41

245 19 10
                                    

Umut Yolunda 41.Bolum

#SelinAğzından

" Toprak'la Odaya Çıkmıştık. Yine Heyecan Basmıştı Beni. Anne Olmayı Çok İstiyorum Ama Yine Toprak Aynı Şeyi Yaparsa. Birde Deniz Olayı Var. Nasıl Kandırabilir Bizi?! Ben Bu Düşüncelere Dalmışken Benim Dudaklarıma Yapışmıştı. "

Selin Ve Toprak Öpüşmeye Başlarlar. Toprak Selin'in Belini Kavrar Ve Kendine Daha Çok Çeker. Selin Ellerini Toprak'ın Boynuna Dolar. Toprak Selin'in Boynuna Öpücükler Kondurmaya Başlar. Yatağa Yatırır Ve Selin'in Üstüne Çıkar Ve Tekrardan Dudaklarına Yapışır. Selin Toprak'ın Tişörtünü Çıkarır Ve Köşeye Atar, Toprak İse Selin'in Tişörtünün Düğmelerini Açmaya Başlar.. Düğmeleri Açınca Tişörtü Çıkarır Ve Köşeye Atar.. ( Sonrasını Bilceğinizi Zannetmiyorum )

~ SABAH ~

#ToprakAğzından

" Sabah Olmuştu. Erkenden Uyanmıştım. Selin'e Baktım Bebek Gibi Uyuyordu. Ben Bu Manzaraya Aşığım. Çok Yorulmuş Canım Benim. Uyumaya Karar Verdiğimizde Saat 06:30'du. Şimdi İse Saat 10:00'du. "

Toprak Selin'i İzlerken Selin'in Telefonuna Mesaj Gelir. Toprak Telefonu Alır Ve Mesajı Açar. Mesaj Deniz'dendir. Toprak Sinirlenir.

Deniz: Selin Acil Buluşalım Bak Sana Herşeyi Anlatıcam.

Toprak Mesaja Cevap Verir.

Toprak: Tamam Yarım Saat Sonra ... Cafede Buluşalım!
Deniz: Tamam..

Toprak Selin'in Alnından Öper Ve Yataktan Kalkar Ve Üstünü Giyip Odadan Çıkar.

BÖLÜM SONU! .

Umut Yolunda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin