Umut Yolunda| 16.Bölüm
Akasya Susmuştur..
Akasya: Artık Herşey Çok Geç! Artık Sende Bizden Birisisin.. :D Diğer Kızlara Gerek Kalmadı Sen Aklı Başında Bir Kızsın.. Sendr Bir -A'sın Sende Bizden Birisisin..
Selin: Ben -A Filan Olmam!
Akasya: Olucaksın Tatlım! Bal Gibi Olucaksın!
Selin: Sensin Demi -A?!
Akasya: Hala Soruyormusun?Akasya Kahkaha Atmaya Başlar..
Akasya: Beni Şimdi İyi Dinle! Seni Artık Bırakamayız Artık -A Olduğumuzu Öğrendin.. Ama Bir Düşünsene Selin...
Selin: Neyi Allahın Cezası?!
Akasya: -A Tek Biz Değilizdir Ne Biliyorsun Belki Başka Birisidir -A? :D
Selin: Kafam Pancara Döndü?! Neden Beni Tutuyorsun O zaman?!
Akasya: Öyle İccap Etti.. Sende Bizdensin..Herkez Çaresizce Eren'in Evinde Oturuyolardır.. Saat Akşam 11 Olmuştur.. Vildan Aslı'yı Arar..
Vildan: Aslı Selin Sizde mi?
Aslı Herkeze Bakar.. Hande Kısık Sesle " Evet De Merak Etmesin Kadın.. " Der..
Aslı: Evet Vildan Teyzecim..
Vildan: HEMEN EVE GELSİN SÖYLE ONA!
Aslı: Vildan Teyze Sakin Olun..
Vildan: SELİNİ ARADIM DOSYAYI GETİR DİYE GETİRMEDİ DAVAYI KAYBETTİM!
Aslı: Iıııı Şeey.. Ben Selin'i Hiçbir yere Bırakmam! Ben Çok Kötüyüm Vildan Teyze Selin Bizde Kalabilirmi? 1 Gün Sadece Lütfen Zaten Oda Getiremedi Çok Üzgün..
Vildan: Neden Üzgünsün Kızım? Selin Hemen Eve Geliyor!
Aslı: VİLDAN TEYZE! Gelemez Çünküüü..Aslı " Ne Diyeceğim? " Bakışı Atar Toprak'a.. Toprak Sadece Yere Bakıyordur.
Aslı: Ben Aşı Oldum! Ve Kolum Çok Acıyor!
Vildan: Ne Aşısı Kızım?!
Aslı: Kuduz Aşısı..
Vildan: Ha?
Aslı: Herneyse Vildan Teyze Selin Bu Gece Bizde Kalıcak Hadii Bb!Aslı Kapatır Ve Derin Bir Nefes Alır..
Toprak: Napıcam Ben Onsuz? Ha Napıcam? Keşke Bende Onunla Gitseydim! BENİM YÜZÜMDEN BENİM YÜZÜMDEN!
Eren: Kendini Suçlama.. Nerden Bilebilirdin ki?Toprak Koltuktan Kalkar Duvarı Yumruklamaya Başlar Eren Ve Cesur Onu Tutarlar. Toprak Küfürler Saydırıyordur..
Toprak: ULAN A YI BULDUĞUMDA ÖLDÜRÜCEM LAN BEN ONU!
O anda Herkeze Mesaj Gelir..
Özel Numara
Beni Bulmanız İmkansız Özellikle Selin'i Bulmanız İmkansız.. -ABÖLÜM SONU! :) UMARIM BEĞENIRSINIZ! :)