görüşürüz! :)
Hande: Hadi görüşürüz! :)Aslı taksiye biner gider..
Toprak: Selin biz seninle bişi konuşabilirmiyiz?
Selin: Iı tabi..Selin ve Toprak giderler..
Barış: Hande seninle bişi konuşabilirmiyiz?
Hande ( Heyecanla): Olur.. :)Hande Ve Barışta Giderler.. Selin Ve Toprak Bankta Oturuyolardır..
Toprak: Neden bana anlatmayıp ayrılmayı tercih ettin? Kaç saatir kendime neden diye sormaktan yorgun düştüm Selin!
Selin'in gözünden bir damla yaş akar..
Selin: Ö.. Özür dilerim.
Toprak: O Açelya bide senin -A olduğunu söyleyince deliye döndüm! Bide senin öldüğünü düşünmek istemiyorum! O kız öyle diyince öldürmek istedim kendimi!
Selin: Ben ne diyeceğimi bilemiyorum..
Toprak: Herşeyi geçtim. Neden anlatmadın bana başında çok büyük bir bela olduğunu?
Selin: Anlatamazdım..
Toprak: Neden? Selin?
Selin: Senin başını belaya sokmamak içindi.. Seni korumak istedim beni anlıyormusun?
Toprak: Artık ben seni anlayamıyorum.. Anlayacağımıda sanmıyorum!Toprak sinirle kalkar gider.. Selin ise sadece arkasından bakakalır.. Toprak son kez Selin'e bakar ve gider.. Selin sadece bankta oturmuş düşünüyordur..